دروغ هایی که درباره انواع نمای خشک به شما گفته شده است

رنگ خود را از دست می دهند و زشت می شوند، در نتیجه باید آن ها را عوض کرد؛ اما سرامیک های خشک اینگونه نیستند وهمواره زیبایی شان را حفظ می کنند. در صورتی که قصد انجام این کار را دارید باید حتماً از رنگهای پایدار که در برابر عوامل جذبی مناسب هستند، استفاده کنید. اغلب سرامیک ها را پس از نصب دیگر نمی توان به راحتی جابجا کرد و به همین دلیل اگر در جایی از کار مشکلی ایجاد شود باید هزینه دوباره ای کرد و آن ها را تخریب کرد، اما سرامیک خشک اینگونه نیست و می توان آن را به راحتی جابجا کرد. به دلیل استفاده از عایقهای حرارتی در سیستم نمای خشک، این نما میتواند تا حد زیادی جلوی اتلاف انرژی ساختمان را بگیرد و باعث کاهش هزینهها شود. بسیاری از مصالح مورد استفاده در نمای خشک را میتوان دوباره بازیافت کرد. فروشنده سرامیک ارزان قیمت این محصول را در دو نوع عمده و خرده در بازار عرضه می کنند که با بازاریابی و تبلیغات آن به جذب مشتری پرداخته و با حضور فعال در بازار و با شناختی که از آن دارند آن را به فروش می رسانند.

دتایل اجرای نمای خشک

سرامیک خشک مخصوص نما به دو صورت کلی در بازار صنعت ساختمان کشور تولید و ارائه میشود. سرامیک خشک پرسلان توپر جذب آب کمی دارند و در اندازه استاندارد و مشخصی تولید می شود. به دلیل پرطرفدار بودن سرامیک خشک در بازار ساختمان سازی همیشه تولید کنندگان حواسشان هست تا آن را بروز کنند و کیفیت کالا را حفظ کنند. یکی دیگر از مزیت های این نوع سرامیک راحتی تنظیم و رگلاژ آن است، به همین دلیل شما چه در حین کار و چه در پایان کار می توانید به راحتی معایب و خطاهای آن را حتی در اندازه یک میلی متر پیدا و اصلاح کنید. برای اجرای نماهای دوغابی صرف می شود بعد از اتمام کار ساختمان، باید بصورت کامل آن را مستهلک شده تلقی کرد . مسائلی که در سیستمهای سنتی معمولاً دیده میشود، به وجود آمدن شکافهای غیر همسطح میباشد که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از میزان کاری اولیه صورت میگیرد و معمولاً هم بدون خراب کردن قابل اصلاح نیست ولی در روشهای اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمیشود، میتوان در موقع اجرا و حتی پس از تمام شدن کار به سادگی نسبت به میزان کاری خطاهای احتمالی حتی در حد میلی متر اقدام نمود و حتی طی سالیان بعد از استفاده نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگها یا سرامیکها و… This ​post was written by behsaznama C᠎on te​nt Genera tor DE​MO .

شرکت اجرای نمای خشک

در واقع برای قرار دادن این نما، از اتصالات مخصوص و چهارچوبهای فلزی استفاده میکنند. این محصول در تمام آب و هواها قابل استفاده است و از آن می توان برای فضاهای خالی بین دیوار و نما استفاده کرد. در سیستم نمای خشک نمایان قسمتی از بستهایی که برای نگه داشتن سرامیک بهکار گرفته میشوند از بیرون ساختمان قابل مشاهده هستند. سرامیک های خشک پرسلان توپر هم برای نماهایی که از بیرون مشخص هستند و هم نماهای داخل ساختمان استفاده می شوند. استفاده از نمای خشک ساختمان به دلیل مزایایی که نسبت به نماهای ملاتی دارد، بسیار محبوب شده است. نمای سنگ در ساختمان، از نماهای بسیار پر طرفدار و پر کاربرد می باشد. مجری نمای سرامیک خشک باید به ازای هر مترمربع آهن آلات و زیر سازی ۷۵۰,۰۰۰ ریال، هر مترمربع لوازم جزئی ۳۵۰,۰۰۰ ریال و هر متر مربع لوازم چسباندن سرامیک مبلغی معادل سه میلیون ریال خرج کند و در این بین تنها مبلغی معادل ۸۵ تا ۱۵۰هزار تومان بابت هر مترمربع سرامیک خشک پرسلانی از شما گرفته میشود. این نوع سرامیک دارای سوراخ هایی است که به عنوان عایق سرامیک است و باعث می شود هوا در آن گیر کند و سرما و گرما به آن نفوذ نکند.

اگر امروز هیچ چیز دیگری نمی خوانید، این گزارش را در انواع نمای خشک بخوانید

برای ساخت این سرامیک از تکنولوژی جدید و ویژه ای استفاده می شود که باعث بالا بودن قیمت آن نسبت به سرامیک خشک پرسلانی است ولی می توانید خیالتان راحت باشد که به آن به هیچ وجه آب نفوذ نمی کند. زیرا در اجرای این نما از چهارچوبهای فلزی به عنوان قالب و الگوی اجرای نما استفاده میشود و نیازی به داربست نیست. در سیستمهای نمای خشک غیر نمایان بعد از نصب نما، بستهای مورد استفاده به هیچ عنوان قابل مشاهده نیستند و به دو شیوه سیستم کیل و شیاری صورت می­پذیرند. مدرسه غیاثیه (پامنار) مربوط به دوره سلجوقیان – دوره تیموریان است و در قم، خیابان آذر واقع شده و این اثر در تاریخ ۱۲ مهر ۱۳۷۷ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیدهاست. از اصلیترین مزایای این تایلهای سرامیکی میتوانیم به جذب کم آب و نیز طراحی و برش در اندازه­های دلخواه اشاره کنیم. یکی ازمزیت های HPL قابلیت ارتجاع و چگالی کم است، که از انواع نمای خشک ایمن در برابر زلزله به شمار می رود. پس از این مرحله، عایق های حرارتی کار گذاشته می شوند. باکمی فکر متوجه میشویم که روش اجرای خشک نما میتواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان استفاده نمودن از چندین گروه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرای کار افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از گروههای آموزش دیده به جای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آگاهیهای لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن با وجود تأثیر بسزایی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوبل کاری احتمالی خواهند داشت قطعاً کیفیت و نوع اجرا را نیز افزایش میدهد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از منبع ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید