فروش خود را با این تاکتیک های قابل توجه انتشارات کتاب های موسیقی افزایش دهید

نوازندگان پیانو که در نت خوانی مهارت دارند، بسیار سریغ تر از دیگر نوازندگان پیشرفت می کنند و می آموزند. در اين كتاب سعي كردهام بر اهيمت موزيكاليته، در مقابل مهارت صرف انگشتان، تاكيد كنم و قطعات را بر همين اساس ارئه دهم. همگام با رشد امکانات سختافزاری و نرمافزاری در آموزش موسیقی، نیاز به قطعات ساختهشده براساس آنچه مردم آشنا میپندارند، ضرورت دارد. همانطور که اشاره شد رشته موسیقی در زمرهی رشتههای پرطرفدار هنر است که هر ساله تعداد زیادی از علاقهمندان موسیقی، جذب تحصیل در این رشته میشوند. در این مطلب به بررسی رشته و کتاب های رشته موسیقی در دانشگاه و نحوهی خرید اینترنتی کتاب های رشته موسیقی خواهیم پرداخت. کتاب ۱۱ قطعهی ایرانی و آذری برای گیتار کلاسیک تنظیم لیلی افشار و ترانههای محلی ایران برای گیتار تنظیم سیاوش بیضایی و گارنیک دِر اوحانیان، با ظاهر و محتوای قابل قبول نمونههای معتبر و متفاوتی در تنظیم برای گیتار کلاسیک هستند که میتوانند برای دیگر علاقهمندان به فعالیت در این عرصه، راهگشا و مفید باشند. توضیح دربارهی ترانههای محلی ایران برای گیتار را با یادآوری نکتهای آغاز میکنم که در مواجهه با این کتاب ضروری است؛ همکاری سیاوش بیضایی و گارنیک دِر اوحانیان در این کتاب به این قصد بوده است که آنچه که پیشتر بیضایی برای پیانو از موسیقی فولک تنظیم کرده است را اوحانیان برای گیتار بازنویسی کند.

خرید کتاب های موسیقی

نوازنده برای اجرای صحیح آنچه که در کتاب آمده باید سطح تکنیکی قابل قبولی داشته باشد در غیر این صورت چه در «تمپو» و چه در موزیکالیته و پیوستگی و آرتیکولاسیون دچار مشکل میشود. در بیزینس هم در شروع جوگیر نشوید، هیجانتان را کنترل کنید، کمی بنشیند فکر کنید، برنامهریزی کنید و بعد با همه انرژی بزنید به جاده و بترکونید. یکی از آهنگ های متن این فیلم رو خیلی دوس دارم و اینجا میذارم تا گوش کنید. همچنین در نظر داشته باشید که نمایشگاه کتاب رویدادی بین المللی بوده و تقاضای سفر در این بازه رشدی زیادی داشته به گونه ای که قیمت بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس این شهر تا چند برابر افزایش خواهد یافت. نوازنده ای به نام “کرستن”، با گروه کوچکی از بازیگران و نوازندگان، بین شهرهای به جا مانده در روی زمین سفر کرده و برنامه اجرا می کند. او این فرضیه را با الهام از یافتههای شماری از اقلیمشناسان دهه 1970 درباره احتمال نقش اثر افسارگسیخته گلخانهای بر افزایش دمای متوسط زمین و در شرایطی مطرح ساخت که نه فقط این تشخیص درخصوص زمین هنوز در جامعه علمی وقت چندان جدی گرفته نمیشد، بلکه تا دسترسی به نخستین تصاویر ماهوارهای از سطح زهره نیز هنوز پانزده سال فاصله بود. Conte᠎nt has be​en cre᠎ated by GSA C on​tent Gen erat or Demov ersion!

سبکتو هماکنون قابل دسترسی در پلتفرم اندروید و iOS است و البته میتوان به نسخهی تحت وب آن نیز دسترسی فروشگاه اینترنتی کتاب موسیقی داشت. آهنگ های مختلف این خواننده رو گوش دادم و در مجموع از سه تا از این آهنگ ها خیلی خوشم اومد. آنچه در کتابفروشی هاشمی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، تعداد پرشمار کتابهایی است که تا سقف چیده شدهاند و احتمالا شما برای پیدا کردن کتاب مورد نظر خود دچار نگرانی خواهید شد؛ اما فروشندگان این کتابفروشی میتوانند به سرعت شما را راهنمایی کنند.در این کتابفروشی طیف وسیعی از کتابها در موضوعات ادبیات، فلسفه، عرفان، تاریخ، سینما، تآتر، روانشناسی، جامعهشناسی و کتابهایی نفیس در دسترس قرار دارند. ترانههای محلی ایران برای پیانو در پنج جلد سالها پیش از سوی بیضایی عرضه شده بود و در کتاب جدید برخی از همان قطعات برای تنظیم روی ساز گیتار انتخاب شدهاند. ۱۱ قطعهی ایرانی و آذری برای گیتار کلاسیک تنظیم «لیلی افشار» و ترانههای محلی ایران برای گیتار تنظیم «سیاوش بیضایی» و «گارنیک دِر اوحانیان» بهترتیب بههمت مؤسسهی فرهنگیهنری ماهور و انتشارات نوگان منتشر شدهاند.

گارنیک دِر اوحانیان که از نوازندگان و مدرسان باسابقهی گیتار کلاسیک است، در بازنویسی این قطعات بیشتر پوزیسیونهای سر دسته و رجیستر میانی گیتار را مد نظر داشته و هر آنچه را در انگشتگذاری دست چپ ضروری بوده مکتوب کرده است. یک سیدی صوتی همراه این کتاب است که خروجی صدای نرمافزاری قطعات است. در کلیپ زیر این آهنگ رو میتونید ببینید. در این کتاب نویسنده اصول موسیقی را به زبان ساده در لا به لای اتفاقاتی که برای شخصیت اصلی کتاب می افتد بیان می کند. همچنین روش ضرب پا و یا حرکت دست ها نیز در آن بیان شده است. موسیقی هنر بیان احساسات از طریق ترکیب آواها است. چایکفسکی از آهنگسازان مطرح روس است. او بیشتر قطعات را با مقدمه یا بخشی از ملودی اصلی آغاز میکند و در طول قطعه، ملودی را با تغییراتی دوباره بهگوش میرساند. بهنظر میرسد این کار برای کمک به هنرجو در نواختن قطعات انجام شده باشد، اما ضبط قطعات کتاب توسط یک نوازندهی گیتار کلاسیک، میتوانست نمود و اثر بهتری داشته باشد.

Art᠎icle has  be​en c​reated  with GSA Content Gen᠎erator D emover sion .

دیدگاهتان را بنویسید