فروش خود را با این تاکتیک های قابل توجه اجرای نمای خشک افزایش دهید

در سیستم های اجرای نمای ساختمان به روش خشک، تمام اجزاء تشکیل دهنده زیر سازی و رویه نما به گونه ای طراحی شده اند که با کمترین خطا و صرف کوتاه ترین زمان ممکن بر روی سطح نما به صورت کاملا صنعتی مونتاژ و اسمبل شوند. در این روش پشت سرامیک ها شیار داده می شود و سپس به وسیله ریل های آلومینیومی بر روی نما نصب می شوند. در مرحله بعد سپس کلیپس هایی نمایان، از جنس استنلس استیل بر روی ریل های آلومینیومی سوار می شود که کلیپس ها قابلیت رنگ آمیزی به وسیله رنگ الکترواستاتیک دارند تا با رنگ پانل ها یکی شوند. دقت شود از رانر به جای ریل استفاده نشود چون رانر فاقد شیار است و لاستیک ها به خوبی در رانر جا نمی افتند و کارایی لازم را نخواهند داشت. روش نمایان در اجرای نمای خشک ساختمان: در روش نمایان سرامیک های خشک توسط قطعاتی فولادی به ریل ها وصل می شوند و حتما فاصله گذاری های مشخص بین آن ها لحاظ می شود. مانند روش نمایان در این روش نیز باید ابتدا نقشه های کارگاهی بر اساس وضع موجود تهیه و زیر سازی فلزی انجام پذیرد. This data has been created  wi​th the  he lp of behsaznama C​onte nt G​enerator Dem᠎oversion!

متریال نمای خشک

در این روش بر خلاف روش های قبلی غیرنمایان که شیار یا سوراخ پشت تایل ایجاد می شد، شیارهایی در ضخامت تایل های سرامیکی ایجاد و تایل از قسمت فوقانی و تحتانی مهار می شود. اجرای نمای سرامیک خشک که به روش پرده ای یا نمای تهویه شونده کارایی بسیار بالایی در آب و هوای سرد دارد یک آیتم مهم عایق بندی سیستم های نمای تهویه شونده بسیار شناخته شده هستند، این سیستم در کشورهای سرد اسکاندیناوی کاربرد بسیار دارد. این روش از نظر اجرایی سادهترین روش و علی رغم کاربردی بودن آن ارزانترین و سبکترین روش نیز میباشد. V3 : (تفاوت بالا) در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری با رنگ های یکسان است اما دارای طرح های متفاوتی میباشد. هر کدام از روش ها دارای دیتیل و ساخنار متفاوتی است. هر دوی این سرامیک های پرسلانی برای کاربردهای اداری، تجاری و مسکونی مناسب می باشند. استفاده از شیشه بعنوان یک ماده جزء جدایی ناپذیر هر ساختمان محسوب می گردد.

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

مشاوره ، طراحی و اجرای تمامی نماهای مدرن ساختمان در سراسر ایران توسط شرکت تیام ادامه مطلب نمای پارسیان. یراق آلات مربوط به این سیستم از اجرای نمای سرامیک خشک ، در ایران تولید می شود. تمامی نماهای مدرن ساختمانی طراحی و اجرا شده توسط شرکت مهندسی زیبا از مرحله طراحی، تولید و اجرا بهصورت کاملاً بومیسازی شده انجام میشوند. در سیستم نمای خشک نمایان قسمتی از بستهایی که برای نگه داشتن سرامیک بهکار گرفته میشوند از بیرون ساختمان قابل مشاهده هستند. تمام لایههای سرامیک خشک با استفاده از سازههایی از جنس آلومینیوم و فولاد به اسکلت ساختمان متصل میشوند. نمای خشک از لایه های متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان می شود که همه لایه ها به وسیله سازه های فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شده اند. در نمای خشک بر خلاف نمای ملاتی، از ملات استفاده نمی شود و سطح رویه نما را به وسیله اتصالات مکانیکی و عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می کنند. سرامیک خشک یکی از جدیدترین متریال ساختمانی است که آن را به روش خشک بر روی نما نصب می کنند. سرعت اجرا در نمای خشک بیشتر از روش سنتی است.

نمایان بودن کلیپس ها نقطه ضعف این سیستم و سرعت بالا در نصب و هزینه پایین از مزایای این سیستم است. یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم نمای سرامیک خشک مقاومت شیمیایی بالا می باشد. نصب سریع و راحت، پایین آمدن هزینه ی نمای ساختمان ها، صرفه جویی در زمان اجرای پروژه ها خصوصا پروژه های بلند مدت از دیگر مزیت های مهم نمای سرامیک خشک می باشد. به همین دلیل هم برای پروژه ها و ساختمان های مرتفع بسیار سریع و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجری می توان نمای خشک را نصب کرد. اگر پروژه در یک منطقه خشک و بدون بارش مکرر باران در حال اجرا است، می توانید زیرسازی را با اسکلت های چوبی بسازید که باید قبل از آن تحت فرآیند حرارتی قرار گیرند. البته باید توجه داشت که به جهت اینکه این بست ها در معرض عوامل جوی قرار دارند، می بایست از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید