مراقب باشید: 10 نمای ساختمان اشتباهات

برخی از افراد مقاومت سرامیک خشک را با برخی از سخت ترین مواد معدنی مقایسه می کنند. نمای خشک کرتین وال یکی از بهترین نماهای شیشه ای ساختمان از نظر سازه ای ساختمانی می باشد. مخلوط ملات خشک به مقدار آب یا لاتکس تعیین شده توسط سازنده اضافه شود و اختلاط به صورت یکنواخت براي بدست آوردن ملات با رطوبتی یکنواخت از نظر بصری و کامل انجام شود. دیوار پشتیبان نمای سرامیکی که بار سیستم اتصال خشک سرامیکی به آن وارد میشود باید از نظر دارا بودن سطحی صاف و شاغولی و در محدوده رواداری های مجاز و شرایط تعیین شده برای نصب سیستم سرامیکی بررسی شود. آجرهای نسوز نما در یک فرایند از پیش تعیین شده به صورت فشرده تولید و به همین شکل نصب می گردد. خاک دپو شده به سنگ شکن منتقل و خردایش انجام میگردد. شستشوی نما به چه دلیل انجام میگیرد ؟ سرامیک کاری دیوار مشابه کاشی کاری انجام میشه .

فکر کنید نمای ساختمان. حالا یک نمای ساختمان بکشید. من حدس می‌زنم شما اشتباهی را که اکثر افراد انجام می‌دهند، مرتکب می‌شوید.

مقدار آب موجود در گل باید به حدی باشد که به گل آن مقدار پلاستیسیته را بدهد که گل به راحتی در قالب شکل گرفته و جسمی تو پر به دست بیاید، همچنین مقدار آب طوری باشد که پس از پرس کاری و خارج شدن قطعه از قالب در اثر وزن خود تغییر شکل ندهد. به خودکفایی رسیده است. بنابراین، ضروری است تا ارزیابی معتبری را پیدا کند که می تواند OLC در سازمان ها را ارزیابی کند. زیرا نصب آن بسیار سریع و راحت است و هزینه های نمای ساختمان کاهش پیدا می کند. نصب آن باید بر اساس استانداردهای مشخص شده ای باشد که ما استحکام لازم را به دست آورد. لازم به ذکر است بدانید ورق کامپوزیت نخستین بار توسط کشور آلمان اختراع و به دلیل برخی ویژگی های منحصر به فرد از جمله کیفیت بالا و عدم محدودیت در طراحی و اجرا مورد استقبال و استفاده بالایی قرار گرفته است. به این ترتیب خدمات شستشوی نما با فشار آب بسیار موثر تر و کاربردی تر است. نصب عایق نما چیست ؟ Con᠎tent was gener ated  with the help of behsaznama Con​tent Generator Demov ersion.

انواع نمای سرامیک خشک

2. پس از آن پروفیلهای عمودی بر روی براکتها متصل شده و به صورت شاغولی نصب میشوند. از دیگر روش های کاربردی برای اجرای نمای سرامیک خشک می توان به سیستم ترک اشاره نمود که اولین باردر کشور ترکیه طراحی و اجرا شده است. پرسلان های اکسترودری یکی ازمقاوم ترین موادی می باشندکه تاکنون بدست بشرخلق شده است، این کاشی ها ازطریق مخلوط کردن خاک های مختلف با آب و سپس طی مراحل قالب گیری خمیر، برش، خشک کردن، لعابزنی و چاپ (درصورت نیاز) و پخت دردمای بالا و به مدتی طولانی حاصل می گردند. نوع، موقعیت و تعداد مهارهای براکتها به دیوار پشتیبان بستگی به مشخصات مکانیکی اتصال و نیروهای منتقل شده از نمای سرامیکی به دیوار پشتیبان توسط اتصال دارد. 1. پس از طراحی المانهای نمای سرامیکی بر اساس طرح به دست آمده براکتها به وسیله بستها مکانیکی به دیوار پشتیبان متصل میشوند. نمای خشک به نمایی گفته می شود که دوغاب و ملات سیمانی در ساخت آنها استفاده نمی شود و در آن برای اتصال پوشش نما به ساختمان، از نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی استفاده می شود. در صورتی که از ابر و پارچههای نرم برای تمیز کردن استفاده کنید سطح سرامیک به هیج وجه سیاه و تیره نمیشود.

از واشرهای پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه بین بست و مصالح غیر مشابه (مانند فولاد یا مصالح سیمانی یا ریلهای آلومینیومی) برای جلوگیری از واکنشهای گالوانیک و تراز کردن و همسطح کردن بست، استفاده میشود. بسیاری از مصالح مورد استفاده در این روش را میتوان دوباره بازیافت کرد. 7. فاصله دهندههای متصل به بستها وظیفه ایجاد فاصله ۴ تا ۸ میلی متري را دارند و پس از قرار گیری در محل خود به وسیله پرچ در جاي خود ثابت میشوند. سایر سرامیکها نیز به این ترتیب متصل شده و در محل خود ثابت میشوند. با این حال نوعی گاهشماری و یا زمانبندی نیز تلویحاً به چشم میخورد که با عناوینی همچون «پیش از مدرن»، «مدرن» و «پسامدرن» نشان داده شده است. سیستم نصب نمایان مطمئن ترین روش نصب سرامیکهای پرسلان به روش خشک در نمای سرامیکی است. مشخصات و الزامات سرامیکهای پورسلان یا سرامیک های تهویه شونده Terra Cotta در روش در استاندارد ملی ۲۵ ISIRI آورده شده است. یک روش نصب سرامیکهای مورد استفاده در نمای سرامیکی روش مجموعه ها نصب خشک است. نمای سرامیک خشک پرسلانی به دو صورت مجوف (سوراخ دار) و پر (فول بادی) به فروش می رسد. سوراخ انتهایی در فاصله ۴۵ میلی متر از انتهای رویه پانل قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید