جزئیات اجرای نما

سنگکاری نما از جمله فعالیتهای سنگکاری خارجی است. قیمت اعلام شده بر حسب متر مربع در سال 1401 است. قیمت سنگکاری نما با توجه به نصب داربست و سختی کار در ارتفاع بیشتر از سایر قسمتهای ساختمان است. بدیهی است که این افزایش قیمت به دلیل سختی کار، افزایش زمان انجام کار و مهارت مورد نیاز است. اگر به این نماها کمی دقت کنیم متوجه می شویم که برخی از آنها بسیار زیبا و برخی دیگر از آنها از زیبایی و مطلوبیت مورد انتظار برخوردار نیستند. وقتی از عناصر متعدد استفاده کنید، نما نامفهوم و به هم ریخته جلوه می کند و این چیزی است که زیبایی آن را تحت تاثیر قرار می دهد. طراحی نما نقش بزرگی فراتر از زیبایی شناسی دارد. 7- قبل ازاجرای نما باید سطح زیرین آن آماده شود که این امر بستگی به نوع نمایی دارد که قرار است اجرا شود. هزينه نصب سيستم هاي سازه اي کرتين وال مدرن به نوع نمايي که دوست داريد داشته باشيد بستگي دارد. ما در اين مقاله معتبرترين مکان براي دريافت خدمات نماي کرتين وال را به شما معرفي مي کنيم، اما قبل از آن بهتر است تعريف دقيق از اين نوع نما داشته باشيم. از مزیتهای روشهای اجرای کرتین وال در این سیستم میتوان به زمان بسیار کوتاه برای اجرای آن، مناسب و مقرونبهصرفه بودن در اجرای پروژههایی که نیاز به مراحل اجرایی بیشتری دارند و کمتر بودن تدارکات موردنیاز در اجرای آن اشاره کرد.

چیست اجرای نما و روش کار می‌کند؟

در سایر ساختمانها نیز میتوان عملیات ضدآب کردن نما را پس از نماشویی و خشک شدن کامل سطوح انجام داد. پس میتوان گفت دستمزد سنگکاری نما و دیوار بیشتر از سنگکاری کف است. پس از مشخص شدن نوع نما و مصالح آن، مهندسین طراح باید اقدام به تهیه نقشه های فاز2 شاسی کشی نمایند که این مرحله باید با توجه به جزئیات اجرایی سازه و با برداشت دقیق از شرایط موجود صورت پذیرد. 6- برای ایجاد نمای ساختمان سنگی باید از سنگی استفاده شود که دربرابر یخزدگی و شرایط نامساعد جوی و محیطی مقاومت بالایی داشته باشد. برای ایجاد نمای ساختمانی زیبا و با کیفیت باید براساس دستورالعمل های سازه ای و رعایت نکات معماری عمل کنیم. 2- قبل از پیاده سازی کردن نمای آجری ابتدا باید عمل زنجاب کردن صورت گیرد تا از جذب آب ملات توسط آجر جلوگیری شود. زیرا قیمت اجرای نمای رومی سیمانی بسیار مناسبتر و اقتصادی تر از نماهای رومی طراحی شده با سنگ است. نسبت به روی ظاهری زیبا تر را در نمای ساختمان دارا می باشد و نصب آن آسان است. همان طور که می دانید نمای هر ساختمانی دقیقا در معرض دید قرار داشته و با خرابی آن تصویر کلی ساختمان به شکل نامناسبی دیده خواهد شد؛ پس در طراحی و ساخت نما دقت بسیار بالایی داشته باشید که نیاز برای تعمیر به وجود نیاید. Data has ᠎be᠎en c reated by behsaznama Content G ener ator D​emoversion᠎.

نمای خشک سنگ

انطباق پذیری خوب شیشه و قابلیت چکش خواری استنلس استیل، این دو متریال را به خوبی در کنار هم قرار میدهد. روش کار در ارتفاع با طناب یک استاندارد جهانی است و در همه کشور ها مورد استفاده قرار میگیرد و با پیشرفت شرکت های ابزار آلات صنعتی کار در ارتفاع همچون petzl و رعایت کردن ایمنی در حین انجام کار یکی از بهترین و ایمن ترین روش کار در ارتفاع است. با توجه به هزینه خرید چسب، سنگکاری کف با روش چسبی هزینه بیشتری نسبت به دوغابی خواهد داشت. البته برای سنگکاری نما و دیوار تنها از ملات دوغابی استفاده میشود. اجرای نما فریم لس شیشه ای با استفاده از متریالی مانند شیشه مورد استفاده در ساختمان های بزرگ و چندین طبقه است. مصالح سنتی نظیر آجر نما و سنگ گرفته تا مصالح مدرن نظیر شیشه چند جداره و کامپوزیت که فرایندهای حرارتی و گرمایی برخی از محدودیت های آن را به مزیت تبدیل کرده است. همچنین گاهی برخی از متخصصان سنگکاری بعد از مشاهده وضعیت ساختمان، نوع سنگ و در نظر گرفتن جزئیات، قیمت و روزهای اجرای کار را اعلام میکنند. بعد از این که سنگ نصب میشه، این سیم به ملات پشت سنگ چسبیده و ارتباط خیلی محکم تری رو نحوه نصب نمای خشک برقرار میکنه.

دتایل اجرای نمای خشک

قیمت سنگکاری نماهای طرحدار (مثل رومی) معمولا بعد از بازدید و به صورت مقطوع پیشنهاد میشود. مساحت محل اجرا: برای سنگکاری متراژهای کوچک یا خردهکاریها، معمولا قیمت به صورت بازدیدی و مقطوع اعلام میشود. قیمت سنگکاری کف برای سنگهایی با ابعاد کمتر از 100، برحسب متر مربع اعلام میشود. عموما هزینه اجرای کار در ارتفاع بیشتر از 3 متر، به صورت توافقی اعلام میشود. با نوآوریهای جدید در متریال، ایده ها و طراحی، نمای ساختمان میتواند فرصت های زیادی را برای ساختمانها فراهم کند. نمونهکارهای متخصصان سنجاق را در صفحه مدل سنگکاری نمای ساختمان ببینید. به عنوان مثال، میتواند به جلوگیری از تشکیل تونل باد یا آسیب پذیر بودن ساختمان در برابر تابش باد شدید کمک کند.. در طراحی نمای این ساختمان مسکونی عمده مترایل به کالر رفته آجر و سنگ می باشد.در این پروژه ایجاد تنوع و پرهیز از صلب بودن نما به وسیله غیر هم سطح نمودن سطوح اصلی بصری و ایجاد حجم در سمت تراس ها با توجه به فاکتور اقتصاد و ایجاد هماهنگی با نماهای مجاور با تلفیق سنگ و آجر و روح بخشی به آن به وسیله نورپردازی صورت پذیرفته است. Po​st w​as c᠎reated by behsaznama C​on​te​nt᠎ Generator DEMO .

دیدگاهتان را بنویسید