راهنمای انجام این کار، دریافت آن در نمای ساختمان

مبنای این تفکیک لعاب روی سرامیک هاست. 2- اما اگر رنگ قدیمی است و خشک شده است کار شما سخت تر شده و لازم است ابتدا تا حد امکان رنگ را بوسیله یک جسم نوک تیز از روی سطح بتراشید. اگر کاشی را برای فضای سرویس بهداشتی خریداری میکنید که مدام در برابر برخورد آب و مواد شوینده است بهتر است نوع با کیفیت آن که در برابر رطوبت مقاوم است را از مراکز معتبر این محصول خریداری نمایید. به این معنا که علاوه بر مواد معدنی ، خاصیت فلزی ندارند. بدیهی است هرچقدر طرحی که برای نما در نظر گرفتهاید پیچیدهتر باشد، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک آن نیز بیشتر خواهد شد. البته علاوه بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک، باید هزینهای که به طراح ساختمان برای ترسیم طراحی پیچیدهتر پرداخت میکنید نیز در نظر بگیرید. مصالح و موادی که در طراحی و اجرای نمای خشک سرامیک مورد استفاده قرار میگیرند، دارای تنوع بالایی هستند. طراحی نمای ساختمان به دو صورتی مدرن و کلاسیک انجام میشود و در هر دو صورت امکان استفاده از سرامیک خشک در نما وجود دارد.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

تقاضای جهانی برای شیشه تخت حدود ۴۰ میلیارد فوت مربع (۳٫۷ میلیارد متر مربع) است، که ارزش آن بیش از ۴۰ میلیارد دلار میشود. در صورتی که آببندی با دقت کافی صورت نگیرد، با نفوذ آب و ایجاد خوردگی و زنگ زدگی استحکام نما تا حد زیادی کاهش مییابد و ممکن است در مقابل عوامل محیطی مقاومت خود را از دست بدهد. برای مثال اگر طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به صورتی در نظر گرفته شود که درب پارکینگ کوچک باشد، ممکن است برای ساختمانهای با تعداد نفرات و ظرفیت بالا مشکل ایجاد کند. البته در صورتی که طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به درستی رعایت نشود، ممکن است با تغییرات جوی مشکلات زیادی برای نما به وجود بیاید. به جرات می توانیم بگوییم که سرمایه گذاری روی این نما یک کار هوشمندانه است و شما می توانید تا مدت ها بر سلامت این نما حساب کنید. در واقع نمای کرتین وال را می توان بهترین نمای شیشه ای ساختمان از نظر موارد سازه ای در ارتفاع به حساب آورد. اجرای واترجت بر روی سطوح نمای کنیتکسی در هر شش الی یک سال یه بار پیشنهاد می شود زیرا این کار موجب جلوگیری از تخریب نما و همچنین کثیفی سطوح نما می شود و در نتیجه موجب ماندگاری بهتر نما میشود.

عامل دیگری که بر قیمت نمای خشک سرامیک مؤثر است، میزان پیچیده بودن طراحی و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک است. همونطور که میدونید قراره توی این کلاس با رنگ های سرامیک یا لعاب سرد کار کنیم. توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای حدود 10 سال پیش پرداخت نموده بود را مجددا برای ترمیم نمای خود پرداخت نماید. البته باید کیفیت کار را ملاک عمل قرار دهید. سرامیک خشک پرسلانی در دستهی تایلهای سرامیکی قرار دارد که در دماهای بسیار بالا در حدود 1300 تا 1400 درجه سانتی گراد پخته میشوند و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی دارند. مشکلی که جذب آب (تخلخل باز) در کاشیهای گرانیتی خصوصاً کاشی پولیش خورده ایجاد مینماید لک پذیری کاشیهاست. در صورتی که کیفیت اجرا مناسب نباشد اما قیمت اجرای نمای سرامیک خشک پایین باشد، پس از مدتی امکان دارد نما با مشکلاتی از قبیل عدم آببندی مناسب مواجه شود. ᠎This c​ontent w as wri​tt᠎en by behsaznama C ontent G᠎ener ator DE MO.

با ایجاد فاصلهای که سطح بیرونی نما با بدنه اصلی ساختمان ایجاد میکند؛ ضمن آنکه وجود هوا در این فاصله نقش عایق صوتی وحرارتی را خواهد داشت، میتوان با محاسبات انجام شده نسبت به محل ساختن ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استانداردهای مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا میتوان برای عبور سیستم تاسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. نمای ساختمان یکی از مواردی است که در نگاه اول نظر مراجعهکنندگان را جلب میکند. شرکت شستشوی نمای آرین ایراتا در این دو دهه ای که به مشتریان خود خدمات ارائه کرده به استراتژی ها و تجربیات بسیار بالایی دست یافته و امروزه خدمات شستشو نما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. شرکت کاشی و سرامیک پردیس یزد با بهره گیری از بالاترین فنآوری و تخصص و تعهد مدیران و پرسنل به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان کاشی سعی در تولید محصولی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی را دارد و استانداردهای مختلفی از قبیل: ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, این مطلب OHSAS 18001:2007 را دارا میباشد. قیمت نمای خشک سرامیک به عوامل مختلفی بستگی دارد.

Post h᠎as been gener ated with G​SA Con​te nt G​en er᠎ator DE​MO!

دیدگاهتان را بنویسید