به هیچ وجه تغییر نمای مدرن در نهایت شما را نابود خواهد کرد

بکارگیری نانو نما برای ضد آب کردن نما نیز ایده قابل قبولی می باشد. کنیتکس خاصیت ضد آب داشته و از این رو برای استفاده در نمای بیرونی بسیار مناسب می باشد. سپس سیستم با روکش یا پایان مناسب زیبایی زیبایی ملک به پایان می رسد. اما اگر پروژه شما هیچ کدام از شرایط ذکر شده را دارا نیست و نمی توانید هزینه ی بالایی برای این نما داشته باشید، می توانید بسته به انتخاب خود از هرکدام از سایر نماهای شیشه ای کرتین وال استفاده کنید. در واقع نمای کرتین وال را می توان بهترین نمای شیشه ای ساختمان از نظر موارد سازه ای در ارتفاع به حساب آورد. در واقع نما قسمتی از ساختمان است که در معرض دید عموم قرار دارد، از این رو از طرفی وجهه اجتماعی و از طرفی دیگر سلیقه ساکنین ساختمان را به نمایش می گذارد. نمای کنیتکس از دیگر گزینه هایی است که می توان در طراحی نما انتخاب و مورد استفاده قرار داد. در برخی موارد، طراحی نمای رومی با سنگ تراورتن صورت می گیرد.

نمای خشک نمایان

بهتر است یک ساختمان علاوه بر یکتا بودن با ساختمان های اطراف نیز هماهنگی داشته باشد. طراحی نمای ساختمان یک حرفه کاملاً تخصصی است و تنها یک معمار باتجربه می تواند ظاهر یک بنا را هماهنگ با محیط اطراف آن طراحی نماید. طراحی نمای ساختمان ، لباس و پوسته بیرونی آن است و موجب ایجاد اولین تصور ناظران در مورد خانه می شود. برخی معماران زیبایی را فدای عملکرد می کنند و طرحی ایجاد می کنند که موجب پرتی در فضا می شود. نمای ساختمان نقش مهمی در زیبایی شهر و محله ایفا می سرامیک پرسلانی کند. نمای کامپوزیت : ورق آلومینیوم کامپوزیت ترکیبی از مو.ادی امثال پلاستیک فشرده و آلومینیوم است. پنجره ها با آلومینیوم آنتراسیت طراحی نما شده اند و در سمت غربی توسط پرده های بیرونی با جعبه های مخفی تکمیل می شوند. یک نما در صورتی از طراحی ایده آل برخوردار است که پرتی و فضاهای هدر رفته در آن به چشم نخورد و کاملاً اصولی و با رعایت استانداردهای لازم طراحی شده باشد. نمای مینرال از ترکیب سنگ های معدنی، گرانیت، سنگ های سفید و مرمر به همراه پلاستر می باشد. امروزه نمای سیمانی را در آپارتمانهای مسکونی و ویلاهای شخصی بهوفور مشاهده میکنیم.

دتایل نمای خشک

وجود این عایق ها به میزان قابل توجهی هزینه های سرمایشی و گرمایشی ساختمان را به حداقل می رسانند. نمای ساختمان شامل دو سوی اصلی ساختمان یا بیشتر می باشد ، قسمت ورودی پشت بام و ورودی اصلی ساختمان بسته به شکل و نوع زمین میباشد در اغلب کشورها طراحی و ساخت این قسمتها برای همخوانی نما با بافت قالب زیر نظر سازمانهای شهری صورت میگیرد. علاوه بر آن هنگام طراحی نما بافت منطقه نیز باید مورد بررسی قرار گیرد. شکل ظاهری ساختمان باید به گونه ای طراحی شود که هم با فضای پیرامون سازگاری داشته باشد و هم حجم داخل ساختمان را بیان کند. حتی این روکش های مختلف و متفاوت می توانند بعضا به شکل عمودی و افقی کنار هم قرار بگیرند و با هم تداخل پیدا کنند تا شبیه به یک آجرکاری و یا تابلو به نظر برسند. زیرا نیاز به مهارت خاصی در این زمینه وجود دارد.

3 نمای مدرن بسیار مفید برای مشاغل کوچک

نمای ساختمانی که در منطقه مرطوب قرار دارد مسلماً با نمای خانه ای که در منطقه گرم و خشک قرار دارد کاملاً متفاوت است؛ زیرا هم طراحی و هم مصالحی که برای نماکاری ساختمان استفاده می شوند باید از قابلیت های ویژه برای آب و هوای مورد نظر برخوردار باشند. پروژه شما باید با بودجه همخوانی داشته باشد، زیرا در غیر این صورت ممکن است در طول اجرای پروژه با مشکل مواجهه شوید. البته اغلب از کامپوزیت در اجرای نمای سازههای اداری و تجاری به صورت ورقهای فلزی استفاده میشود. با این تامین تمهیداتِ طرح کننده دره رخ و حجمِ باطنی سوگند به نیتِ نمودن یک بنیادین و ستونِ فقرات عظیم مداخل بدنة خانه بیجواب مرده میمانَد. ایجاد یک نمای متناقض و ناهماهنگ با سایر نماها چهره شهر را بهم ریخته و جلوه ناخوشایندی به آن می دهد. به همان دلیل استفاده از نهایت تراکم ممکن . برای مثال استفاده از آن می تواند نمای ساختمان را در برابر رطوبت و خسارات ناشی از آن ایمن کند. نمای مدرن یک ساختمان، با طراحی خلاقانه و جسورانه ی خود، اولین سرنخ را در مورد چیزی که پس از ورود به ساختمان در انتظار افراد می باشد، به انسان ارائه می دهد. Th᠎is c​on te nt w᠎as gener at᠎ed by behsaznama᠎ Con​te nt Gen erat or  Dem oversion.

دیدگاهتان را بنویسید