سوالات بی پاسخ درباره دتایل اجرای نمای خشک که باید درباره آنها بدانید

به طور کلی مهمترین ویژگیها و مزایای چسب پلی اورتان عبارتند از: درزگیری فوری چسب پلی اورتان زمان گیرایی ایدهآلی دارد و برای اتصالات اضطراری و درزگیریهای سریع مصالح ساختمانی یا اتصال قطعات مختلف به یکدیگر قابل استفاده است. نیروی ناشی از زلزله رابطه ی مستقیم با وزن ساختمان دارد. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰ ) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از مطالب بشتر سقوط نما خواهدشد. نما خشک ساختمان یک قابلیت فوقالعاده است که ظاهر مدرن و زیبایی را برای ساختمان به ارمغان میآورد و مزایای زیادی به همراه دارد. این روش دوام زیادی ندارد و امنیت آن نیز پایین است.

اجرای نمای خشک آجر

مقاومت زیاد: نمای خشک در برابر شرایط آب و هوایی سخت، مقاومت زیادی دارد و در مقابل باد و باران کاملا مقاوم است. علاوه بر مصارف خانگی و روزمره، چسبهای پلی اورتان کاربرد صنعتی گستردهای دارد. چسب پلی اورتان در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید، حرارت و رطوبت دارای مقاومت بالایی است؛ به سادگی نرم یا روان نمی شود و خاصیت رنگ پذیری قابل قبولی دارد. نسبت به خود مصالح بیرونی نما و بخش سفت کاری موجود ، می بینیم که با گذشت زمان نه چندان طولانی، سنگها جدا شده و حتی اسکوپ های سیمی نیز از افتادن آنها جلوگیری نمی کند. زیرسازی نمای خشک ، بخشی از مرحله اجرایی نما می باشد که جهت ایجاد سطحی صاف در زیر نازک کاری نهایی مورد استفاده قرار می گیرد. متریالی که برای زیرسازی نمای خشک انتخاب میشود، از نظر ترکیب شیمیایی باید با سایر اجزای نما هماهنگی داشته باشد. برای به دست آوردن نتایج مناسب، کافیست که قبل از عقد قرارداد با کارشناسان این مجموعه مشاوره گرفته و متناسب با شرایط خود اقدام به دریافت خدمات گوناگون نمایید.

قبل از اجرای این فرایند ابتدا سطوح مورد نظر را کاملا تمیز کنید. استانداردهایی که برای نصب و اجرای نمای سرامیک خشک به کار برده می شود خاص است. به همین دلیل کاربرد چسب پلی اورتان تنها به یک صنعت خاص محدود نیست. البته استفاده از این نما تنها به بخش بیرونی ساختمان محدود نبوده و امکان استفاده از آن در نماسازی داخلی نیز رایج می باشد. گروه استاندارد وب ایران تنها یک طراحی وب سایت نیست. در این مطلب از سایت رایمند تجارت با ما همراه شوید تا با ویژگیها و کاربرد چسب پلی اورتان بیشتر آشنا شویم. با ویژگیها و کاربردهای چسب پلی اورتان آشنا شوید خانه بازرگانی کدخبر: 869860 ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۱۲:۳۵:۳۴ لینک کپی شد اگر تا به حال از چسب پلی اورتان برای مصارف گوناگون استفاده نکردهاید مطمئن باشید که در آینده حداقل برای چند بار به این ماده کاربردی نیاز پیدا خواهید کرد. اگر علاقه مند آشنایی با نحوه اجرای نمای خشک ساختمان و دتایل اجرای نمای خشک هستید، تماشای فیلم اجرای نمای خشک را به عنوان یک پیشنهاد طلایی از ما پذیرا باشید!

اگر دوست دارید نمایی همه چیز تمام داشته باشید، می بایست طراحی نمای ساختمان را به گونه ای انجام دهید که با نقشه، رفتار بنا و عملکرد ساختمان، سازه و شرایط اقلیمی تطابق داشته باشد. معایب اجرای نمای خشک در مقایسه با روش سنتی آنقدر ناچیز است که می توان از آن چشم پوشی نمود. فولاد ضد زنگ یک ماده عالی از انواع نمای خشک ساختمان به شمار می آید، که دارای سطح براق و صیقلی است و در نمای ساختمان مدرن بسیار از آن استفاده می شود. بدین ترتیب می توان سیستم اجرای نمای مدرن را به عنوان بهترین روش اجرای نما معرفی کرد . قیمت نمای خشک سرامیک در طرحهای مدرن و کلاسیک تفاوت چندانی با هم ندارد. البته این موضوع درباره ی سایر مصالح نوین رویه ساختمانی از جمله HPL، کورین و ترمووود هم صدق می کند. سرامیک یکی از مقاوم ترین مصالح ساختمانی می باشد که کاربرد مختلفی نقاط ساختمان از جمله :کف، دیوار، نما و … از دیگر ویژگیهای این ماده پرمصرف میتوان به موارد زیر اشاره کرد: مقاومت فرسایشی بالا دارای قابلیت رنگ پذیری با رنگهای محلول در آب یا رنگهای حلال دارای مقاومت در برابر آب شور دارای ساختار غیر رسمی قابل استفاده در انواع مخازن آب آشامیدنی مقاومت در برابر شرایط آسیبزای محیطی دارای قدرت چسبندگی بالا به انواع مصالح و سطوح مهمترین کاربردهای چسب پلی اورتان چسب پلی اورتان در مدلهای مختلفی مانند فیلم، فوم، پودر، الاستومر امولوسیون و مایع در کارخانجات تولید و به بازار عرضه میشود. ​Data h᠎as  been cre​ated with t​he  help of behsaznama Conte​nt᠎ Generator DEMO᠎!

دیدگاهتان را بنویسید