سه دلیل چرا داشتن عالی اجرای نما نیست کافی

نمای چوبی ترموود یا ترموود نما یکی از زیباترین و مقاوم ترین نماهای چوبی است. طراحان برای نمای این ساختمان تصمیم گرفتند تا از متریال بومی منطقه چون سنگ لاشه، آجر و چوب استفاده کنند و از این جهت ساختمان به محیط زیست اطرافش پایبند باشد. برای انتخاب بهترین مدل نمای بیرونی ساختمان در ابتدا باید شرایط آب و هوایی منطقه مسکونی خود را در نظر بگیرید. نمای چوبی برای ساختمان های مسکونی مناسب می باشند. ساختمانهای مسکونی دیوارهای محکم و یکپارچهای محصور شده بودند که با حداقل نفوذی به بیرون بدنه تشکیل یک فضای عمومی را میدادند و نماسازی برای ساختمانهای مسکونی به مفهوم امروز آن نبود. معمولا از پروفیل های آلومینیوم برای تشکیل قاب های فلزی استفاده می شود که اصطلاحا به آن لامل گفته می شود. در نتیجه مقاومت بالای آنها، اتصالات معمولاً از فلز و آلومینیوم تشکیل شده اند. در موقع دوغاب دادن روی دیوار باید کاملا توجه نمود که دوغاب به قسمت نما ریخته نشود زیرا در اینصورت منظره ناخوشایندی بآن خواهد داد و یا بطور کلی از ریختن دوغاب در نماسازی آجری باید صرف نظر گردد. سابکاری سنگ کف یکی دیگر از هزینههای جانبی است که در صورت درخواست مشتری با هزینه جدا انجام میشود.

که بهصورت خشک هستند، استفاده میشود.

ابعاد سنگ: با بالارفتن ابعاد سنگ، دستمزد انجام کار به دلیل نیاز به دقت و ظرافت، بیشتر میشود. البته این مرحله از نصب سنگ، یک خدمت جدا محسوب میشود. هرچقدر که برای زیرسازی و مقاومسازی سنگ، زمان و مراحل اجرایی بیشتری نیاز باشد، دستمزد انجام کار هم بیشتر میشود. اهمیتی ندارد که متخصص سنگکاری داربست را نصب کند یا خودتان، شما باید هزینه جدایی را برای نصب داربست با توجه به مدت زمان انجام کار در نظر بگیرید. همه این موارد به کمک سیمانی تامین میشود که در ساخت بتن ها از آن استفاده می گردد. نمای ساختمانی که با سنگ ، آجر و بتن ، سیمان و … این روش متداولترین و به روزترین روش نصب سرامیک خشک پرسلانی می باشد که به وسیله ماشین آلات پیشرفته آلمانی اجرا می گردد. که بهصورت خشک هستند، استفاده میشود. نمای آجر از جمله نماهایی است که از گذشته تا امروز مورد استقبال قرار گرفته است. در پروژههایی که زمان به اتمام رسیدن کار اهمیت زیادی دارد توصیه میشود از نمای آلومینیومی استفاده شود.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

در مورد استفاده از سنگ در نما دو نکته بسیار حائز اهمیت است. بسیار دارای اهمیت بالا خواهد بود است. که در این صورت در مقابل باران قابل تنظیم خواهد بود. هدف این افراد از طراحی و اجرای نمای خشک سنگ افزایش مقاومت نمای ساختمان در برابر بادهای شدید بود. به این سه حالت می توان سه زمان یا تایم مجزا را اختصاص داد که به ترتیب برابر ۱ تا ۲ ساعت، ۴ تا ۶ ساعت، و ۶ تا ۹ روز است. این روشها که تحت عنوان « روشهای ضد آب سازی نمای ساختمان» از آنها یاد میشود، به دوام و پایداری هر چه بیشتر نما کمک خواهند کرد. ضمن اینکه سنگهای با ابعاد بیشتر سنگینتر هستند و جابهجایی آنها انرژی زیادی نیاز دارد. اما اینکه چه کسی لوازم کار را تهیه کند، کاملا توافقی است. عموما هزینه اجرای کار در ارتفاع بیشتر از 3 متر، به صورت توافقی اعلام میشود. 5. هزینه سنگکاری به صورت روزمزد هم محاسبه میشود؟ عوامل مؤثر بر قیمت سنگکاری را بررسی کردیم. در هرصورت نصاب کامپوزیت نما باید شرایط را از نزدیک بررسی کند تا بتواندقیمت دقیقی را اعلام کند. راه را برای نفوذ رطوبت به لایه های داخلی ساختمان فراهم میکند، و ممکن است تاحدی خطرناک بشود که حتی جان عابران را نیز تهدید کند. Po st has be en created  by behsaznama Conte᠎nt  G ener᠎at​or D em oversion .

همچنین این نکته را نیز باید افزود که هیچ کدام از زوایای الماسی های نما زاویه های رند مثل ۹۰ یا ۴۵ یا ۳۰ درجه نمی باشند که این موضوع، به سختی کار بسیار افزود. این سازه ۴۵ طبقه با نمایش فرم پویا و مجسمه سازی طراحی شده توسط Arch Group ، دارای ۴۲۴ آپارتمان از واحدهای یک تا چهار خوابه ، دارای پنت هاوس در اندازه های مختلف در سطوح بالاتر و همچنین ویلاهای سفالی با فضای داخلی مدرن در کف تریبون است. سرامیک ها بر اساس ظاهر، جنس، درجه سختی، اندازه و … سنگکاری علاوه بر دستمزد، هزینههای جانبی دیگری هم دارد. 3. روش اجرای کار چه تاثیری در دستمزد سنگکاری دارد؟ 4. هزینه نصب داربست و مصالح به عهده چه کسی است؟ این هزینه بهطور متوسط بین 800 هزار تومان تا یک میلیون تومان اعلام شده است. بهطور معمول مساحت کمتر از 50 متر مربع، شامل این افزایش قیمت میشوند. برای نصب این پنل ها از اتصالات پیچ و مهره ای استفاده می شود لذا جهت اجرا نیاز به مطالعات مهندسی دارد. ریبیلدینگ بام متخصص ترین افراد در این زمینه را درکنار خود دارد. نما اولین قسمت از یک ساختمان است که در چشم افراد قرار می گیرد.

یک باهوش، آموزشی نگاه کنید قیمت نمای خشک *واقعا* در دنیای ما چه می‌کند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید