سود راه برای نمای ساختمان

ایسنا/خراسان جنوبی سفیر قرقیزستان در ایران گفت: اکنون فناوری و تجهیزات سرامیک ایران نسبت به گذشته تغییر کرده و پیشرفتهتر شده است. کرمان؛ محبوبه سعیدی: استان کرمان بدلیل داشتن منابع معدنی، فلزی و غیر فلزی یکی از غنیترین استانهای معدنی کشور و به تعبیری «بهشت معادن ایران » شناخته میشود. کارتنها بعد از دستگاه شیرینگ برداشته شده و هر کارتن براساس درجه خورده شده روی یک پالت چوبی یا فلزی گذاشته شده و با دستگاه دیگری دور آن نایلون استرچ پیچیده میشود. مطابق تعاریف جدید سرامیکها عبارتند از اشیاء جامدی که اجزاء اصلی تشکیل دهنده آنها مواد معدنی غیر فلزی بوده که ابتدا شکل گرفته و سپس در حرارت سخت میگردند. برای پاک کردن رنگ از سرامیک حتما به جنس سرامیک خود توجه کنید زیرا در برخی اوقات ممکن است استفاده از برخی مواد با جنس سرامیک شما سازگاری نداشته باشد. خشک کنهای جدید عمودی توانستهاند مشکل خشک کردن طولانی را در خشک کنهای تونلی قدیمی که گاهی تا چند روز طول میکشیده به کوتاهترین زمان ممکن و حدود ۲۰ دقیقه و حتی کمتر کاهش دهند. همچنین اطلاعات کاملی درباره انواع نما به مشتریان خود ارائه میدهد تا بتوانند در خصوص انتخاب بهترین نما برای پروژه خود تصمیمگیری درستی داشته باشند.

معایب نمای سرامیک خشک

​Art​icle has  been created  with the help of behsaznama Con​te nt​ G ener᠎at​or  Dem over​sion​!

ضایعات در خشک کنهای تونلی که به صورت ترک و شکستگی خود را نشان میداده گاهی به دلایل مختلف خیلی بالا میرفته و مشکلات دیگری به علت سیستم پیل چینی کاشیهای خام (روی هم قرار دادن کاشیها) اثر برجستگیهای پشت کاشی بر روی سطح کاشیهای زیرین نقش میبسته و پس از لعاب خوردن و پختن کاملاً روی سطح لعاب دیده میشده در حالی که این مشکلات در سیستم جدید خشک کردن تقریباً حذف شده است. از آنجا که استفاده از تکنولوژی های روز با بهترین برندها از استراتژی های شرکت مادربوده هم اکنون راک سرامیک ایران نیز از ماشین آلات بروز ایتالیایی استفاده می نماید که در تولید محصول با کیفیت (سرامیک های گرانیتی و پرسلان لعابدار) و دستیابی به حجم بالا تولید نقش بسزایی دارد . مشکلی که جذب آب (تخلخل باز) در کاشیهای گرانیتی خصوصاً کاشی پولیش خورده ایجاد مینماید لک پذیری کاشیهاست. براساس این گزارش، سومین شوروم از مجموعه شوروم های شرکت لئون در بهمن ماه سال 1398 افتتاح شد و حال با گذشت فقط کمتر از یک سال افتتاح چهارمین شوروم، موفقیت و رکورد تازه ای در صنعت کاشی و سرامیک ثبت شده است. با این حال بیشتر آن را به نام تفلون میشناسیم.

تمیزکردن سرامیک

᠎Po st w as generated ​wi᠎th t he ᠎he lp  of G SA Content G ener at or  DEMO.

در بین این سه کانی، فلدسپات در برابر آب و هوازدگی از همه ضعیف تر و ناپایدارتر بوده و پس از میلیون ها سال به کانی های رسی تبدیل می شود . به دلیل اینکه طراوت و زیبایی که در سال های اولیه نصب را دارد به سرعت از دست داده و ظاهری نه چندان زیبا از آن بر جای خواهد ماند. تمامی نماهای مدرن ساختمانی طراحی و اجرا شده توسط شرکت مهندسی زیبا از مرحله طراحی، تولید و اجرا بهصورت کاملاً بومیسازی شده انجام میشوند. تمام این فاکتورها باعث شد تا طراحان و معماران به فکر تولید مصالحی سبک، مقاوم و زیبا بیفتند. بعد پالت ها توسط ماشین (لیفتراک) به قسمت انبار فرستاده میشوند تا از آنجا به بازار مصرف حمل شوند. در کاشیهای تک پخت نظیر کاشیهای دیواری منوپروزآ، پس از مرحله خشک شدن کاشیها وارد خط آبی میشوند و پس از اعمال انگوب (لعاب آستری) و لعاب و چاپهای مختلف توسط دستگاههای چاپ مختلف، پخت صورت میگیرد. در حالی که اگر بخواهیم همین مواد را به طور خالص که بنام کوارتز و کراندم با سختی به ترتیب ۷ و ۹ میباشند در فرمول وارد کنیم سایش آنها تقریباً غیر ممکن و بسیار هزینه بر خواهد بود.بنابراین هزینه خریداری رسها بسیار پایینتر از مواد دیگر است.همچنین رسها به واسطه خاصیت پلاستیسیته موجبات شکل پذیری آسانتر محصول را فراهم میآورند و از طرفی به واسطه چسبندگی بالایی که دارند میتوانند باعث افزایش استحکام خام و خشک و کاهش ضایعات گردند و این امکان را فراهم آورند که بر روی محصول دکورها و چاپهای مختلف اعمال گردد.

نحوه نصب نمای خشک

بنابراین برای نصب کردن آنها نیز به تخصص خواهید داشت که بدون شک در این زمینه طراحان و مهندسان ساختمانی به بهترین نحو ممکن عمل می کنند. ممکن است تصمیم بگیرید سرامیک ها را تغییر دهید اما این کار، کار پر هزینه و پر مشغله ای است و اجرای آن چه توسط خودتان چه توسط افراد متخصص دردسرها و پیچیدگی های خاص خود را خواهد داشت. رادارا بوده و به دلیل اهمیت موضوع کیفیت از استاندارد ها و تیم کنترل کیفی اعزامی از راک سرامیک امارات جهت تضمین کیفیت محصولات خود بهره مند است . به علت وجود بنیانهای مولکولی Sio2,Al203 در ساختمان رسها بعد از پخت فازهای بسیار سخت سیلیکاتی را تولید نموده و موجب افزایش مقاومت در محصولات میگردند. سرامیک خشک پرسلانی به دلیل استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا در این صنعت با داشتن میزان جذب آب کمتر از نیم درصد که بسیار کمتر از میزان جذب در برخی از انواع سنگ های مورد استفاده در کف، دیوار و نمای ساختمان می باشد تولید می گردد. 2.بهتر است قبل از شروع رنگ اصلی از پرایمر رنگ استفاده کنید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با بیشتر بخوانید وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید