شاخص‌ها شما در اجرای نمای خشک فوق‌العاده

این نوع نما از مقاومت بالایی برخوردار است که مجریان نما آن را به عنوان متریالی با کمترین میزان جذب آب اجرا می کنند. هرچند که قیمت سرامیک خشک نما نسبت به سایر انواع نما کمی بالاتر است، اما مقاومت در برابر رطوبت و کیفیت بالای این نوع ما باعث میشود این اختلاف قیمت نمای خشک سرامیک در دراز مدت جبران شود. قیمت سرامیک خشک نما به دلیل نوع تولید آن که بر اساس دو گونه اکسترودی و با استفاده از دستگاه های پیشرفته ی ورقه ورقه نمودن سرامیک به ضخامت یک سانتی تقسیم بندی می شود از آن دسته سرامیک های پیشرفته است که نسبت به نوع معمولی آن گرانتر می باشد. مجری نمای سرامیک خشک باید به ازای هر مترمربع آهن آلات و زیر سازی ۷۵۰,۰۰۰ ریال، هر مترمربع لوازم جزئی ۳۵۰,۰۰۰ ریال و هر متر مربع لوازم چسباندن سرامیک مبلغی معادل سه میلیون ریال خرج کند و در این بین تنها مبلغی معادل ۸۵ تا ۱۵۰هزار تومان بابت هر مترمربع سرامیک خشک پرسلانی از شما گرفته میشود. در ادامه نکات مهمی که تیم اجرا کننده باید در زمان اجرای نمای سرامیک خشک بدان توجه کند را بررسی میکنیم. هنگامی که معمار ایتالیایی دنیس سانتاکاریا با همراهانش به استرالیا و نیوزلند در سال 2002 سفر کرد ؛ موارد بسیاری از نحوه اجرای نمای سرامیک خشک که در اروپا رایج بودند را مطرح نمود.

دتایل اجرای نمای خشک

یکی از مواردی که شما همه به خوبی می دانید این است که متراژ نمای ساختمان شما هر اندازه که باشد هزینه هم بر اساس آن تعیین می گردد. آنها بر اساس فاکتورهای متنوعی که روی نما قرار گرفته می شود هزینه مناسبی را به شما اعلام می کنند. بسیاری از مدیران شرکتها سعی در طراحی و انتخاب این نمای زیبا دارند، زیرا انتخاب یک ظاهر زیبا برای ساختمان، نوع فعالیت آنها را به خوبی نشان خواهد داد. اجرای صحیح شامل انتخاب مواد با کیفیت و همچنین نصب با دقت مصالح و اجرای نمای خشک میباشد. جهت خرید انواع سرامیک نما با قیمت ارزانتر می بایست آن را درست انتخاب کرد و بسته به کاربردی که دارند تهیه شود. سفارش به صورت سنتی از مراکزی که برای جذب مشتری و تبلیغات کسب و کار خود این محصول را به صورت حراجی با تخفیفات ویژه عرضه می کنند. پنجره ترمال بریک نیز نمای زیبایی به ساختمان می بخشد. این کارخانجات بزرگ و مهم با برندهای معتبر علاوه بر عرضه در داخل کشور به دیگر کشورهای خارجی نیز به صادرات انواع سرامیک می پردازند. Th​is content was c re᠎at ed by behsaznama Con tent G​en er ator​ D᠎emov ersion .

قیمت آجر نما خشک

در این روش از پیچ و قلاب برای نصب سرامیک استفاده می شود. برخی از آنها رنگ های بسیار خاصی دارند که با استفاده از بهترین متریال ها و با دوام ترین متریال ها تولید شده اند. اجرای نمای سرامیک خشک و یا سرامیک خشک پرسلانی همانند سایر نماهای مدرن دارای روش ها و دیتیل های مختلفی است که در این مطلب به اختصار به آن می پردازیم. عمل میکند. یک محفظهی هوا بین دیواره خارجی ساختمان و نمای سرامیک ایجاد میشود که با توجه به شرایط جوی و اقلیمی منطقه میتوان این محفظه را بست و یا باز گذاشت. سرامیک پرچلین به خوبی در مقابل نفوذ رطوبت مقاومت میکند و علاوه بر این خود استحکام بالایی دارد، با جلوگیری از نفوذ رطوبت، از کاهش مقاومت المانهای ساختمان در مقابل زنگ زدگی و نفوذ رطوبت جلوگیری میکند. آنها بر اساس نوع ساختمانی که شما دارید یکی از روش های اجرای نما را باید به کار بگیرند. لایه محافظی که روی دیوار و قسمتهای دیگر استفاده میشود، باید به دقت کنترل و بازبینی شود.

درطراحی نمای بیرونی ساختمان با سرامیک با توجه به طراحی قابل کنترل میتوانند زیبایی زیادی در نما ایجاد کند. نمای ساختمان نباید به صورتی طراحی شود که جلوی ورود نور به ساختمان را بگیرد و با برای باز و بسته شدن درب و پنجرهها مشکلی ایجاد کند. سرامیک خشک پرسلانی تولید شده مخصوص نما به دو شکل کلی در بازار صنعت ساختمان عرضه می شود که شامل سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی یا به اصطلاح سرامیک یک سانتی یا فول بادی گفته می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد و طریق نصب متفاوتی خواهد داشت. پیچ و مهره ها و پنل های فلزی که برای اجرای نمای سرامیک خشک به کار برده می شود جنس متفاوتی با یکدیگر دارند. با تولید در دمای بالا و اعمال فشار، میزان تخلخل در این سرامیکها به کمتر از یک صدم درصد میرسد. بدنه ماجولیکا : رنگ بعد از پخت آن قرمز است و تخلخل آن ۱۹ تا ۲۴ درصد بوده و استحکام خمشی آن کم می باشد. معمولاً دو تا سه هفته بعد از انجام آجر نما میتوان بند کشی را انجام داد . آیا برای شوره زدن آجر چه کاری میتوان انجام داد؟

Post was cre᠎ated  by behsaznama Conte᠎nt G en᠎erator DE MO!

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کلیک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید