سه واقعا روشن روش‌ها به اجرای نما Better این کار را به سادگی انجام دادید

به دلیل اتصال مکانیکی اجزای نما به سطح خارجی ساختمان احتمال ریزش مصالح تا حد زیادی کاهش می یابد. در اجرای نماهای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات ساختمانی و همچنین وجود مصالح نما با ابعاد و پنل ها با سایزهای مشخص و برشکاری شده در کارخانه ها ضایعات مصالح تا حد چشمگیری کاهش می یابد و در نتیجه برشکاری های کمتر آلودگی های صوتی به حداقل می رسد. نمای سرامیکی یکی دیگر از نما های پر کاربرد در ایران است که طی سال های گذشته استفاده از این نما با افزایش همراه بوده است. می توان بر اساس نوع پروژه و لزوم سازه های زیر ساخت را آبکاری و بر افزایش عمر مفید آن افزود. در سیستم نمای خشک مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان اعمال می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد دید. نمای اسپایدر (Spider facade) یکی از جذابترین انواع نماهای ساختمانی است که در آن از شیشه استفاده میشود.  This content h᠎as be en done by behsaznama Con te​nt G ener​at or Demov er᠎sion !

آیا کرتین وال مرا ثروتمند می کند؟

نمای مونولیت در حقیقت ترکیبی از ذرات مرمر، گرانیت، کوارتز با رنگهای کاملا طبیعی می باشد که با رزین های خاص و روان کننده ها طی فرایند های خاصی میکس می شوند. قواره های تا خورده را با حفظ ترتیب روی هم چیده و کار نصب اولین قواره را با رسم خط شاقول روی دیوار از یک کنج مناسب آغاز می کنیم. بایرامیکس برای اولین بار توسط یک گروه در ترکیه تولید و به دنیا عرضه شد. در واقع نمای کرتین وال بهترین نمای شیشه ای ساختمان به لحاظ مسائل سازه در ارتفاع محسوب می شود. نمای هر ساختمان در شکلدهی به مجموعه شهری که در آن حضور دارد، موثر است. نمایی می تواند در طرح خود موفق باشد که به این سوالها پاسخ گوید. تعدادی از این مزایا که بیشتر از سایرین مورد توجه میباشد را در این بخش ذکر کرده ایم. به دلیل اجرای مستقل نما و بدون ارتباط آن با بخش های داخلی ساختمان امکان اجرای این گونه از نماها در بازسازی و نوسازی نمای ساختمان های قدیمی وجود دارد. نما یکی از اجزای مهم و اصلی ساختمان است چرا که در معرض دید همگان بوده و اولین پدیدهای است که افراد را در مورد یک ساختمان به خود جذب میکند.

ی ساختمان استفاده می شده است.

ابتدا اولین قواره طولی را به اندازه ارتفاع دیوار بعلاوه 5 سانتیمتر برش می زنیم و سپس سایر قواره ها را به ترتیب، پس از جفت کردن نقوش آن با قواره ماقبل، برش می زنیم و به همان ترتیب روی هم قرار می دهیم. این نما نسبت به سایر انواع نماهای مدرن با استقبال بیشتری مواجه شده و علت آن ظاهر کاملا شفافی است که ایجاد می کند. نمای خشک اصطلاحی است که در بین معماران و افرادی که در حوزه ساختان در ایران رواج یافته و منظور از آن طراحی و ساخت نما بدون استفاده از ملات و دوغاب می باشد در حقیقت نمای خشک یکی از مدرن ترین و محبوب ترین نماهای امروزی است که در اجرای آن به جای استفاده از ملات سیمانی و دوغاب از شاسی های نگهدارنده آهنی استفاده می کنند. یکی از ویژگی های مهم معماری سنتی ایران استفاده از مصالح بومی است. برای قرن ها از گیاهان خاصی مانند ویستریا و کرج ویرجینیا برای تزئین نمای ساختمان استفاده می شده است. همانطور که از اسم این روش پیداست از این دستگاه مکانیکی برای ایجاد درز و یا شیارهای در قسمت پشت سرامیک ها استفاده می شود. این جزء در زیر کار قرار گرفته و به صورت کاملا مستقل و توسط چسب و یا اتصالات مکانیکی به بنا وصل می گردد.

نه دلیل چرا داشتن عالی نمای خشک نخواهد بود کافی

In-register Paper-Backed Vinyl : این نوع کاغذ دیواری هم از لامینیت کردن ورقه ای از وینیل جامد روی زیر لایه کاغذی ساخته می شود منتها برای برجسته کردن نقوش و افزودن کیفیت نمای آن، لایه دکوراتیو بوسیله حرارت داغ زده (embossed) می شود. از معاسب سندبلاست بدلیل قدرت پاشش بالا 220 بار و لایه برداری از سطح نمای ساختمان باعث میشود رنگ سطح آجر نما یا سنگ نما به حالت اول خود باز گردد. همچنین استفاده از شیشه های ۲ یا ۳ جداره یک لایه عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسب را ایجاد میکند. امروزه برای نماهای آجری از سیستم نمای خشک استفاده می شود در این روش برای اتصال آجرها به یکدیگر از ملات استفاده نمیشودو بجای آن از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده میشود. لازم به ذکر است آجر نسوز در رنگ های بیشماری تولید و عرضه می شود. چهارچوب نگهدارنده از چوب، فولاد یا آلومینیوم ساخته شده، و در برابر باد و باران مقاوم است. بازسازی یک ساختمان به سمت عوامل مختلفی از عمده قدیمی و یا نوساز بودن خانه بستگی دارد، همچنین بازسازی شامل مراحل مختلفی میباشد، که شامل تقسيم های ظاهری و متبحر رویت و قابل قسمت های زیرکار و باطنی میشود. چراکه سرعت اجرای این نما بسیار بیشتر از نماهای دیگر هست، دلیل این سرعت به خاطر قطعات از پیشساخته است که فقط نیاز به نصب در محل اجرا دارند.

جنگ علیه فروش تجهیزات نمای خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت شرکت بهساز نما.

دیدگاهتان را بنویسید