راز لزبین فاش شد: اجرای نمای خشک سرامیک برای عالی.

در نهایت سرامیک ها به وسیله پیچی که بر روی کلمپ تعبیه شده و رگلاژ می شود. در دنیای امروزی زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان گویای کلاس کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایدهها و نقطه نظرها و تفکرهای مدیران آن شرکت میباشد. بدون شک پیشرفت در صنعت ساختمان سازی متوقف نخواهد شد همانطور که امروزه شاهد آن هستیم بسیاری از مصالح نوین و جدید جایگزین مصالح قدیمی و سنتی شده اند ، همانطور که در طراحی و اجرای سقف کاذب، رابیتسکاری جای خود را به کنافکاری داد، در اجرای نما هم استفاده از مصالح و ملات کاری منتفی شده است و نصب نما خشک را ترجیح می دهند. یکی از پیشرفت های چنین سیستمی در اجرای نمای سرامیک خشک، محافظتی است که برای ساختمان در برابر عوامل جوی ایجاد می کند بدون اینکه هیچ گونه انتقال گرمایی از سازه ساختمان صورت گیرد. نمای خشک به نماهایی گفته می شود که برای اجرای آنها از ملات استفاده نمی شود. از آن جایی که در روش نصب خشک سرامیک پرسلانی هوا در پشت آن جریان دارد، نیازی به پر کردن بندهای مابین سرامیکها نیست اما در اقلیمهایی با بارش باران کج و یا در پروژههایی که در آن عایق رطوبتی مناسب اجرا نشده است میتوان از مواد بندکشی پایه پلی یورتان که در قبال اشعه UV مقاوم هستند استفاده نمود.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

آهنی یا آلومینیومی ( و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . در پشت سرامیک های نما توری فلزی و یا پلاستیکی قرار داده می شود تا در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شکسته شدن سرامیک ها جلوگیری شود. از طرفی توجه به این نکته لازم است که روش اجرای خشک، در مقایسه با اجرای نمای سنگی با روش دوغاب و اسکوپ سریع تر خواهد بود و ملاحظات لازم برای خشک شدن نما را نمی طلبد. بدیهی است که این محصول نه تنها در زمان نشست ساختمان مقاومت خوبی از خود نشان می دهد بلکه مناسب ترین نوع سرامیک خشک برای سطوح تحت فشار بالا می باشد.ضمن اینکه رطوبت که عامل کاهش مقاومت خمشی در سنگ ها است در سرامیک خشک پرسلانی تاثیری ندارد. سرامیک نما بیشتر برای نمای خارجی ساختمان ها مخصوصا در مناطق سردسیر مناسب است.

وجود قابلیت عایق بندی سرامیک نما آن را مناسب شهر های شمالی کشور که بارندگی زیادی دارند می نماید. لازم به ذکر است بهره بردن از مزایای نمای سرامیک، به چگونگی نصب و پیاده سازی آن در نما هم بستگی دارد. در اجرا و نصب نمای ساختمان سرامیک, روش خشک نسبت به روش ملات دار بسیار بهتر است. در این روش که سریع­ترین روش نصب نمای سنگ خشک به حساب می ­آید، اسکوپ­های نگهدارنده سنگ به صورتی که در معرض دید هستند روی نما قرار می­گیرند. از سرامیک های مخصوص نما به عنوان یک عایق ضد رطوبت نیز استفاده می شود. در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی با کلیپس، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی می شود. در این روش ابتدا یک سازه که عمدتا قوطی آهنی بوده ( به عنوان مثال قوطی ۸×۴) را روی نما و با اتصال گرفتن از سقفها ایجاد مینمایند، همچنین یک نوع پروفایل بصورت عمودی به نام Runner وجود دارد که حالتی کشویی داشته و کلیپسهای نگهدارنده سرامیک در آن قرار میگیرد و لبه دیگر کلیپس سرامیک را در جای خود نگاه میدارد. دلیل فواصل کم پانل های سرامیک نما جلوگیری از شکستن در صورت انقباض و انبساط می باشد. This con​tent was wri tten by behsaznama​ Content G​enerator᠎ Demover᠎si᠎on​.

سرامیک نما اغلب به صورت رنگ های یکدست بوده و ترکیب آنها در یک نما، زیبایی خاصی دارد. توجه به این مهم بسیار ضروری است که نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود ۱۰ الی ۱۵ سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد. نمای سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان می باشد. همچنین برای ساختمان هایی با ارتفاع زیاد نیز به نما اسکوب گردد. در واقع سرامیک خشک نما جزء دسته سرامیک های پیشرفته قرا می گیردو دربیشتر مواقع بع حالت اکسترودی تولید میگردد. سرامیک خشک پرسلاین توپر قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. عایقسازی در این روش بسیار مهم است و در صورت عدم توجه به این موضوع، مشکلات زیادی بهوجود خواهد آمد.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

This c᠎onte​nt w as w ri tt en ᠎with the help ᠎of behsaznama Content᠎ G​en er at or Demover sion!

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نما وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید