خیابان بحث : اجرای نمای خشک

شرکت نماکاران عصرنوین یکی از اولین شرکتهای مجری و طراح انواع نمای خشک در کرمان میباشد، این شرکت با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در کرمان در زمینه طراحی و اجرای نمای آلومینوم در کرمان و اجرای نمای چوب در کرمان و فروش چوب ترمو در کرمان مشغول به فعالیت میباشد. و اجرای نمای سنگ خشک و نمای شیشه ای اسپایدر و نمای ترکیبی، پیشرو در صنعت ساختمان ایران می باشد. سرامیک خشک مخصوص نما به دو صورت کلی در بازار صنعت ساختمان کشور تولید و ارائه میشود. در واقع برای قرار دادن این نما، از اتصالات مخصوص و چهارچوبهای فلزی استفاده میکنند. استفاده از انواع پروفیل های ترک (چوهادار اوغلو) و ایرانی با کیفیت بالا در سیستم نمای کرتین وال، پنجره های آلومینیومی و… اجزای تشکیل دهنده نمای خشک عایق حرارتی، چهار چوب نگهدارنده، فضای تهویه و مصالح و اتصالات میباشد . این نما از پروفایل های آلومینیومی طراحی شده و با شیشه فضای بین فریم های آلومینیومی پر می شود. در سازه ی نمای خشک از چهار چوب ها و اتصالاتی استفاده می شود که در برابر رطوبت، باران، تغییرات و نوسانات شدید دمایی، گازهای موجود در هوا مقاومت داشته باشند. کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا بهترین نوع نمای سرامخیک خشک پرسلانی را تهیه کنید.

قیمت اجرای نمای خشک

در روند تهیه آجر، پس از خشک شدن خشتها، آنها را در کورهای میچینند. من جمله این تغییرات می توان به رایج شدن نمای خشک و روش های اجرای آن اشاره کرد. نمای خشک به نماهایی گفته می شود که برای اجرای آن از ملات استفاده نمی شود. انتخاب این نوع ساختار شیشه ای به شرایط محیطی و کاربری نما بستگی دارد که توسط تیم مهندسی نما تعیین میگردد. که با توجه به کاربری ساختمان، بارگذاری و هزینه از آنها استفاده میشود. نمای یک ساختمان عنصری مستقل و متفاوت با مجموعه کالبدی ساختمان نیست، و باید با توجه به درون و غالبا پیش از پلان طراحی شود. گروه نماکاران عصرنوین آمادگی اجرای انواع نمای خشک در کرمان را باشرایط ویژه دارد. این شرکت با توجه به اجرای پروژه های شاخص در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت موفق به کسب نمایندگی از شرکت های رتبه اول صنعت نما از جمله شرکت تولیدی ونوس شیشه و شرکت تولیدی نماکاران هزاره سوم گردید است. علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند.

نمای کرتین وال یکی از سیستم های مدرن نمای ساختمان بوده که جز بهترین نمای شیشه ای با ساختار خود ایستا است. آجر قدیمی ترین مصالح ساختمانی مورد استفاده بشر پس این مطلب از سنگ است. سطوح داخلی این خانه قدیمی بدون تزئین بوده و گچ اندود شدهاست. اما متأسفانه به دلیل برخی مسائل سیاسی و مالی این پروژه از سال ۱۳۹۲ متوقف شدهاست. با توجه به اصالت بکارگیری آجر در معماری ایرانی لازم است این عنصر کلیدی بار دیگر به این عرصه وارد شود و با پژوهش در دستیابی به روشی جدید در نصب این عنصر زیبا که از مصالح اولیه در ساخت مسکن بوده و هنوز هم شادابی و حس اصالت را به بنا میدهد، راه حلی مناسب پیدا کرد تا معماران و طراحان امکان استفاده آن را مجددا در فهرست مصالح نوین قرار دهند تا بتوان باز هم روح پویا و پایدار معماری ایرانی را زنده نگه داشت. کمیته نمای کمیسیونی است که طبق تفاهم نامه مابین سازمان نظام مهندسی و معاونت … امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند. Artic le has been created ᠎wi᠎th behsaznama Con᠎tent G en᠎er ator Dem ov ersi on!

سیستم نمای خشک نوعی از نما است که در دهه هفتاد میلادی توسط مهندسین آمریکایی جهت برجهای بلند طراحی شد و در بیشتر ایالات این کشور مورد استفاده قرار گرفت و بعد از چندین سال به دلیل کاربرد بالا و منطبق بودن با استانداردهای جدید ساختمانی وارد ایران شد. نمای شیشه ای کرتین وال یکی از زیباترین نماهای مدرن برای نمای خارجی ساختمان به شمار می رود. از جمله این تغییرات می توان به رایج شدن روش های طراحی و اجرای نمای خشک اشاره کرد. زیرسازی نمای خشک ، بخشی از مرحله اجرایی نما می باشد که جهت ایجاد سطحی صاف در زیر نازک کاری نهایی مورد استفاده قرار می گیرد. نمای ساختمان یک حیطه کاملا تخصصی است و اجرای مهندسی و استاندارد انواع سیستمهای نمای خشک و نماهای مدرن بدون دانش و تجربه ممکن نیست؛ از این رو اهمیت وجود مشاور نما برای انواع پروژهها، خصوصا پروژههای بزرگ مقیاس، ضرورت پیدا میکند.

دیدگاهتان را بنویسید