سه پرسش و پاسخ به نمای ساختمان

لاسیتک طراحی شده در ژوئن عمودی در رانرهای باکس و دوبل این سیستم سبب آببندی بهتر درزهای عمودی شده و از جابهجایی سرامیک در راستای افقی جلوگیری کرده و باعث می شود که پس از چندین سال از اجرای نما، ژوئنهای عمودی نما هم چنان زیبا، صاف و بدون تغییر باقی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمای سرامیک پرسلانی و روش های طراحی و اجرای آن از طریق لین به صفحه مربوطه مراجعه کنید. در درجه بعدی انتخاب رنگ کاشی اهمیت دارد، که بر اساس سلیقه شما و طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه و قسمت های دیگر منزل میتواند متفاوت باشد و روی قیمت رنگ مخصوص کاشی تاثیر بگذارد. برای رنگ کردن کاشی و سرامیک رنگ هایی بر پایه آب یا اکریلیک پیشنهاد نمی شود چرا که این رنگ ها چسبندگی لازم برای استفاده روی کاشی و سرامیک را ندارند. نمای لامل، یا همان نمای کرتین وال؛ یکی از سیستم های نمای مدرن ساختمانی بوده که دارای استایی است، به این معنا که وزن بالای شیشه، بر روی سازه کرتین وال یا همان لامل ها و شاسی کشی های مربوطه سنگینی می کند و هیچ بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از باد، طوفان و… This  da ta h᠎as been do ne ​by behsaznama Content Gener at or Dem​ov᠎ersion!

معدن طلای استفاده نشده نمای ساختمان که درباره آن مجازی هیچ‌کس می‌داند

یکی نمایان (Visible)و دیگری غیر نمایان (Invisible).در روش نمایان اتصالاتی که سرامیک های پرسلانی را به بدنه سازه متصل می کنند، مشهودو آشکار هستند. روش های نصب سرامیک خشک پرسلانی مجوف با توجه به تکنولوژی بالای تولید این نوع سرامیک خشک پرسلانی به لحاظ قابلیت اکستروژن به اشکال و دیتیل های خاص به دو دسته عمده زیر تقسیم بندی می شود. در این روش تایلهای سرامیک خشک پرسلانی با قطعات کلیپس استینللس استیل روی ریلهای آلومینیومی زیر سازه در فواصل مشخص شده متصل میگردند. سیستم های خشک واجد مزایای بسیار زیادی است که به تفصیل در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد طی سالهای اخیر یکی از دلایل استفاده از اجرای نمای سرامیک خشک در ساخت و سازها این است که توسط اتصالات نمای خشک و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال می شود که این امر باعث طولانی تر شدن عمر نما می شود، همچنین استفاده از این روش باعث دو پوسته شدن نمای ساختمان می شود. به جرات می توانیم بگوییم که سرمایه گذاری روی این نما یک کار هوشمندانه است و شما می توانید تا مدت ها بر سلامت این نما حساب کنید. بنابراین، توصیه می شود که دو برابر شود: یک لایه چسب بر روی کف و سپس روی سرامیک قرار دهید.

سرامیک خودرو نوعی محلول پلیمری شیمیایی است که معمولا با دست روی نمای بیرونی خودرو اعمال میشود. این اسپری را علاوهبر بدنه ماشین، میتوانید روی شیشهها، قطعات پلاستیکی بدنه و سایر اجزا هم اعمال کنید. موضوع دیگر این است که در محفظه خالی می توان روی سازه عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی، آلودگی های صوتی و سایر مواردی که ممکن است ساکنین با آن مواجه شوند اعمال کرد، بطور مثال می توان یک محفظه هوا بین دیوار سازه و نما بوجود آورد که هوا از ورود هوای خارجی به داخل ساختمان و بالعکس جلوگیری کند. همچنین با حذف ملات در مراحل نصب سرامیک خشک نما و استفاده از پنل های آلومینیوم برای اجرای سرامیک خشک باعث شده است که با ارائه دفترچه محاسبات سازه ای توسط مجری طرح حتی در برج های با ارتفاع زیاد نیز قابل اجرا باشد. دیتایل های ارائه شده شرکت تجهیزنما نیز شامل همین سیستم با تغییرات کوچکی برای بهبود عملکرد میباشد. فاوتون نیز در گروه سیستم های نمایان قرار دارد و اجرای آن برای سرامیک هایی با ضخامت 8 تا 12 سانتیمتر گزینه ایده آلی به شمار می رود.

᠎Art᠎icle h᠎as ᠎been created  wi​th G᠎SA Con᠎te nt  Ge ne ra to᠎r ᠎DEMO!

ولی امروزه از انواع نمای خشک ساختمان به شمار می رود و در انواع مختلف: آجر، کاشی و روکش ها ارائه می شود. الیاف سلولوزی آنها باعث مقاوم شدن دربرابر عوامل جوی وعیوب مختلف شامل شکستگی و پیچ خوردن میشود.این نوع نما دربرابرآتش سوزی مقاوم و عایق صوتی وحرارتی نیز محسوب میشوند و همچنین نسبت به پنل های دیگر جزء بهترین عایق های رطوبتی به شمار میروند. از این نوع سرامیک برای نمای کف و دیوار ساختمان استفاده می شود. نمای بتنی پیش ساخته دارای مناطق پیوسته روکش سنگ تراشی است که به طور طبیعی نفوذ پذیری هوا کمی دارند بنابراین عموماً ورود هوا با جزئیات خوب در سطوح با کمک پنجره ها، درها و سایر بخش ها کنترل می شود. اگر تهویه حفره با خدمات ساختمان یکپارچه باشد، هوای گرم شده توسط خورشید را می توان به ساختمان وارد کرد، تهویه طبیعی خوبی ایجاد کرده و در تابستان نیز به صورت عکس عمل می کند که از بهترین انواع نمای خشک در حفط انرژی محسوب می شود. این فاصله میتواند به عنوان عایق حرارت و صدا عمل کند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مطالب بشتر بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید