حقایق ناشناخته درباره نمای ساختمان توسط کارشناسان فاش شده است

با نصب و اجرای نمای سرامیک خشک، یک پوسته خارجی به ساختمان اضافه میشود. حتی در مواردی که ساکنین ساختمان تمایل به تغییر نما و تنوع در نمای ساختمان دارند، به راحتی میتوان با تغییر مصالح قبلی، یک نمای جدید برای ساختمان طراحی کرد. حالا نانو سرامیک خودرو برای بدنه خودرو همچون یک کرم ضد آفتاب قوی کلیک کنید برای پوست شماست. با تولید در دمای بالا و اعمال فشار، میزان تخلخل در این سرامیکها به کمتر از یک صدم درصد میرسد. این سرامیک به دو روش اکسترود و اعمال فشار پرس تولید میشود. نحوه اجرای نمای خشک به دو روش امکانپذیر است. سرامیک خشک مخصوص نما به دو صورت کلی در بازار صنعت ساختمان کشور تولید و ارائه میشود. پس از گذشت سالها و در صورت تخریب ساختمان، میتوان این پنلها و مصالح را جمع آوری کرد و مجدداً در ساختمان دیگری مورد استفاده قرار داد. امروزه کاشی و سرامیک از ملزومات مهم در ساختمانسازی به شمار میرود که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. یکی از طرح ها و رنگ های شاد استقبال می کند و دیگری از طرح های مات و تیره. سرامیک های خشک تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند و به همین دست افراد را موقع خریبد کاملا باز می گذارند. This h᠎as ​been creat​ed ᠎by G​SA Content Gen erat᠎or​ D​emov​er sion​.

نمای ساختمان نکات و راهنما

کاشی هایی که با طرح های سنگ و سنگ فرش تولید می شوند نیز دارای چاپ دیجیتالی بوده و بیشتر برای پوشاندن کف، پارکینگ و حیاط مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از پیشرفت های چنین سیستمی در اجرای نمای سرامیک خشک، محافظتی است که برای ساختمان در برابر عوامل جوی ایجاد می کند بدون اینکه هیچ گونه انتقال گرمایی از سازه ساختمان صورت گیرد. اجرای نمای سراميک خشک، به صورت استفاده از زیرساز و پایههای آلومینیومی است و از چسب برای چسباندن قطعات نما استفاده نمیشود. اجرای نمای سرامیک خشک به دلیل استفاده از پایههای فلزی برای فیکس کردن نما، نسبت به چسب دوام زیادی دارد و به همین دلیل در طول سالیان نیاز به تعمیر و نگهداری و همچنین تجدید چسب نما نیاز ندارد. سرامیک خشک پرسلانی در دستهی تایلهای سرامیکی قرار دارد که در دماهای بسیار بالا در حدود 1300 تا 1400 درجه سانتی گراد پخته میشوند و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی دارند. هرچند که قیمت سرامیک خشک نما نسبت به سایر انواع نما کمی بالاتر است، اما مقاومت در برابر رطوبت و کیفیت بالای این نوع ما باعث میشود این اختلاف قیمت نمای خشک سرامیک در دراز مدت جبران شود. در صورتی که برای نمای ساختمان محدودیت بودجه دارید، با در نظر گرفتن این عوامل میتوانید هزینهها را مدیریت کنید.

تمیزکردن سرامیک

چهارچوبی که برای نصب و اجرای نمای خشک انتخاب میشود باید از کیفیت و استحکام کافی برخوردار باشد، تا بتواند در بازههای زمانی طولانی بدون هیچ مشکلی استحکام نما را حفظ کند. متریالی که برای زیرسازی نمای خشک انتخاب میشود، از نظر ترکیب شیمیایی باید با سایر اجزای نما هماهنگی داشته باشد. رنگ کرم یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای سرامیک کف میباشد. اجرای صحیح شامل انتخاب مواد با کیفیت و همچنین نصب با دقت مصالح و اجرای نمای خشک میباشد. می بایست گفت که هر نوع سرامیک عمدتاً در دو تناژ رنگ تیره و روشن تولید می شود که انتخاب آن متناسب با سلیقه مشتری بوده و هر فرد متناسب با نوع دکوراسیون منزل خود و متراژ و فضای محیط و … در صورتی که آببندی با دقت کافی صورت نگیرد، با نفوذ آب و ایجاد خوردگی و زنگ زدگی استحکام نما تا حد زیادی کاهش مییابد و ممکن است در مقابل عوامل محیطی مقاومت خود را از دست بدهد. به دلیل عدم وجود فضای خالی در ساختار سرامیک خشک، این ماده در مقابل نفوذ عوامل خارجی به خصوص رطوبت مقاوم است. سرامیک پرچلین به خوبی در مقابل نفوذ رطوبت مقاومت میکند و علاوه بر این خود استحکام بالایی دارد، با جلوگیری از نفوذ رطوبت، از کاهش مقاومت المانهای ساختمان در مقابل زنگ زدگی و نفوذ رطوبت جلوگیری میکند.

مزایای نمای سرامیک خشک

مهارت تیم اجرا کننده تأثیر زیادی بر کیفیت اجرای نمای سراميک خشک خواهد داشت. همچنین یکی از عواملی که قیمت نمای خشک سرامیک را تعیین میکند، مهارت تیم اجرا کننده است. بحث سنگ مصرفی در نمای ساختمان است که متناسب با ان قیمت نماشویی ساختمان تعیین میشود. 1 شستشوی نما با واترجت بدون نیاز به داربست و هیچ گونه حرارت انجام میشود که در نتیجه مصالح و متریال نما از جمله سنگ نما و در کل نمای ساختمان بدون هیچ آسیب ویا تغییراتی به نتیجه دلخواه و مورد رضایت که در هدف داریم میرسیم. در صورتی که شرایط آب و هوایی به صورت گرم و مرطوب باشد، با باز گذاشتن این محفظه امکان تهویه بیشتر فراهم میشود و در صورتی که شرایط آب و هوایی سرد و خشک باشد، با بستن این محفظه یک عایق گرمایی برای ساختمان میتوان به وجود آورد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. بهصورت کلی، سیستم هنگینگ به سیستم فیکس برای داشتن نمای کامپوزیت آلومینیومی بادوام بالاتر، اولویت دارد. یکی از المانهای مهم در دکوراسیون رنگ کاشی و سرامیک است که در زیبایی و نورپردازی محیط نقش بسزایی دارد. جنس چهارچوب و متریالی که در ساخت و نصب اجرای نمای خشک استفاده میشود، یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت سرامیک خشک نما است.

دیدگاهتان را بنویسید