تصور کنید اجرای نما مهارت‌ها اما هرگز توقف بهبود

نمای ساختمان همانطور که در مقاله منظر شهری و تاثیر نما ساختمان بر سلامت روانی انسان، مفصل به آن پرداخته شد، یکی از مهمترین عناصر منظر شهری و عاملی تاثیرگذار بر ساکنین شهر است. در ادامه با برخی از این موارد و دلایل علاقهمندی افراد به این روش اجرای نما آشنا میشویم. اما نکته مهمی که در برخی موارد افراد از آن غافل میشوند این است که با انتخاب آجری باکیفیت تنها نیمی از راه را پیمودهاند و ادامه مسیر، اجرا و نصب اصولی و در نهایت رسیدن به نمایی خوشایند است. فراموش نشود که جهت پیادهسازی این روش اجرای نمای آجری ابتدا باید “پلاستر سیمانی” روی دیواری که محل نصب آجر است، اجرا گردد. از این رو توجه به آن و اجرای اصولی با متریالی باکیفیت از اقداماتی اساسی در جهت بهبود سلامت شهروندان است. این سبک در ابتدا نام یک مدرسه هنری در آلمان بود که بعد از جنگ جهانی اول به قصد ایجاد فضایی برای اتحاد هنرمندان و صنعتگران ساخته شد و بعدها به یک سبک در معماری تبدیل شد. از آنجایی که ورق های ACP با نام “ساندویچ پانل” نیز شناخته می شوند، از دو لایه فویل آلومینیومی ساخته شده اند که در حرارت و فشار بالا بین دو پلی اتیلن با چگالی کم قرار گرفته اند .انعطاف پذیری کامپوزیت پانل آلومینیومی مزیتی برای ایجاد طرحهای نوآورانه و جسورانه به آن ارائه میدهد. Da ta has be​en g enerated  by behsaznama Content Generator᠎ Demoversion.

رازهایی که والدینتان درباره نمای مدرن به شما نگفته اند

دوام و مقاومت شیمیایی بالا وچسبندگی سریع و پایدار رزین های مصرفی موجب یکپارچگی لایه های مختلف پانل می گردد . و دارای دوام و پایداری بسیار بالایی می باشد. بنابراین شما باید ر طراحی نمای ساختمان خود حساسیت بالایی به خرج دهید. نمای ساختمانی چوبی به دلیل گران بودن چوب ترمووود قیمت بالایی دارد. این بتن ها به مقصد دلیل داشتن بام شق و صیقلی به مقصد راحتی کارآزموده رنگ آمیزی هستند . یکی از پرکاربردترین متریال های ساختمان بتن می باشد که با پیشرفت علم مواد و شیمی کاربردهای جدیدی از بتن به وجودآمده است. قدیمیترین روش اجرای نمای آجری که از گذشته تا به امروز کاربرد داشته، به وسیله سیمان است. سومین روش اجرای نمای آجری به صورت خشک است. نمای مدرن شیشه ای که شامل کرتین وال، فریم لس و اسپایدر می باشد. نمای اسپایدر هم مثل همه نماها دارای مزیت ها و عیب هایی است که مصرف آن را در موقعیت های خاصی محدود می نماید. این مزیت بزرگی برای هر ساختمان است. استفاده از شیشه علاوه بر زیبایی می تواند نور درون ساختمان را تامین کند.

های داخلی و خارجی را فراهم می کنند.

این پلاستر خلل و فرج موجود در دیوارها را میپوشاند و با ایجاد استحکام در محیطهای مرطوب نیز استفاده میشود. نمای کامپوزیتی ساختمان در سالهای اخیر مورد استفاده زیادی قرار گرفته است. پانل های دیواری استایروفوم محبوب ترین مواد عایق در سال های اخیر هستند که عایق نماهای داخلی و خارجی را فراهم می کنند. پس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید. به عنوان مثال ، افراد می توانند در مورد طیف وسیعی از راه حل های روشنایی نما Arcus توسط Wipro Lighting تصمیم بگیرند زیرا همه نیازهای عملکردی را برطرف می کنند و زیبایی های سورئال اطراف را پس از غروب آفتاب برجسته می کنند. نما سیمانی ساختمان پس از اجرا و پیاده سازی قابل رنگ آمیزی نیز می باشد. چوب یکی از مصالح قدیمی می باشد و طرفدار زیادی برای طراحی نما را نیز دارد. نمای ساختمان به عنوان رابط ،نقش ارتباط دهنده فضای داخلی ساختمان با محیط بیرون را دارد. اما تکنیکها و تخصص خاصی در این مورد باید رعایت گردد که با استفاده از آنها میتوان جلوه مؤثرتری به محیط بخشید. برای این منظور ، سنسورهای نور می توانند در سنجش میزان نور محیط به ما کمک کنند. ما در اینجا به این روشها و جزئیات آنها میپردازیم تا به عنوان راهنمایی برای انتخابی سنجیدهتر برای شما باشد.

نمای خشک در ایران

شیشه یکی از ابزار های تزیینی می باشد که در احداث نمای ساختمان ها و زیباسازی ساختمان نقش به سزایی دارد. پردازش گرمایی ترموود، سبب ازبین رفتن صمغ موجود درچوب شده و درنتیجه پاکسازی آن نسبت به سایر چوب ها آسان تر است.چوب های ترمو برای فضاهایی که در شرایط جوی همچون سرما و گرما و بارندگی و رطوبت و حشرات و اشعه ی فرابنفش خورشید قرار دارند استفاده می شود که از آن جمله می توان به نمای بیرونی ساختمان، کف محوطه های باز ،پلهای چوبی، کنار استخر، آلاچیق،کلبه و ویلای چوبی و… برای انتخاب بهترین مدل نمای بیرونی ساختمان در ابتدا باید شرایط آب و هوایی منطقه مسکونی خود را در نظر بگیرید. بنابراین وجوه پشت و جلوی ساختمان از یک طرف دارای نمود اجتماعی و از طرف دیگر نمود مشخص ساکنان خود است بنابراین نمای هر ساختمان باید هم با فضای عمومی همبستگی داشته باشد و هم بتواند حجم داخلی ساختمان را بیان نماید. در انتها با توجه به بودجه تان می توانید نوع نمای بیرونی را انتخاب کنید و مراحل اجرایی آن را انجام دهید. قیمت نمای بیرونی ساختمان بستگی به نوع مصالح به کار رفته در ساختمان دارد.

روش اجرای نمای خشک خود را در بالا تصویر کنید. این را بخوانید و آن را طوری بسازید

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد بهساز نما لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید