راهنمای رنگ سرامیک برتر!

کاشی و سرامیک انواع مختلفی دارد که میزان جذب آب در آنها متفاوت است. سرامیک های خشک انواع و مدل های مختلفی دارند که با توجه به کاربرد و ویژگی هایشان در جایگاه های مختلف استفاده می شوند. گزینههای مختلفی برای انتخاب رنگ سرامیک برای این بخشها وجود دارد که در ادامه هر یک از این رنگها را بررسی میکنیم. با این وجود باید این نکته را در نظر بگیرید که نصب نمای سرامیک خشک پرسلانی نیاز به تخصص و تجربه دارد. در واقع، نمای سرامیک خشک با استفاده از تعدادی بست، چهارچوب و یا دیگر موارد مشابه بر روی یکدیگر قرار گرفته و در نهایت، شکل کلی نما را شکل خواهند داد. درست کردن رنگ اپوکسی دو جزیی از یک جزیی راحت تر است، زیرا اغلب اوقات این رنگ با این فرم در بازار موجود است و مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا به دلیل رنگ خاص و نوع طرحی که دارند بسیار شبیه به پارکتهای چوبی هستند. انتخاب بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا رنگ در هر فضایی حسی متفاوت ایجاد می کند.

نصاب نمای سرامیک خشک

This has ​been c᠎re ated by G᠎SA​ Content ​Gene ra tor DEMO.

رنگ سورمه ای را نیز می توان از بهترین رنگهای کاشی برای سرویس بهداشتی دانست. از این رنگ سرامیک در ترکیب بارنگهای دیگر نیز میتوانید استفاده کنید. یکی از پرکاربردترین و لاکچریترین گزینهها برای رنگ سرامیک کف، طیفهای مختلف رنگ قهوهای است؛ از روشنترین درجه این طیف گرفته تا تیرهترین آنها. این اتفاق در کاشی هایی که درجه بالاتری دارند مانند درجه سه یا درچه چهار ممکن است اتفاق بیفتد. همانگونه که گفتیم تغییر رنگ کاشی و سرامیک در دو صورت اتفاق میافتد. علاوه بر رنگ پریدگی در برخی از کاشی ها و سرامیک ها شاهد تغییر رنگ هستیم که ممکن است به سمت تیره شدن کاشی برود، زمانی اتفاق میافتد که تغییر رنگ تعدادی از کاشی ها در مقابسه با بقیه کاشی ها به چشم آید. اما باید توجه بشه که سرامیک های براق، لغزنده هستند و مناسب برخی فضاها مثل سرویس بهداشتی نیست. ترکیب رنگ مشکی با نقره ای یا سفید بسیار جذاب است چراکه در برخی از ترکیب ها ایجاد تضاد گزینه مناسبی خوهد بود.

سرامیک خشک نمای ساختمان

توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای حدود 10 سال پیش پرداخت نموده بود را مجددا برای ترمیم نمای خود پرداخت نماید. این ترکیب ها بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی خواهند بود. علاوه بر رنگ سبز، رنگ قهوهای هم میتواند برای سرویس بهداشتیهای کوچک بسیار مناسب باشد. سرامیکهای مات کرمرنگ، لک آب و مایعات را کمتر نشان داده و برای فضاهای پررفتوآمد مناسب هستند. رنگ سفید کف منزل را بزرگتر نشان داده و جلوه زیادی به سایر وسایل چیده شده در دکوراسیون منزل میدهد. بحث نظافت که شد، گفتیم سرامیک براق لکه ها را بیشتر نشان می دهد، ولی این بدین معنی نیست که سرامیک براق خوب نیست یا سرامیک مات از همه نظر بهتر است. سرامیک ها در نمای خشک به وسیله گیره هایی به صورت پنهان یا نمایان به شاسی متصل میشن. Art icle w as generated ᠎with behsaznama ᠎Conten t Gene​rator DEMO​.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

در این مقاله به بررسی طراحی و اجرای نمای خشک میپردازیم. از دیگر کاربرد این اکسیدها این است که برای براق کردن و یا مات کردن رنگ استفاده میشوند. برای کسب اطلاعات کاملتر در مورد مجموعه آکاد بنا یا دیگر مزایا و معایب نمای سرامیک خشک میتوانید به سایت آکاد بنا مراجعه نموده و یا با کارشناسان متخصص مجموعه، تماس حاصل فرمایید. حال که با با نما آشنایت نسبتی پیدا نمودیم بهتر است کمی در خصوص نمای خشک هم اطلاعاتی کسب نماییم. کاهش حدود ۸۰ الی ۱۰۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی ویران کننده زلزله خواهد داشت. انتخاب صحیح رنگ سرامیک کف ساختمان یکی از نکات مهم و تعیین کننده برای بزرگ یا کوچک نشان دادن محیط است. رنگ های روشن مانند کرم می توانند نور محیط را انعکاس دهند و به همین دلیل می تواند اتاق کوچک را بزرگتر نشان دهد.

مزایای نمای سرامیک خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مطالب بشتر دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید