ده ایده‌های شیک برای نمای ساختمان شما

البته در صورتی که طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به درستی رعایت نشود، ممکن است با تغییرات جوی مشکلات زیادی برای نما به وجود بیاید. پایین بودن هزینههای جانبی و تنوع دتایل اجرای سرامیک خشک تاثیر زیادی بر قیمت سرامیک خشک نما داشته و اجرای نمای سراميک خشک را به شیوهای موفق در این صنعت تبدیل کرده است. وقتی لایه اولیه خشک شد، مراحل قبلی را با یک لایه رنگ دوم تکرار کنید، ابتدا با یک قلم مو دور گیری کنید، سپس زمینه را با یک غلتک نقاشی کنید. زیرا استفاده از این شوینده های اسیدی یا بازی سبب میشود که رنگ کاشی و سرامیک شما برای همیشه تغییر کند و به جلا و درخشنگی آن آسیب وارد نماید. برای تغییر ماهیت شکنندگی مواد سرامیکی نمیتوان کار زیادی انجام داد، اما میتوان انرژی مورد نیاز برای وقوع شکست را افزایش داد (یعنی سفتی ماده را افزایش داد). البته تیمهای ساحتمانی حرفهای زیادی نیز میتوانید پیدا کنید که قیمت اجرای نمای سرامیک خشک توسط آنها بسیار مناسب است. نمای سرامیک خشک و انواع سرامیک خشک با روشهایی نظیر سیستم نصب انکری، نصب نمایان و غیر نمایان، نصب کلیپس پنهان شیاری نصب میشوند. This data h as been w᠎ritt​en by behsaznama C᠎onte nt  Genera to r DEMO᠎!

در نظر بگیرید نمای ساختمان. حالا یک نمای ساختمان بکشید. من حدس می‌زنم شما اشتباهی را که اکثر افراد انجام می‌دهند، مرتکب می‌شوید. برای بهبود در نمای ساختمان}

نمای سرامیک خشک از سهولت بالایی در نصب برخوردار بوده و قیمت سرامیک خشک نما نیز نسبت به سایر نمونهها مناسبتر است. پس حتماً در زمان طراحی نما باید به این موضوع دقت شود. استفاده از گیاهان و درختان را در طراحی خود در نظر بگیرید. نمای ساختمان نباید به صورتی طراحی شود که جلوی ورود نور به ساختمان را بگیرد و با برای باز و بسته شدن درب و پنجرهها مشکلی ایجاد کند. تمهای مکمل و یک ظاهر طراحی یکنواخت شرایط امنتری ایجاد میکند. باید در نظر داشت که در اجرای نمای خشک، متریال نما توسط اتصالات نمای خشک و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که همین امر باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب درست و صحیح این اطمینان را می دهد که در شرایط سخت نیز به هیچ عنوان سقوط نخواهد کرد. بهتر است قبل شروع رنگ کاری در ساختمان با پلاستیک یا پارچه وسایل، پنجرهها و کف را بپوشانید اما ممکن است با تمام این مراقبتها ممکن است هنگام رنگ آمیزی، رنگ روی سطوح ریخته شود. مقدار تخلخل در کاشیها از سطوح خارجی به داخلی متفاوت است و از سطح به داخل بیشتر می شود و سطح کاملاً خارجی کاشی ها خصوصاً در کاشی های با جذب آب زیر ۵۰% به هیچ وجه تخلخل باز ندارد.

لعاب لایه شیشه ای نازکی است که سطوح بدنه سرامیکی را پوشانده و به وسیله ذوب مواد معدنی در سطح بدنه به وجود می آید.لعاب همیشه در دمای کمتری نسبت به بدنه های سرامیکی به حالت خمیری و مذاب در می آید یعنی نطقه خمیری کمتری دارند. لایه های ضخیم هوا عایق را به طور قابل توجهی بهبود نمی بخشد ، زیرا از بین رفتن همرفت ناشی از اثر پشته افزایش می یابد. این رنگها قابل شستشو بوده و پس از شستشو، کاملاً جلای خود را حفظ میکنند. بله اغلب نمونه های رنگ لعاب سرد قابل شستشو میباشد و درخشش و جلای خود را پس از شستشو حفظ میکنند. نمای ساختمان یکی از مواردی است که در نگاه اول نظر مراجعهکنندگان را جلب میکند. البته علاوه بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک، باید هزینهای که به طراح ساختمان برای ترسیم طراحی پیچیدهتر پرداخت میکنید نیز در نظر بگیرید. طراحی نمای ساحتمان باید با کاربری آن همخوانی داشته باشد. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک که با توجه به حذف ملات پایینتر نیز آمده، به همراه اجرای نمای سراميک خشک را به یکی از محبوبترین شیوههای کاربردی تبدیل کرده است. در ادامه نحوه درست کردن دوغاب سیمان و دوغاب سرامیک کف را شرح داده ایم.

تمیزکردن سرامیک

در ادامه اصول اولیه و مواردی که باید در هنگام طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک باید به آن دقت کنید را بررسی خواهیم کرد. برای اجرای نمای سرامیک خشک در درجه اول باید یک تیم طراحی و اجرای متخصص را انتخاب نمایید که مهارت و تجربه کافی را در این زمینه داشته باشند. طراحی نمای ساختمان به دو صورتی مدرن و کلاسیک انجام میشود و در هر دو صورت امکان استفاده از سرامیک خشک در نما وجود دارد. بدیهی است هرچقدر طرحی که برای نما در نظر گرفتهاید پیچیدهتر باشد، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک آن نیز بیشتر خواهد شد. از این رو انتخاب این نوع سرامیکها برای استفاده در دکوراسیون داخلی به دلایلی همچون الهام گرفتن از طبیعت و یکی از انواع بهترین رنگ سرامیک که طرحی جذاب به فضای اتاق پذیرایی میدهد و همچنین به دلیل اینکه میتوان از آن را با هر دکوری ست کرد و خنثی بودن خصیصه اصلی آن است، مورد استفاده قرار بگیرد.

معایب نمای سرامیک خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نما بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید