قانون 2 دقیقه برای اجرای نمای خشک

به عنوان مثال، در نماهای سیمانی از رابیتس استفاده میشود؛ هنگام استفاده از رابیتس، میلگرد هم نیاز میشود. بسته به اینکه از کدام نوع استفاده میشود ابعاد آن نیز متغیر خواهند بود. نصب نمای خشک ساختمان مستلزم استفاده از ابزارهای زیادی است. در حال حاضر صنعت ساختمان در ایران به مقدار وسیعی از آجرهای فشاری استفاده مینمایند. تمام مصالحی که قصد استفاده از آنها در نما را داریم بایستی قبل از نصب طبق نقشه های اجرایی تهیه و کالیبره شوند. آجر فشاری : آجر فشاری به صورت دست ساز ساخته می شود و اغلب در مرحله زیرکاری و سفت کاری ساختمان قابل استفاده است. این قطعات نیز، با توجه به نوع اتصال سنگ و سرامیک متفاوت خواهد بود.در برخی از مواقع گیره های نگهدارنده مصالح نما، پس از پایان کار نمایان و در برخی دیگر به صورت مخفی خواهد بود. برخی از مجریان نصب نما هزینه ای به صرفه را از شما دریافت می کنند که بهتر است آنها کلیک کنید را انتخاب کنید. ᠎This content has  been wri tten by behsaznama C​ontent Ge nera tor ​DE​MO!

دیتیل اجرای نمای خشک

به طور كلی گری چينی یک اصطلاح است که به از آجركاری ای خطاب میشود كه روی آن با مصالح ديگر از قبيل: گچ، كاشی، سيمان و يا سنگ پوشيده مي شود. سرامیک های رومی در جنوب ترکیه زنده شدند، جایی که یک موسسه آموزش میدهد که چگونه طرحهای باستانی را در انواع اجناس، از لباسها و جواهرات گرفته تا شیشه، سرامیک و زیورآلات چوبی و لوازم جانبی به کار برد. این نوع رنگ مو، می تواند رشد مجدد موها را بپوشاند یا به قسمت های مختلف مو رنگ دهد و البته این نکته را در نظر داشته باشید که این نوع رنگ با یک بار شستشو از بین می رود. تیمهای ساختمانی مختلف قیمتهای متفاوتی به شما پیشنهاد میکنند. تنوع متریال مورد استفاده: افرادی که نمای خشک را برای ساختمان خود انتخاب میکنند، تنوع گستردهای از مواد مختلف را در اختیار خواهند داشت. دستگاه های سایه زن معمولاً در حفره نصب می شوند و بسته به عرض آن، راهروهایی برای دسترسی و نظافت وجود دارد. با بررسی های اجرایی و مشخص شدن مشکلات موجود در این نوع روش اجرا، مهندسان توانستند تجهیزات متنوعی را برای نصب سنگ و سرامیک برروی نما پیدا کنند و این تجهیزات را به شکل امروزی درآورند.جهت اجرای نماهای خشک چهار مرحله اجرای اصلی وجود دارد که شامل اجرای عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده یا شاسی کشی زیرکار، زیرسازی متناسب با نوع مصالح نازک کاری و در نهایت اجرای مصالح نما با اتصالات مناسب است.  C onte nt was g᠎enerated ᠎by behsaznama Content Gen᠎erat᠎or Dem oversion!

یکی از عواملی که نیاز به وجود سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرد، سخت بودن اجرا و مشکلات متعدد دیگری بود که در اجرای نمای سیستم سنتی مانند نمای ملاتی وجود داشت. رایجترین دستهبندی سرامیک خشک نما بر اساس نحوه تولید ، ضخامت ، سیستم های زیر سازی اجرا ی انها می باشد. نخستین بار در دهه ۷۰میلادی، معمارانی در کشور آمریکا تصمیم به نصب سنگ بر روی آسمان خراش های عظیم به روش خشک را گرفتند. در این روش که توسط شرکتی ترکیه ای با همین نام ابداع شده است اتصالات از روی کار مشاهده نمی شود. در واقع نمای کرتین وال بهترین نمای شیشه ای ساختمان به لحاظ مسائل سازه در ارتفاع محسوب می شود. به گونه ای که برای دیوارهایی که با شیشه های با ابعاد بزرگ پوشیده شده اند و نما فقط در قسمت های باریکی انجام می شود، اجرای نمای خشک بسیار پرهزینه تر است. متریال ها و مصالح زیادی با تفاوت های بسیار برای ساخت نما به روش خشک مورد استفاده قرار میگیرند، که از رایج ترین آنها عبارتند از : سرامیک پرسلانی – تراکوتا و سفالینه کرتین وال صفحات آلومینیوم کامپوزیت فایبر سمنت برد ، ترموود و …

آجرها دارای ابعاد متفاوتی هستند و به آسانی در هم قفل می گردند، از این رو از آجر در محل اتصال دو دیوار و ساخت طاق، گنبد و قوس استفاده می شود. اصولاً از آجر ماسه آهکی در کرسی چینی و پی سازی استفاده می شود زیرا پس از آنکه خشک شد، انقباض پیدا نموده و نسبت به سایر آجرها آب بیشتری جذب می کند. سلام؛ شما میتوانید برای اجرای نمای هر ساختمانی متناسب با سلایقتان و با مشورت طراح نما از روش اجرای نمای خشک استفاده کنید. نمای خشک این روزها جلب توجه زیادی کرده است و اگر شما قصد دارید که نمای زیبا و کاربردی اجرا نمایید و با معایب و مزایای آن آشنا شوید ما را تا آخر مقاله همراهی کنید. بهرهمندی از مزایای سرامیک خشک، مستلزم این است که اجرای آن به درستی صورت بگیرد. در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص شیارزن در پشت سرامیک شیار هایی با زاویه ی 45 درجه ایجاد میگردد و سپس قطعات کلیپس از جنس آلومینیوم در محل شیار ها به صورت کشویی نصب و سرامیک ها به صورت هنگ (آویزان) بر روی پروفیل ساپورت های طولی آلومینیومی آن نصب میشوند. 1. سرامیک های پرسلانی یکی از مهمترین و اصلی ترین متریال هایی می باشد که برای نصب و اجرای سرامیک خشک مورد استفاده قرار می گیرد. Th is post was g​enerated with the he lp of behsaznama Content Gener ator D᠎em ov ersi on!

دیدگاهتان را بنویسید