سرامیک نانوتیس و چاک نوریس Effect

طراحی نمای سرامیک خشک در رنگ، طرح و بافت های مختلف به هر ساختمانی ظاهری شیک می بخشد. عایق حرارتی : به صورت مستقل و با اتصال مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی توسط چسب یا اتصالات مکانیکی به زیر کار، یعنی دیوار اصلی ساختمان متصل می شود. وارد می­ کنند و ما می ­توانیم یک حجمی از آن را تأمین کنیم. شما می توانید انواع درزگیری و بندکشی های مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب در شرکت ما تهیه نمایید . اما در بعضی از کشورهای آفریقایی این ظرفیت وجود ندارد و متأسفانه ما نمی ­توانیم کالا را با کانتینر بفرستیم. بسته­ بندی آن ممکن است بخاطر رطوبت خراب بشود اما خود کالا خراب نمی ­شود و خیلی سخت آسیب می ­بیند. همچنین از سرامیک به عنوان یک ضد رطوبت و عایق در مناطقی مثل شمال و یا جنوب که رطوبت خیز هستند، استفاده می شود. پس از عملیات ساختمان سازی،سنگ باید از گرد و غبار،ملات و دیگر ذرات پاک شود.هنگام برداشتن و جمع کردن داربست ها نیز باید مراقب بود که لکه های زنگ از لوله ها به نما نپاشد و به آن ضربه وارد نشود. از طرف دیگر به دلیل سبکی، سرعت اجرای بالا و قابلیت تعویض در کاهش هزینه ها تاثیر زیادی دارند.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

This data h as been wri᠎tten ᠎by behsaznama Conten t Ge nera to᠎r ​DE᠎MO!

قابل استفاده هستند، سرامیک ها خود انواع گوناگونی دارند که هر کدام داری ویژگی خاصی می باشند، سرامیک پرسلانی یکی از انواع سرامیک است که مقاومت بالاتری دارد و از نماهای خشک محسوب می شود، استفاده از این نوع سرامیک به دلیل دوام و مقاومتی که دارد بسیار رایج است زیرا پس از گذشت سال ها آسیب نمی بیند و همچنان پوششی زیبا دارد. سنگ مرمریت:مرمر از انواع سنگ های دگرگون است که در رنگهای سفید،خاکستری،سیاه،سبز،قرمز،زرد و ارغوانی می باشد.سنگ مرمر را برای تزئینات و نما سازی داخل ساختمان شامل،کف،دیوار و کارهای هنری بکار می برند. سنگ چینی(کریستال):توده سنگ های آهکی که در اثر عوامل درونی،نظیر درجه حرارت و فشار،دوباره متبلور شده اند و از این رو جزء سنگ های دگرگون به شمار می روند.سنگ چینی در دو دهه اخیر در ایران مصطلح شده و احتمالا به آن جهت چینی گفته اند که در ضخامت های کم (حدود دو سانتیمتر) در مقابل ضربه صدای چینی می دهد. سنگ لایم استون:این گونه سنگ ها به نسبت سنگهای تراورتن و مرمر به لحاظ زمین شناسی جوانتر بوده و در معرض فشار و دمای بالا قرار نگرفته اند.از این رو سنگ های کاملاً رسوبی محسوب می شوند.این سنگ ها به نسبت مرمریت و تراورتن بیشترین جذب آب را دارند و در مقابل فرسایش مقاومت کمتری دارند.

البته با گران شدن سیمان و سنگ تفاوت فاحشی ندارد ولی اگر از ابتدا نما رو خشک در نظر داشته باشید با سبک سازی اسکلت نما کاملا اقتصادی و ساختمان کم هزینه تر از نمای ملاتی میشود. سنگ پلاک:برای نما سازی در سطوح از سنگ پلاک استفاده می شود برای تهیه سنگ پلاک سنگ قله را در کارگاه سنگبری به ضخامتهای مورد نظر برش داده و سپس آن را تا حد جلا و آینه شدن ساب می دهند. سنگ بادبر:سنگی است که با تیشه کاری کاملا شکل منظمی یافته و بویژه یک طرف آن شکل صاف به خود میگیرد.سنگ بادبر را در تونل سازی،پل سازی،جدول سازی،دیوار های باربر و غیر باربر،سنگفرش و پله استفاده می کنند و یکی از عمده ترین کاربردهای مهندسی سنگ لاشه و مالون بویژه در نقاط کوهستانی اجرای قوسهای سنگی است که در پلها،درگاهها و طاق.زیرین دالانهای سنگی مورد مصرف قرار میگیرد. آب بندی پنجره ها، درز ها، برآمدگی ها و نقاط کور ساختمان باید با نهایت دقت انجام شود.

تمیزکردن سرامیک

بند ضد آب از جذب آب توسط سرامیک جلوگیری می کند. سنگی است که از سنگ لاشه بدست می آید و در کارگاه ساختمانی با کمی تیشه کاری ابعاد منظمی یافته و دارای گوشه های معین می گردد از سنگ قواره برای دیوارهای باربر،جدول.سازی و کف.سازی هایی که نیاز به کمی نما سازی دارن استفاده می شود. همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبتهای دورهای به خصوص در ساختمانهای مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانههای مسکونی کم ارتفاع، پرهزینه است و معمولاً مورد استفاده قرار نمیگیرد. توجه داشته باشید که برای انتخاب یک پوشش مناسب در کف و دیوارهای ساختمان خود باید جنبههای بسیاری را در نظر بگیرید. سنگ گرانیت:از انواع سنگهای آذرین بوده و بسیار سخت و محکم،بادوام و بسیار جلا پذیر است.گرانیت خرد شده را برای تهیه بتن زیر سازی جاده و راه آهن و سنگ ساختمانی آن را برای بناهای یادبود،زیربنای تاسیسات،تزئینات داخل و خارج ساختمان و کف سازی به کار می برند.از انواع گرانیت ساختمانی میتوان گابرو،دیاباز که اصطلاحا به ان گرانیت سیاه هم می گویند نام برد. روش نمایان نصب نما: همانطور که از نام این روش می توانید حدس بزنید، نصب و اجرای نما به صورت نمایان انجام می شود. سنگ دیوریت:سنگ دیوریت نوعی سنگ آذرین است که دانه های آن درشت و رنگ آن خاکستری،خاکستری مایل به سبز و خاکستری تیره می باشد.دانه بندی این سنگ ممکن است شکل دار،بدون شکل و یا هم اندازه باشد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک کنید لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید