ده گزینه‌های جایگزین به خرید سرامیک

بهترین روش اجرای سرامیک، اجرای سرامیک خشک است. نماهای آجری بهترین گزینه برای ایجاد طرح و ظاهر متفاوت و خاص مناسب می باشد. به همین دلیل بهترین نوع سرامیک برای نمای ساختمان محسوب می شود. هرچه نیاز به این مواهب زیادتر شد، نیاز به ایجاد روزنه در دیواره ساختمان افزایش یافت و در نتیجه نیاز به پوسته دیگری به نام نما جهت حفاظت بیشتر، به وجود آمد. گروه تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت محصولات کاشی سرامیک خود را در سایت فروشگاهی خود به معرض فروش گذاشته است و دارای طرح مرمریت می باشد .. خطوط روی سرامیک کرمی رنگ و برش معمولی میباشد . تنوع طرح ، رنگ و ابعاد در این محصولات زیاد می باشد . کاشی و سرامیک در ابعاد مختلف تولید میشود . سرامیک در نمای ساختمان به دو روش خشک و ملاتی اجرا میشود. سرامیک ها دوام و مقاومت بالایی دارند که باعث حفظ جذابیت و زیبایی ساختمان در گذر زمان می شود.. اگر میپرسید اجرای نمای چوبی چقدر طول خواهد کشید تا بتوانید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید، باید بگوییم که مدت زمان اجرای نمای چوبی به عوامل گوناگونی بستگی خواهد داشت.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

کاهش زمان اجرا: برخلاف تصور عمومی که وجود دارد، اجرای نمای خشک پیچیدگی کمتری در مقایسه با نماهای سنتی دارد و در زمان کوتاهتری انجام میشود. برای تولید کاشی سرامیک در ابتدا فرمول بندی مواد مصرفی تعیین شده و سپس مواد با هم مخلوط میشود . خرید سرامیک با توجه به متراژ تعیین شده از سمت خریدار می باشد . اگرچه انواع گوناگون شیشههایی ساخته شدهاند که جاذب حرارت بوده و از ورود تابش خورشید به داخل جلوگیری میکنند، و یا شیشههای دو جدارهای وجود دارند که مقاومت هدایت حرارتی بهتری نسبت به شیشههای یک جداره دارند، اما با این حال هنوز هم نماهای شیشهای نسبت به سایر مصالح ساختمانی دارای ضریب هدایت حرارتی زیاد بوده و باعث اتلاف حرارت زیاد میشوند. این عملیات ممکن است بسته به نوع سیستم به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های مصالح رویه باشد. در این روش اجرای نما بر خلاف روش سنتی مصالح با دیواره اصلی ساختمان فاصله دارند و این مطلب به آن نمیچسبند. در موقع نصب با درزگیری و بندکشی مخصوص کاشی و سرامیک ، نیازی به تخریب قسمت زیر کاشی کاری نیست – این محصول به شما امکان می دهد کاشی را به هر سطحی بدرزگیری و بندکشی نماید.موارد فوق استفاده از درزگیری و بندکشی های کاشی لایه نازک را در بین تولیدکنندگان صنعت ساختمان بسیار افزایش داده و راحتی و اطمینان کار را به همراه آورده است.ویژگی های ذکر شده در این مقاله بخش کوچکی از جهان گسترده و پیچیده درزگیری و بندکشی کاشی است.

بخاطر همین سرامیک را به دو بخش تقسیم میکنند یکی لعابدار و دیگری بدون لعاب . انواع سنگ های موجود که به صورت کلی این مواد در مقایسه با سایر متریال قیمت بالایی دارند. این درزگیری و بندکشی برای درزگیری و بندکشی اندن کاشی های با جذب آب زیاد و انواع کاشی با جذب آب کم (کاشی پرسلانی و سنگی) مناسب می باشد. از اینرو در اصطلاح، به این آسیاب کردن همراه با مخلوط کردن، بال میلینگ (Ball Milling) گفته میشود . توسط دستگاه شیارزن ، شیارهای ویژه ای در دو جهت معکوس ایجاد می شود و سپس کلمپ ها به وسیله برجستگی هایی که دارند توسط چسب مخصوص داخل این شیارها کاملا محکم می شوند. کاشی حراجی یا کاشی ارزان و همچنین سرامیک های حراجی یا ارزان سرامیک های با درجه پایین و یا ته انباری هستند که برای جاهای مثل کف انبار ها و داخل داکت ها و نور گیر ها استفاده می شود .  Content h as been cre᠎at​ed with behsaznama᠎ Con te nt Generator  D emoversi on.

معمولا کاشی و سرامیک های پرسلانی گران تر و کاشی و سرامیک حراجی یا ارزان یا فله ارزان تر هستند . روش تر معمول تر است . البته باید توجه داشت که برخی از تولیدکنندگان کاشی علاوه بر سیمان و شن و ماسه ، از درزگیری و بندکشی های سرامیکی و کاشی برای افزایش مقاومت ، دو برابر شدن کاشی و جلوگیری از تاب خوردن در حالت اولیه خود استفاده می کنند.درزگیری و بندکشی به شما امکان می دهد فضای تمیزتری داشته باشید ، خبری از کارهای کثیف معمول هنگام کاشی کاری و نظم و دقت بسیار بالاتری داشته باشید. سرامیک ها با رنگ های تیره دیرتر از سرامیک ها با رنگ های روشن و سفید کثیف می شوند اما خاک و غبار بیشتری روی آنها قابل مشاهده هست. تغییر شکل پذیری بالا جهت هماهنگی با حرکت های سطح زیرکار و مقاومت در برابر حرارت و شرایط جوی سخت از دیگر مزایای این درزگیری و بندکشی است.در روش سنتی حتما باید ابتدا کاشی ثابت شده و سپس پشت آن دوغاب ریخته شود در صورتی که هنگام استفاده از درزگیری و بندکشی کاشی پرین می توان درزگیری و بندکشی را روی سطح بزرگی اجرا و سپس کاشی را روی آن درزگیری و بندکشی اند. ᠎Art icle was g en er ated  with the he lp of behsaznama C᠎on᠎tent ​Ge ne᠎rator ​DE​MO.

دیدگاهتان را بنویسید