روش را بیاموزید من نمای سنگ خود را در 2 روز درمان کردم

نما عنصری از ساختمان می باشد که امروزه جزء جدایی ناپذیر از بدنه شهری نیز به حساب می آید. امروزه نمای مدرن با طراحی خلاقانه و استفاده از مصالح نوین و تکنولوژی روز، جلوه ای زیبا و منحصربفرد را برای نمای ساختمان به ارمغان آورده است. بازسازی نمای خشک آسانتر از روش سنتی میباشد و امکان تعویض تایلها وجود دارد. سرو سرخ غربی کانادایی گونه ای چوبی است که نتایج شگفت انگیزی را ارائه می دهد و در بسیاری از خواص خود بی رقیب است. اگرچه به طور طبیعی مانند سایر گونه ها بادوام نیست، اما می توان آن را در برابر پوسیدگی قارچی ضمانت کرد. با چگالی متوسط 520 کیلوگرم بر متر مکعب، چوب قرمز اروپایی یک گونه چوبی قوی و نسبتاً سخت است. کاج اروپایی سیبری یک چوب نرم با دوام متوسط است. برخی از بهترین مواد روکش چوبی برای ایجاد نمای مدرن عبارتند از سرو سرخ غربی کانادایی، چوب قرمز اروپایی و کاج اروپایی سیبری می باشد. ایده اصلی تأکید بر عملکرد و چشم پوشی از تزئینات و زیبا سازی با استفاده از مواد ، به ویژه شیشه ، فولاد و بتن است. درایورهای ال ای دی همچنین برای تنظیم سطح روشنایی ثابت و از پیش تعیین شده که با تغییر شرایط روشنایی در طول روز و در همه شرایط آب و هوایی سازگار هستند، ایده آل هستند.

نمای خشک در ساختمان

یکی از روش های اجرای نما در صنعت ساختمان اجرای نمای خشک می باشد که در این روش بجای استفاده از اندود ماسه و سیمان برای اتصال مصالح به نمای خارجی ساختمان از تجهیزات پیش ساخته و قابل اتصال فلزی بر روی نما مانند ریل ها و پیچ ها استفاده می شود. این نوع نما عمدتا از ماژول های پیش ساخته تشکیل می شود که بهم متصل می شوند یا در محل جمع می شوند. سیستم نمای خشک آجری نوعی از اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما، شامل پنل های رسی، سنگ، آجر، چوب و غیره از ملات سیمانی و چسب استفاده نمی شود، بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده می شود. روشنایی و نور کافی به یک ساختمان نمای جذابی را به ساختمان می دهد. در حالی که انتخاب طرح یا الگوی نمای عالی برای یک خانه مسکونی ضروری است، انتخاب مواد و تکنیک مناسب برای طراحی نما نیز به همان اندازه مهم است، دلیل اصلی این است که نمای جلو ساختمان چیزی است که با محیط بیرونی ارتباط برقرار می کند. این مواد به دلیل دوام، مقاومت در برابر پوسیدگی و وزن آن مورد توجه قرار می گیرد، همچنین دارای ظاهری خیره کننده و جذاب است که برای ایجاد یک نمای مدرن ایده آل است.

روش اجرای نمای خشک

این جلبک ها توسط آب و مواد مغذی تغذیه می شوند تا به صورت انبوه تکثیر شوند. هویت بخشیدن به یک ساختمان از طریق نمای آن صورت میگیرد و اهمیت این موضوع تا به حدی زیاد است که میتواند کمک کند تا هویت یک شهر نیز بر اساس نمای دیگر ساختمانها تعیین شود. در حالی که مبارزه با آلودگی یک نگرانی اصلی در دنیای شهری است، طراحی نماها نیز به عهده یک طراح است که به آلودگی هوا نیز کمک می کند. نماها معرف فضاهای عمومی و کاربری ساختمانها هستند و به همین دلایل می باشد که نمای ساختمان از حساسیت و اهمیت بسیاری برخوردار است. این نماها در درجه اول تحت تأثیر شرایط نوری طبیعی (نور خورشید) قرار دارند. بی شک نمیتوان انکار کرد که ظاهر شکیل و زیبا میتواند تأثیر مثبتی روی افراد داشته باشد. اگر بله، چه شرایطی تحت تأثیر قرار می گیرد مانند الگوهای گرمایشی، مصرف انرژی که باید به آن ها توجه شود.  This art​ic le has  be᠎en ​do ne by G SA᠎ Conte᠎nt G ener at or DE​MO!

ورق پانچ جنبشی توسط تجهیزات پانچ cnc پردازش شده است و به طور گسترده برای دکوراسیون ساختمان های مختلف بزرگ استفاده می شود. قطعا یکی از رایجترین و شاید معتبرترین روشها برای اجرا کردن طراحی آجری هر نوع ساختمانی، روش خشکه چینی آجر است. به دلیل بهرهمندی از مصالح مختلف، در سبک مدرن شاهد تنوع چشمگیر مثل ترکیب آجر و بتن، ترکیب سنگ و آجر، ترکیب نمای کامپوزیت و شیشه و… این یکی از مهمترین مزایای استفاده از نمای ساختمان سفالی است زیرا در دماهای فوق العاده بالا آتش گرفته و باعث مقاومت در برابر آتش می دتایل نمای خشک شود. در موقع دوغاب دادن روی دیوار باید کاملا توجه نمود که دوغاب به قسمت نما ریخته نشود زیرا در اینصورت منظره ناخوشایندی بآن خواهد داد و یا بطور کلی از ریختن دوغاب در نماسازی آجری باید صرف نظر گردد. طراحی نما و ایجاد الگوهای نما هر چند برای یک طراح بسیار جالب است، اما خسته کننده ترین و مهم ترین فرآیند است زیرا محیط ساخته شده را زنده می کند. متداول ترین نماهای مورد استفاده در ایران عبارت است از نمای آجری، نمای سنگی و نمای سیمانی ولی در بعضی از ساختمانها از نمای گچی استفاده مینمایند که به وسیله گچ بری و سر ستون سازی شکل زیبایی به نما میدهند با توجه به اینکه گچ از مصالحی است که در مقابل آب مقاومت نمینماید باید توجه نمود که برای نما سازی از گچ مخصوص که در مقابل آب مقاوم باشد استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید