روشها تبدیل به بهتر با نمای خشک در ساختمان در 10 دقیقه

از نمای خشک در نما که یکی از موضوعات مهم در ساخت و ساز محسوب می شود استفاده می کنند، چه بسا در آینده و با پیشرفت علم، نماهایی با کیفیت بالاتر، ارزانتر و در زمان کمتر به بازار این صنعت آمده و تحولی شگرف در این عرصه ایجاد کند. پس از توافق و عقد قراداد، تیم نقشهبرداران و طراحان ما برای برداشت اولیه به محل پروژه میروند و یا نقشههای فاز ۱ را کارفرما تحویل میگیرند تا طراحی نما دقیقا بر اساس وضع موجود سازه انجام پذیرد. پس از پروسه ی طراحی و اتمام آن مرحله ی شروع نقشه برداری و تهیه ی نقشه های شاپ دراوینگ جهت از بین بردن خطاهای سازه ,مدول بندی متریال,زیرسازی فلزی و مدیریت پرت مصالح انجام خواهد پذیرفت. در ادامه برخی از مصالحی که در نمای خشک از آن استفاده می شود را معرفی می کنیم تا آشنایی بیشتری با آنها داشته باشید. مشاورین ما به شما کمک می کنند تا بهترین نما مدرن را با قیمت مناسب و بازدهی بالا انتخاب کنید و متحمل هزینه های اضافی در متریال نیز نشوید. البته علاوه بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک، باید هزینهای که به طراح ساختمان برای ترسیم طراحی پیچیدهتر پرداخت میکنید نیز در نظر بگیرید.

اکنون شما ممکن است نمای خشک خود را تمام شد ایمن

در بالا در مورد اجرای نمای خشک،کاربرد و مزایای آن در صنعت ساختمان گفته شده، اما باید گفت این نما بدون ایراد و عیب هم نیست که لازم است در ادامه به آن پرداخته شود. دوام و مقاومت پنل هایی که در این نوع از نما به کار می رود در برابر مواد شیمیایی بسیار بالا می باشد. استفاده از نوع نما را برای زیبایی بیشتر ساختمان پیشنهاد می دهد، همچنین مقاومت و دوام این نوع از نما به این دلیل که چند لایه است بسیار بالا می باشد. بنابراین بهترین پنل های مقاومت در برابر رطوبت و نور داشته این گزینه است. همچنین مجری نمای خشک از این نوع پنل ها برای آراستن آسانسور و ساخت کابینت های آشپزخانه استفاده می کند. از دیگر نمونه ها و مدل های نمای سرامیک خشک نمونه توپر می باشد که کاربرد این نما هم در برخی از ساختمان ها بسیار زیاد است.

یکی دیگر از مشکلاتی که در روش های سنتی معمولاً مشاهده می کنیم، به وجود آمدن درزهای غیر همسطح است که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از میزان کاری اولیه صورت می گیرد و معمولاً هم بدون تخریب قابل اصلاح نیست ولی در روش های اجرای نمای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمی شود، می توان در موقع اجرا و حتی پس از تمام شدن کار به سادگی نسبت به میزان کاری خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بعد از استفاده نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و شرکت بهساز نما … به عنوان مثال تصویر زیر، بنای تاریخی و مذهبی «تاج محل» در هندوستان رو نشون میده که در اون از سنگ مرمر و دیگر سنگ های تزیینی استفاده شده. همین موضوع موجب میشود که ساختمان مذکور شخصیت ثابت خود را از دست داده و دارای نمای شناخته شده ثابتی نباشد. این مسئله به خوبی در زلزله ها ثابت شده است هر چه نفوذ و آمیختگی سیمان در سنگ بیشتر باشد به همان نسبت چسبندگی سنگ به نما افزایش یافته است. زمانی که از نمای خشک در ساختمان استفاده می کنید به ازای هر مترمربع از آن80 الی 100 کیلوگرم از وزن را کاهش می دهید.  This a rt ic le was  do ne ᠎by behsaznama Content Gen erator DEMO!

نما های خشک

شستشو نما به صورت واترجت زمانی کاربرد دارد که سطح مورد نظر تقریبا آلودگی کم تری دارد و از گردوغبارها و دوده ها پوشیده شده است. و در نهایت هرگونه جرم و آلودگی را از سطح مورد نظر می زداید . 1.برای اجرای این روش نصب آجرنما نیازی به استفاده از نصابان حرفه ای نیست و سرعت انجام این روش بسیار سریع است. 4. تعویض آسان و سریع تایل ها: در صورت نیاز به باز کردن قسمتی از نما و اجرای مجدد آن، این امر به سهولت قابل انجام است و حتی این امکان وجود دارد که نمای ساختمانی به طور کامل باز و جمع آوری شود و در جای دیگری مجدداً این نما اجرا شود. توجه : فايده ستاني از نمای کلاسیک اندر پلاک ثبتی هایی که اشكوب آنها شیبدار می باشد قرتي است. البته نباید فراموش کرد که نمای آجر با توجه به ضخامت و ابعادی که دارد به انواع مختلفی تقسیم بندی میشود. متریال اصلی برای پوشش نمای این بازارچه آجر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید