كتاب موسيقي هادئة می تواند برای همه سرگرم کننده باشد

مثلاً نت موسیقی سلطان قلبها یا آهنگ نازنین مریم یا نت آهنگ سیمین بری. کتاب برای توضیح مطلب اولیه یا برای توضیح اصطلاحاتی که در صورت لزوم میتوان در هر لغتنامهای پیدا کرد، متوقف نمیشود. برای مثال: یک نقطه در کنار نت سفید، به این معنی است که آن نت باید به اندازه ۳/۲ یک نت سفید معمولی ادامه پیدا کند. یک آموزشگاه موسیقی خوب ویژگی های به خصوصی دارد که در ادامه به همه ی آنها می پردازیم. طوری نوازندگی نکنید که دیگران فکر کنند دارید از روی یک متن روخوانی می کنید! و شما به سادگی و بدون پرداخت هزینه ای می تونید به متن این کتاب ها دسترسی داشته باشید. همچنین می تونید درس اول از نسخه اول این مجموعه رو از سایت موسیقی باساز به رایگان دریافت کنید و ببینید. این مجموعه همیشه سعی کرده تا محصولات خود، بهخصوص در حوزه زبانهای خارجی، را با تخفیفهای خوبی بهدست مخاطبان برساند. محسن الهامیان از پژوهشگران در حوزه تئوری موسیقی، کتاب را ترجمه کرده است. Data has been created by GSA Con​te nt Gen​erator D emoversion᠎!

کتاب های موسیقی گیتار

هرچند تلاش شده تا مباحث سادهتر شرح داده شود، اما خواندن و فهمیدن کتاب نیاز به آشنایی و درک مباحث بنیادین تئوری موسیقی دارد. در حال حاضر با وجود تعطیل شدن کتابفروشی هنوز، این نشر در موضوعات مختلفی همچون ادبیات داستانی، مدیریت، هنر و فلسفه به چاپ کتاب پرداخته است. کتاب را محسن الهامیان، از پژوهشگران در این حوزه ترجمه کرده است و توسط نشر افکار به تازگی انتشار یافته است. وبسایت ایرانموزیکولوژی مفتخر است تا به امروز دو فصلنامهی فراهنگ و هنر و زیباشناسی را به رایگان در اختیار مخاطبان مطالب بیشتر موسیقی قرار دهد. کتابفروشی ایرانموزیکولوژی مجموعهای که امکان سفارش و خرید آنلاینِ کتابهای حوزۀ موسیقی را برای مخاطبان وبسایت فراهم میکند. توصیه میکند که در تمام مکانهای SJPL، از جمله کتابخانه پادشاه، ماسک بزنند. در این تنظیمها افشار به ارائهی صرف ملودی بسنده نمیکند، بلکه با استفاده از آن ملودی اثری برای گیتار کلاسیک میسازد که قابلیت اجرا در کنار دیگر آثار نوشتهشده برای این ساز را دارد. در سالهای 1922 تا 1943 در کنسرواتوار مسکو به تدریس موسیقی پرداخت و از سال 1940 به مقام استادی رسید. چایکفسکی استاد کنسرواتوار سلطنتی مسکو بوده و در سالهای 1840 تا 1893 در روسیه زندگی کرده است. والتر پیستون یک آهنگساز آمریکای است که بین سالهای 1894 تا 1976 میلادی زندگی کرده است.

فروشگاه کتاب های موسیقی

بررسی تاریخی در این کتاب از لاسو، پالسترینا، لکنر، کاوالیهری در سال 1600 میلادی شروع میشود. مطالب کتاب در سطح متوسط به بالا تنظیم شده و برای آماتورها، موزیسینها و علاقمندان به مبحث هارمونی و به طور کلی تئوری موسیقی مناسب است. چیزهای بسیار خوبی برای شما وجود دارد، قطعا می توانید اطلاعات مفیدی از آن ها به دست بیاورید. شاید برای آهنگی با تمپوی پایین بتوانید روی نامِ نت فکر کنید؛ ولی در سرعت های بالا، بدون تفکرِ بصری، وقت کم می آورید! و سپس پاسخ را توضیح می دهد و سپس یک تست کوتاه برای اینکه ببینید آیا آن را دریافت کرده اید یا خیر برایتان ایجاد می کند. شوبرت، شومان، هایدن، موتزارت، بهتوون و سپس تاریخچه تغییرات هارمونی در اپرا در سالهای 1600 تا 1900 مورد بررسی قرار میگیرند. سپس آثار باخ، هندل، ویوالدی، تلمان در قرن بعدی مورد بررسی قرار میگیرد. در فصل دوم، وصل انواع آکوردهای معکوس، پایگی، کادنسها، پرشها و توالیها به تفصیل مورد بررسی قرار میگیرد. فروشگاه فرهنگ ۴۵۰ مترمربع زیربنا دارد و بیشتر مساحت خود را به بخش کتاب اختصاص داده است.

کتاب فروشی گیتاشناسی در حوالی پارک دانشجو قرار دارد. کتابهایی با عنوان کنترپوان، تجزیه و تحلیل موسیقی و تعداد مقاله در باب تئوری موسیقی دارد. کتاب تئوری کمال پورتراب کمی تخصصیتر از کتاب تئوری پرویز منصوری میباشد و ازاینجهت برداشت و فهم درست از آن شاید برای همه کار چندان آسانی نباشد. لایت نوت زیباترین سایت برای یادگیری مبانی تئوری موسیقی است. یادگیری ساز از طریق کتاب به چه صورت است؟ بنابرین اگر علامت ♭ در کنار کلید، روی خطی از خطوط حامل قرار بگیرد که مطابق با نت B باشد، تمامی نت های B تا انتها باید به صورت “بِمُل” یا B♭ نواخته شوند که در میانه نت B (سی) و نت A (لا) قرار دارد. به طور سنتی، آموزشِ هارمونی با استفاده از سیستمِ آناليزهای عمودیِ هارمونيک صورت میگیرد، بطوریکه دستهبندیِ کاملی از آکوردهای گوناگون و گرایشهای آنها در هنگام پیشروی، ارائه میشود ولی منظرهای ملُديک در موسيقی و شيوههايي که در آنها نيروهای خطی، هارمونی را شکل میدهند، از نظر دور میمانند. شيوهی به کار گرفته شده در کتاب کاربرد هارمونی در موسیقی تنال، نگرشی خطی و کاربردی به موسيقیِ تُنال است، که نهتنها به شاگردان میآموزد آکوردهای منفرد در قلمروی وسيعِ گرایشهای هارمونيک چه کارکردی دارند، بلکه به ارتباط دوجانبهای نيز میپردازد که میان ملُدی و هارمونی وجود دارد. Con᠎tent was generat​ed by GSA  C ontent G en er᠎at or ​DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید