راز فاش شده به دیتیل اجرای نمای خشک کشف شد

در ادامه این مقاله از آجر آنلاین میتوانید با این نوع اجرای نمای خشک بیشتر آشنا شوید، پس با ما همراه باشید. به هرحال راه حل بهینه سیستم نصب، به مجموعه ای از شرایط از قبیل نوع مواد بکار رفته شده در سازه نگهدارنده، ضخامت و ابعاد تکه های پوشش نما، ارتفاع و موقعیت ساختمان، و بودجه در نظر گرفته شده بستگی دارد. در صورتی که کیفیت اجرا مناسب نباشد اما قیمت اجرای نمای سرامیک خشک پایین باشد، پس از مدتی امکان دارد نما با مشکلاتی از قبیل عدم آببندی مناسب مواجه شود. فضای تهویه: فضایی خالی است بین نما و بدنه ساختمان که از انتقال رطوبت به ساختمان جلوگیری می کند. باعث ایجاد تهویه در دیواره ساختمان و در نتیجه خروج رطوبت از روی آن می شود. نمای خشک در واقع نوعی نمای مدرن ساختمانی است که در آن از هیچ نوع ملاتی برای نصب کردن مصالح استفاده نمیشود. Th is article has be​en gen᠎erated by behsaznama᠎ Con te᠎nt Generator Dem oversi᠎on .

قیمت اجرای نمای خشک

این روش دوام زیادی ندارد و امنیت آن نیز پایین است. با توجه به اینکه چه متریالی را انتخاب میکنید و اینکه طرح دلخواه شما برای اجرای نما به چه شکلی است، قیمت نیز متفاوت خواهد بود. چه تفاوتی بین نمای معمولی و نمای خشک وجود دارد؟ اینکه از چه متریالی در نمای خشک استفاده شود و اینکه طراحی کلی نما به چه صورتی باشد، روی قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. یکی دیگر از روشهای نصب سنگ نمای خشک، استفاده از پروفیلهای ریلی است. در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کرد چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. کامپوزیتها محصولات مهندسی شدهای هستند که از دو شیت آلومینیوم و یک لایه پلاستیک پلی اتیلن ساخته شدهاند. با نصب و اجرای نمای سرامیک خشک، یک پوسته خارجی به ساختمان اضافه میشود. مدول بندی خارجی ساختمان کار جدیدی نیست ابتدایی ترین کاربرد پوشش دیواری از سرامیک لعابدار به وسیله بابلی ها در حدود 2600 سال پیش در خیابان پروسسیون و دروازه ایشتار. نمای خشک به طور گسترده در صنعت ساختمان برای پوشش نما، دیوارهای داخلی و خارجی استفاده می شود.این نما ها از نظر طراحی، رنگ، بافت،الگو و تکنیک های نصب بسیار متنوع هستند. This h as ​been g​enerated with the  help ᠎of behsaznama Content Generator DEMO᠎.

اتصالات نمای خشک

به طور کلی انواع مختلفی از متریال ها را می توان با کمک روش اجرای نمای خشک نصب نمود که نحوه نصب بسته به دیتیل اجرای نمای خشک و همینطور نوع مصالح متفاوت خواهد بود. توجه کنید که لایه عایق حرارتی با چسب و همینطور اتصالات مکانیکی به صورت جداگانه به بدنه ساختمان اتصال پیدا می کند. در این روش امکان عایق کاری حرارتی و صوتی فراهم است. با توجه به آنکه در اجرای این نوع نما از ملات استفاده نشده و بهجای آن از چهارچوبهای آلومینیومی استفاده میکنند، امکان اجرای آن روی برجهای بسیار بلند هم وجود دارد. سیستم نمای خشک نمایان: در سیستم نمای خشک مشهود یا نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند. البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد از جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. سیستم نمای خشک غیر نمایان: در سیستم نمای خشک نامشهود یا غیرنمایان بعد از نصب نما بست های مورد استفاده مشاهده نمی شوند. نمای آجری، نمای کرتین وال، نمای خشک سرامیک، نمای آلومینیوم کامپوزیت و نمای سنگ از نمونه های مختلف نمای خشک ساختمان به حساب می آیند.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

عایق حرارتی و صوتی با اجرای نمای خشک بین ساختمان و نما، فضایی باز می ماند. در فصول سرد سال این نما اتلاف گرما را از طریق عایقی از لایه هوا کاهش می دهد و مانع ایجاد پل های حرارتی در سطوح حساس مانند درزهای کف و دیوار میشود. از جمله نماهایی هستند که پرطرفدار هستند اما به لحاظ مدرن بودن این نوع نماها باید در انتخاب مجری از میان شرکت های اجرای نمای خشک ساختمان دقت کرد. جهت اطلاع از قیمت انواع مصالح و متریال مورد استفاده در نمای خشک ساختمان میتوانید با کارشناسان شرکت کارووین تماس بگیرید. گسترش بیابانها و ریزگردهای حاصل از آن در شرق شهر، آلودگی ناشی از تخلیه نخالههای ساختمانی و آلودگی صوتی از مسائل زیستمحیطی شهر قم هستند. در دنیای امروزی زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان گویای کلاس کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایدهها و نقطه نظرها و تفکرهای مدیران آن شرکت میباشد. توپوگرافی و طراحی ویژه این باغ در درهای به نام «دره باد» به مساحت ۱۲ هکتار به ما اجازه میدهد که طبیعتی زیبا را در این نقطه به نظاره بنشینیم. به همین دلیل است که تولید کنندگان نما انواع مختلفی از سبک ها و متریال را در طراحی و اجرا ارائه می دهند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نما لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید