حرفه ای ها و معایب نمای ساختمان

اگر میخواهید ساختمانی داشته باشید که گرما و سرمای خارج از ساختمان روی فضای داخلی تاثیر نگذارد، از نمایی عایق برای طراحی ساختمان خود استفاده کنید؛ پس پیشنهاد میشود که از سرامیک برای طراحی نمای ساختمان خود استفاده نکنید بلکه میتوانید از سرامیک در طراحی دکوراسیون تجاری، طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی دکوراسیون اداری استفاده کنید. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، زمان نقش بسیار مهمی را در این صنعت ایفا میکند و روشهایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی و پیشنهاد شدهاند همگی با استاندارهای مهم مورد ارزیابی قرار گرفته و شاید بتوان گفت که با ارزیابی این فاکتور مهم ماندگار شده است. دره در این طالع با ۹ تصویر محاذي خواهید شد که میتوانید یکی از آنها بیشتر با شکل شما سازوار است را گزيدن کنید اما پیشنهاد برنامه ريز طراحي شید به شما اینه که نمای خودتون عرشه خودتون بسازید میپرسید چجوری؟ برای داشتن شیشههایی تمیز و شفاف توصیه میشود در روزهای بسیار سرد که شیشهها یخ زدهاند آنها را پاک نکنید. سرامیک های دیوار دارای یک سری از تفاوت های عمده نسبت به سرامیک های کف هستند که عمده ترین تفاوت آنها اندازه تولیدی آنها می باشد. ​Data h​as ​been gen᠎erat​ed by behsaznama Content​ Gener at᠎or DEMO!

مزایای نمای سرامیک خشک

نمای سرامیک خشک پرسلانی dry porcelain ceramic جزء به روز ترین نماهای ساختمانی روز دنیاست که به روش نصب خشک اجرا می گردد .سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش CLADDING پوشش نمای سرامیک خشک پرسلانی می باشد، که مهمترین بخش این نوع نما می باشد و می بایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد. یک بچه شیطان که مرتب دستهای کثیفش را به دیوارها میمالد، یک بچه کنجکاو دیگر که حاضر نیست مداد رنگیهایش را روی دفترچهاش امتحان کند و دیوارها را بیشتر میپسندد، پدربزرگ که عادت کرده پشهها را روی دیوارها گیر بیندازد، دوده شوفاژ، شومینه و بخاری، لکههای چربی بر کاشیهای آشپزخانه و سرامیکهای جرم گرفته حمام و دستشویی، اینها همه میگویند خانم خانه (یا مرد خانه اگر اهل تمیزکاری باشد) برای داشتن خانهای پاکیزه و زیبا کلی کار دارد. تمام سنگ ها اعم از سنگ تراورتن؛ سنگ مرمر، سنگ مرمریت و سنگ گرانیت را میتوان بصورت اسلب تولید کرد.سرامیک و کاشی اسلب سایز بزرگ به جهت نمایش سطح بزرگ بسیار زیبا می باشد. صفحات سرامیکی عایق حرارتی و صوتی خوبی ندارند و نوارهای آنها در قسمت هایی که سرامیک ها به یکدیگر متصل می شوند کمی از هم دور هستند و این مشخص است.

ظرافت کار در کاشی و سرامیک و سنگ اسلب و برش هایی که زده میشود باید بادقت بالا انجام شود. نما خشک ساختمان یک قابلیت فوقالعاده است که ظاهر مدرن و زیبایی را برای ساختمان به ارمغان میآورد و مزایای زیادی به همراه دارد. بعضی وقتها نیز به جای اینکه تمیزکاریهایمان به دیوارهای خانه جلا بدهد، بدتر آنها را خراب میکند و ما را به جایی میرساند تا هزینه یک دست نقاشی رنگ روغن را این مطلب بپذیریم. پاک کردن دیوارهای آجری هم روشهای خودش را دارد و بهترین راه برای این کار ساییدن دیوار با یک تکه سمباده نرم است. گام اول: برای تمیز کردن دیوارهایی که رنگ روغنی دارند از این روش استفاده کنید: یک سطل آب گرم، یک دوم پیمانه بوراکس (یکی از کانیهای پاککننده خانگی که ضدعفونیکننده ملایمی است)، یک دوم قاشق مرباخوری مایع ظرفشویی و یک قاشق غذاخوری آمونیاک. مخلوط یک پیمانه آمونیاک، یکچهارم پیمانه جوششیرین و یکدوم پیمانه سرکه در یک سطل آب داغ نیز فرمول دیگری برای تمیز کردن سطح دیوارهای رنگ روغنی یا کاشی و سرامیک است.

سرامیک نانوتیس

در این وضعیت شیشهها بسیار آسیبپذیر و شکننده میشوند و امکان شکستن آنها زیاد است، اما اگر در فصل گرم شیشهها را تمیز میکنید، بدانید شیشههایی که لکه و رسوبات آب روی آن است را باید با مخلوط آب و سرکه سفید تمیز کنید. برای پاک کردن شوره و سفیدک روی کاشی و سرامیک نیز میتوان از این روش استفاده کرد، یعنی مالش دادن یک تکه لیموترش یا دستمال آغشته به سرکه روی سطح مورد نظر. با مخلوط کردن این مواد با هم پاککنندهای مناسب به دست میآورید که میتوانید با آن دیوارهای رنگ روغن را بدون ترس از خراب شدن تمیز کنید اما یادتان باشد هنگام استفاده از محلول دستکش بپوشید. همچنین میتوانید برای تهیه یک شیشه پاک کن در منزل اقدام کنید، یعنی 2 پیمانه آب، نصف پیمانه الکل و یک قاشق چایخوری مایع ظرفشویی را با هم مخلوط کرده و محلولی معجزهآسا برای تمیز کردن شیشهها و آینه به دست بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید