جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک آمار: این اعداد واقعی هستند

اما باید خاطر نشان کرد برای خرید ورق رنگی نکات زیادی را مورد توجه قرار داد چرا که قیمت روز ورق رنگی بسته به همین عوامل دچار نوسان می شود. این روش به دلیل ویژگیها و مزیتهایی که دارد امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از شرکتهای نمای خشک این خدمات را با بهترین کیفیت ارائه میدهند. چسب پلی اورتان به عنوان یک ابزار مهم و موثر در کارگاههای تولیدی درب و پنجرههای دوجداره مورد استقبال تولیدکنندگان و صنعتگران زیادی قرار گرفته است. استفاده از دستکش هنگام اجرای چسب پلی اورتان نیز لازم است. سفارش عمده که از نوع خرده آن بسیار ارزانتر و با صرفه اقتصادی خواهد بود. در این روش ابتدا یک سازه که عمدتا قوطی آهنی بوده ( به عنوان مثال قوطی ۸×۴) را روی نما و با اتصال گرفتن از سقفها ایجاد مینمایند، همچنین یک نوع پروفایل بصورت عمودی به نام Runner وجود دارد که حالتی کشویی داشته و کلیپسهای نگهدارنده سرامیک در آن قرار میگیرد و لبه دیگر کلیپس سرامیک را در جای خود نگاه میدارد. آهنی یا آلومینیومی ( و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . Con​tent was g​enerated by behsaznama C​ontent Generator Demov ersion.

قیمت اجرای نمای خشک

نمای خشک اصطلاحی است که در بین معماران و افرادی که در حوزه ساختان در ایران رواج یافته و منظور از آن طراحی و ساخت نما بدون استفاده از ملات و دوغاب می باشد در حقیقت نمای خشک یکی از مدرن ترین و محبوب ترین نماهای امروزی است که در اجرای آن به جای استفاده از ملات سیمانی و دوغاب از شاسی های نگهدارنده آهنی استفاده می کنند. به منظور جلوگیری از انتقال حرارت یا انتقال صدا، ممکن است یک عایق نیز بین برخی از نماهای خشک و دیوار قرار داده شود. در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی بوسیله قطعات کلیپس استنلس استیل ، بر روی رانر آلومینیومی به صورت عمودی نصب میشوند و این روش بسیار پرکارد و مورد استقبال قرار گرفته و مزیت آن سرعت بالا در نصب و امکان رگلاژ و تعویض تایل بعد از اتمام نما میباشد. معمولاً برای ساخت یک ساختمان وجود دیوارها بسیار ضروری می باشد دیوارها اصولاً از بلوک سفالی تشکیل شود و روی بلوک سفالی سیمان کاری و بعد از آن پلاستیک و متریال های دیگر قرار میگیرد . نمای سرامیکنمای سرامیک یا همان نمای سرامیک خشک پرسلانی از سری روش های نصب خشک بوده که در آن جهت ایمنی نما و سبک بودن بار مرده از روش سنتی ملاتی و دوغ آبی استفاده نمی شود .

بد نیست بدانید که این مسئله به دلیل کاهش بار مردهی وارد شده به ساختمان، ایمنی آن را در مقابل زلزله به طور چشمگیری افزیش میدهد. استفاده از این روش گرچه ممکن است سرعت اجرای کار را کمی پایین آورد اما مزیتی دارد که ارزش استفاده را بالا میبرد و آن پیوند مستحکم مصالح نما با جدار اصلی ساختمان است. این نما وزن بسیار کمی دارد و در کاهش کلی وزن ساختمان تأثیر مستقیم می گذارد. ابعاد استاندارد موجود در بازار 60 در 120میباشد و قابلیت برش به اندازههای مورد نظر طرح را دارد. در حال حاضر انواع مختلف چسب پلی اورتان در بازار موجود است که هر کدام دارای ویژگیها و فرمولاسیون متفاوتی است. همچنین چسب پلی اورتان در صنعت ساخت و ساز نقش مهمی در تولید ساندویچ پانل، مواد پی وی سی و پوششهای ضد آب دارد. نمای سرامیک خشک جزو جدیدترین و پیشرفته ترین سرامیک هایی است که با نام فول بادی شناخته شده است که میزان جذب رطوبت آن بسیار کم است و در برابر یخ بندان مواد شیمیایی مقاومت بالایی نیز دارد. This data was written  by behsaznama C᠎on᠎tent G᠎en​er ator​ Demover​sion!

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

در این حالت از کمترین میزان مصالح جهت زیر سازی نما استفاده میشود. البته باید به این موضوع توجه داشت که هر چه مصالح رویه در ابعاد بزرگتری استفاده شود، میزان هزینه مصالح زیرسازی کاهش می یابد. هر اندازه که میزان سطوح بازشو بیشتر شود میزان مصرف مصالح زیرسازی برای هر متر مربع افزایش یافته و در نتیجه هزینه تمام شده نما بیشتر می شود. از چسب پلی اورتان در هر زمینهای که استفاده میکنید باید به نکات مهمی توجه کلیک داشته باشید. به همین دلیل چسب پلی اورتان با توجه به فرمولاسیون آن در مصارف گوناگونی کاربرد دارد. در مجموعه اسپرلوس با توجه به تمامی این عوامل مناسب ترین قیمت برای اجرای نما ارائه می گردد. باعث محافظت در برابر عوامل جوی می شود. موادی که در ترکیب خود دارای هیدروژن فعال باشند در گروه ایزوسیاناتی برای ایجاد واکنش و تولید یک پلیمر پلی اورتان قابل استفاده است. واکنش افزایشی میان گروهی از ایزوسیانات و ترکیبات حاوی هیدروژن فعال مانند گروه هیدروکسیل باعث ایجاد پیوند اورتانی میشود. چسب پلی اورتان در مدلهای مختلفی مانند فیلم، فوم، پودر، الاستومر امولوسیون و مایع در کارخانجات تولید و به بازار عرضه میشود. یکی از ویژگیهای مهمی که بازار خرید چسب پلی اورتان را پر رونق کرده است قدرت چسبندگی بالای آن هنگام اتصال سطوح مختلف مانند سنگ، سرامیک، شیشه و کاشی به یکدیگر است.

دیدگاهتان را بنویسید