فکر کنید رنگ سرامیک شما ایمن است؟ 10 روشی که می‌توانید امروز آن را از دست بدهید

یکی از پرکاربردترین و لاکچریترین گزینهها برای رنگ سرامیک کف، طیفهای مختلف رنگ قهوهای است؛ از روشنترین درجه این طیف گرفته تا تیرهترین آنها. از دیگر اکسیدهایی که در صنعت رنگهای سرامیکی از آنها استفاده میشود میتوان به اکسید آلومینیوم، آلومینوم سیلیکا و اکسید سرب اشاره کرد. این نوع سرامیک ها به سرامیک های فول بادی نیز معروف هستند که جذب رطوبت بسیار پایین و مقاومت در برابر یخبندان و دمای سرد از دیگر ویژگی های آن محسوب می شود. این رنگ حضوری پر رنگ در فضای داخلی و همچنین دکوراسیون داخلی خانه شما خواهد داشت. اما با انتخاب درست طرح، طیف و ترکیب لوازم داخلی می تواند بسیار فریبنده به نظر آید. همچنین سرامیکهای براق با انعکاس نور در محیط، فضا را آرامبخش جلوه داده و زیبایی بیشتری به محیط میبخشند. در فضاهای کوچکتر میتوانید از سرامیکهای با ابعاد بزرگ و رنگ طوسی روشن استفاده کنید که فضا را بزرگتر نشان دهند. سرامیکهای با ابعاد بزرگتر باعث بزرگ دیده شدن سالن نشیمن شده و سرامیکهای تیره محیط را کوچکتر نشان میدهند. پس قطعا با انتخاب رنگ مناسب کاشی توالت می توان بهترین فضا را در سرویس بهداشتی های کوچک ایجاد کرد. بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بزرگ ، رنگهای تیره با نورپردازی مناسب است که فضا را تاریک نکند و در عین حال یک محیط مجلل و دل نشین ایجاد کند.

مزایای نمای سرامیک خشک

این گونه نقاشی که می خواهید روی سرامیک های کف ایجاد کنید نقش زیباتری پیدا می کند و جلوه ای بیشتر می شود. در حال حاضر ، پیشرفته یا سنتی یک ماده ، به جای اینکه به خود مربوط باشد ، به مفاهیم و دیدگاههایی مبنی بر اینکه ماده بر اساس آن استوار می شود ، به این معنی که نوع نگرش به این مواد تعیین کننده ویژگی پیشرفته یا سنتی آن است. با پیشرفت تکنولوژی زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده رتبه کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده ها و نقطه نظرات مدیران آن مؤسسه و سازمان را بازگو میکند. از این رو مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های نوین تبلیغات می کوشند تا نوع، محل و به ویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. که بر روی شیشه و یا سفال قرار می گیرند و ویژگیهای مهمی به آنها میدهند. به همین دلیل به خوبی میتوانید بنا بر سلیقه خود و فضای مورداستفاده، سرامیک مناسب را انتخاب کرده و در دکوراسیون منزل خود اجرا نمایید. پیشنهاد میکنیم این بخش از مقاله را با دقت بیشتری مطالعه نمایید.

This h as ᠎be en g​en erat ed with behsaznama Con te nt Gen erat᠎or D emov ersion .

این نوع رنگ بستری برای جلوهگری دیگر رنگها، مانند رنگ مبلمانها یا لوازم و وسایل دکوری را ایجاد میکند. مورد دیگر روش پوشش ساختمان به کاربردن تایل های سرامیکی است که به طور گسترده در سالهای اخیر در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه 70 میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرارگرفت یکی از روش های جدید و قایل انطباق با استاندارد های جدید ساختمانی است. با سلام . به نظرم رنگهای روشن و گرم یکی از بهترین گزینه ها است .چون رنگ روشن کثیفی را بهتر نشان میده و همچنین رنگ گرم برای جاهای مرطوب که سرد هست مثل حمام و سرویس بهداشتی احساس خشک و گرم میدهد و برای کسانی که بیماریهای رماتیسم و … ترکیب رنگ صورتی با سفید گزینه خوبی برای رنگ کاشی دستشویی است. با ایده های مناسب، می توان از کاشی مشکی برای سرویس بهداشتی کوچک هم استفاده کرد. این آجر های سرامیکی برش شده خشک ، به راحتی قابل رقابت با انواع مختلف سرامیک هستند. حذف کانی های غیر فلزی، سبک شدن سرامیک، عدم نیاز به ملات سیمانی و دیگر ویژگی های منحصربه فرد این کاشی باعث شده اند تا بتوان آن را به راحتی در سازه های مرتفع نصب کرد.

Data has been c᠎reated  by behsaznama C ontent Ge ne​rator DEMO .

مجری نمای سرامیک خشک

این رنگ ها همچنین به راحتی با هر رنگ یا چیدمانی هماهنگ می شوند و مشتری را برای خرید وسایل یا انتخاب رنگ بندی محیط به زحمت نمی اندازند. معمولا رنگ اپوکسی به دلیل چسبندگی بالایی که دارد برای این کار مناسبتر است. برای سرامیک سرویسهای بهداشتی استفاده از انواع مات مناسبتر است. در رنگهای مختلف سرامیک، انواع جدید و متفاوتی از طرحهای چندرنگ نیز دیده میشود. برای سرویسهای بهداشتی کوچک بهتر است از رنگهای سبز روشن استفاده کرد، همچنین برای سرویسهای بهداشتی بزرگ نیز رنگ سبز تیره بسیار مناسب است. برای سرویس های بهداشتی کوچک می توان از رنگ های سبز روشن تر و برای دستشویی های بزرگ، از رنگ های سبز تیره تر استفاده کرد. تلفیق رنگ های گرمی مثل قرمز، سبز و قهوه ای با رنگ های خنثی مثل طوسی، سفید و کرم باعث ایجاد تعادل بصری می شود. برای ایجاد یک فضای مینیمال از کاشی طوسی در سرویس بهداشتی استفاده می شود چرا که طوسی نماد تعادل است. در دید عموم، رنگ صورتی به عنوان یک رنگ کودکانه است اما انتخاب طرح و طیف درست رنگ کاشی می تواند کاربرد عام تری به آن دهد تا رنگ مناسب کاشی دستشویی باشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مجموعه ها وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید