زمان را هدر ندهید! 5 اطلاعات برای شروع اجرای نمای خشک

سیستم اتصال سنگ ها در نمای خشک به چند دسته تقسیم بندی می شود که هر کدام از این سیستم ها با هزینه های متفاوتی همراه است و نیاز به بررسی کلیه نما برای مشخص شدن نحوه اتصال می باشد. در ادامه با ما همراه باشید. برداشت این سلولها به شما کمک میکند تا پوست شفافتری داشته باشید. سالن زیبایی ناز چهره بهترین ها را به شما ارائه میدهد . در ادامه مقالات آینده کالاساخت به طور مفصل به معرفی نمای خشک سنگ و نمای خشک سرامیک برای شما همراهان عزیز می­ پردازیم. همانطور که چندین بار در مقالات مختلف سایت کالاساخت بیان نمودیم، اجرای نما یکی از بخش های مهم در امر ساختمان سازی محسوب می­شود که نیازمند توجه به نکات فراوانی می­ باشد. این روش که بدون بهره گیری از ملات اجرا می­شود، در چندین سال اخیر به دلیل کاربری فراوان و منطبق بودن با استانداردهای ساختمان سازی وارد ایران شده و امروزه به یکی از روش های رایج در نماسازی این کشور تبدیل شده است.

دتایل اجرای نمای خشک

فیشیال صورت کاملاً غیرتهاجمی است و به همین دلیل امروز بسیاری این روش درمانی و زیبایی را به دیگر روشهای تهاجمی ادامه مطلب ترجیح میدهند. به همین دلیل این سلولهای مرده روی پوست تجمع کرده و باعث کاهش درخشندگی و شادابی پوست میشوند. روی زیر سازی آهن متصل می شود. درصورت استفاده از نماهای کامپوزیت، پس از زیرسازی فولادی، قطعات آلومینیومی مورد نیاز نما، بوسیله پیچ و مهره و یا پیچ های سرمته به شاسی کشی فولادی متصل می گردد تا در نهایت، قطعات مورد نیاز نازک کاری نما به آنها متصل شود. بسیاری از افراد هستند که گمان می­ کنند منظور از نمای خشک سنگ، سنگ مخصوصی است که برای نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می­ گیرد و یا نمای خشک سرامیک، سرامیک خاصی است در نما به کار می­رود، اما باید بگوییم که نمای خشک یک روش برای اجرا نما می­باشد و می­توان از انواع سنگ و یا سرامیک در پیاده سازی آن بهره گیری نمود. Th​is ᠎po​st was generated by behsaznama Conte nt ​Ge​nera tor DEMO᠎!

به این تریتب که بر خلاف نمای ملاتی در اجرا و نصب نمای خشک، ملات حذف می شود و سطح رویه که شامل سرامیک، سنگ، سمنت برد، HPL و … البته باید به این موضوع اشاره کنیم که برای کاهش جلب توجه این بست ها، راه هایی همچون رنگ کردنشان به رنگ رویه نما، وجود دارد. در این سیستم برخلاف نمای خشک نمایان، بست های مورد استفاده شده در نصب، پس از اتمام کار قابل مشاهده نمی­باشند، به این صورت که پیش از نصب نما، روی سطح رویه ساختمان عملیاتی انجام می ­شود که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های رویه باشد. مصالح و موادی که در طراحی و اجرای نمای خشک سرامیک مورد استفاده قرار میگیرند، دارای تنوع بالایی هستند. در حالی که در سیستمهای اجرای خشک نمابه جهت استفاده از روش های از پیش آماده و صنعتی، نما ساختمان ها از عمر بالایی برخوردار است و ماندگار است. وضعیت نمای ساختمان و ظاهر ساختمان باتوجه به معماری اقلیمی و منطقه ای هر مکان و همچنین محدودیت های مربوط به آن و منابع موجود در همان منطقه از قبیل مصالح و متریال های موجود و شرایط فرمی و ساختاری که منطقه در اختیار معماری قرار می داد را مشخص می کرد.  This data w​as gener᠎at ed ​by behsaznama  Conte nt Gener᠎at or D emoversi on.

و قابل رویت است که مربوط به کلیپس های بکار رفته ی سرامیک های پرسلانی است. در واقع وظیفه برآورده ساختن مجموعه سه جزئی نیازهای مربوط به استحکام ، آب بندی و محافظت گرمایی ساختمان توسط یک متریال بر آورده می شد که به طور خلاصه بر طبق ظرفیت تحمل بار و محافظت در برابر گرما و رطوبت از طریق ضخیم کردن دیوار انجام می شد. انتخاب چهارچوب نگهدارنده و اتصالات مقاوم و ماندگار در برابر سرما و گرما و بخار آب و گازهای موجود در هوا در زمان اتصال شرایط زیر کار و بارهای اضافی از قبیل فشار و باد و باران و نوع ارتباط چهارچوب با سازه از اهمیت بالایی برخوردار است. این سرامیک به دو روش اکسترود و اعمال فشار پرس تولید میشود. ضمن اینکه در بیشتر موارد، هزینه نما خشک آجری نسبت به سایر متریالها مانند سنگ ارزانتر تمام میشود. بهعلاوه هزینه اجرای نمای خشک با توجه به دتایل اجرای سرامیک خشک نیز تعیین شده و این عامل بهنوبه خود بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک تاثیرگذار است. استفاده از روش ها و متریال های نام برده شده مانند ورق کامپوزیت در نمای ساختمان که با عنوان نمای خشک معرفی شد، باعث تنوع در انتخاب و هزینه ی نصب آن شده است.

دیدگاهتان را بنویسید