به من 15 دقیقه فرصت دهید، من حقیقت نمای ساختمان را به شما خواهم گفت

بهرهمندی از مزایای سرامیک خشک، مستلزم این است که اجرای آن به درستی صورت بگیرد. یکی از محصولاتی که در حوزه خودرو محبوبیت بالایی دارد سرامیک بدنه خودرو است که علاوه بر مزایای کاور ماشین، با تکنولوژی نانو از چسبیدن انواع آلودگی ها مانند گرد و غبار، فضولات پرندگان، ایجاد لک و حتی خط و خش نیز جلوگیری می کند. با مطالعه این مطلب دانستیم که هر کدام از این روشها مزایای خاص خود را دارند. گفتنی است که این شرکتها محدودیتی در زمینه فعالیت خود ندارند و میتوانند به راحتی در همه زمینههای مرتبط کار کنند. همانطور که گفته شد، در اجرای نمای سرامیک خشک از چسب نما استفاده نمیشود و به جای آن سرامیکها روی چهارچوبهایی فلزی قرار میگیرند. تعداد کاشیهایی بر روی هم قرار میگیرند بر اساس متراژ تعیین میشود و سعی بر این است که هر دسته کاشی به اندازه یک متر مربع باشد. سوراخ انتهایی در فاصله ۴۵ میلی متر از انتهای رویه پانل قرار خواهد گرفت. حداقل سفارش قابل ارسال به شهرهای دیگر حدود 500 متر مربع می باشد. مهمترین مزیت انواع سرامیک خشک نما، قابل بازیافت بودن آن است. تکنولوژی مدرن و مصالح ساختمانی در کنار کمی نوآوری میتواند منجر به ایجاد یک پروژه ساخت و ساز زیبا و بدیع شود.اجرای نمای اسپایدر یکی از انواع نماهای ساختمان است که توسط تیم ما قابل اجرا است. Da ta was cre​at᠎ed with t he  he lp ​of behsaznama Content G enerator Dem​oversion .

معایب نمای سرامیک خشک

سرامیک های رومی در جنوب ترکیه زنده شدند، جایی که یک موسسه آموزش میدهد که چگونه طرحهای باستانی را در انواع اجناس، از لباسها و جواهرات گرفته تا شیشه، سرامیک و زیورآلات چوبی و لوازم جانبی منبع به کار برد. سرامیک های حفاری شده و نمایش داده شده در منطقه چوکوروا که اکنون استان های آدانا، عثمانیه و هاتای را پوشش می دهد، به عنوان موضوعی برای زنان آموزش دیده در کارگاه های طراحی هنری، جواهرات و لباس مؤسسه ادامه آدانا عمل می کند. به صورت معمول، رنگ دوغاب سفید رنگ است؛ به همین دلیل در ترکیبات مورد نیاز برای تهیه دوغاب، از گچ سفید استفاده میشود تا رنگ سفید مرواریدی مدنظر را ایجاد کند. در ادامه نکات مهمی که تیم اجرا کننده باید در زمان اجرای نمای سرامیک خشک بدان توجه کند را بررسی میکنیم. نمای هر خانه یا ساختمان یکی از ویژگیهای مهم است و باید با دقت انتخاب شود. سرامیک بهتر است با وسایل خانه، دیوارها و کابینت های آشپزخانه هم خوانی داشته باشد و به اصطلاح ست شود تا محیط خانه شیک تر به نظر برسد و سالن، اتاق ها و آشپزخانه زیباتر به نظر بیایند.

نمای ساختمان چیزی فراتر از یک پوشش برای ساختمان است.

و همین است که امروزه مردم برای بخشیدن رنگ و بویی رومی به خانه هایشان از نمای سرامیک خشک رومی بهره می برند. وقتی صحبت از نمای ساختمان میشود، عایق دیوار خارجی، رندرها و پرداختهای تزئینی نیز مد نظر است. نمای ساختمان چیزی فراتر از یک پوشش برای ساختمان است. حتی در مواردی که ساکنین ساختمان تمایل به تغییر نما و تنوع در نمای ساختمان دارند، به راحتی میتوان با تغییر مصالح قبلی، یک نمای جدید برای ساختمان طراحی کرد. با نصب و اجرای نمای سرامیک خشک، یک پوسته خارجی به ساختمان اضافه میشود. عمل میکند. یک محفظهی هوا بین دیواره خارجی ساختمان و نمای سرامیک ایجاد میشود که با توجه به شرایط جوی و اقلیمی منطقه میتوان این محفظه را بست و یا باز گذاشت. استفاده از سرامیک خشک در نمای ساختمان علاوه بر اینکه در دراز مدت با صرفه جویی در انرژی موجب کاهش هزینههای مربوط به سکونت میشود، بلکه به پایین بودن هزینههای مربوط به تعمیر و نگهدار نما، در هزینههای ساختمان نیز صرفه جویی میشود. پس قبل از اینکه این کار را به کسی محول کنید در مورد مهارت و دانش کافی آن شخص اطمینان حاصل کنید. برای مثال برای جلوگیری از اتلاف انرژی روش خشک بسیار مناسب است یا اینکه با این روش نما از وزن سبکتری برخوردار میگردد.

نحوه نصب نمای خشک

This data w as written wi th t he help  of G SA Content Ge nerator DE​MO!

متریال نمای خشک

در صورتی که شرایط آب و هوایی به صورت گرم و مرطوب باشد، با باز گذاشتن این محفظه امکان تهویه بیشتر فراهم میشود و در صورتی که شرایط آب و هوایی سرد و خشک باشد، با بستن این محفظه یک عایق گرمایی برای ساختمان میتوان به وجود آورد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. طراحی نمای ساختمان درگذشته کار سخت و زمان بری بود، ولی امروزه به دلیل وجود روشهای اجرای نمای خشک که یک فناوری جدید در طراحی نما محسوب میشود، باعث گردید امکانات فوقالعادهای را در اختیار طراحان… به اصطلاح سیستم نمای لامل از انواع نمای خشک یک سازه مجزا محسوب می شود نمای کرتین وال یکی از انواع نماهای شیشه ای ساختمان با سیستم پوششی همرا با سازه خود ایستا است. پانل های سرامیکی ساخته شده از سرامیک های مقاوم در برابر آلودگی و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، زمانی که با یک سیستم زیر ساختی کامل ترکیب می شوند، یک نمای فوق العاده و با استحکام بالا را ارائه می دهند. این سرامیک ها اغلب با رنگ های ساده بسیار سازگار با طرح و همچنین پانل هایی با تغییرات آلی بسیار خوب برای شبیه سازی سطوح طبیعی ارائه می شوند. پانل های سرامیکی در سطوح تمام شده، طرح ها، رنگ ها و همچنین بافت های مختلف از جمله فلز، سنگ، چوب و رنگ های ساده که محبوب ترین آنهاست، می آیند.

دیدگاهتان را بنویسید