برنامه های ضروری نمای ساختمان گوشی های هوشمند

سرامیک خشک . چوب ترموود . چه نوع مصالحی در نمای خشک مورد استفاده قرار می گیرد؟ بسیار مناسبی در دسترس خریداران محترم قرار میدهد. در این حالت از کمترین میزان مصالح جهت زیر سازی نما استفاده می شود. نکته ای که قبل از شستشوی نمای سنگی بایستی مورد احتیاط و توجه قرار بگیرد و از ایجاد خطرات جانی و مالی و خطرات احتمالی پیشگیری شود این است که باید قبل از شستشو از تثبیت و محکم بودن سنگ نمای ساختمان اطمینان پیدا کنیم چرا که در صورت جدا بودن سنگ از سیمان و شل بودن سنگ احتمال ریزش سنگ در اثر فشار بالای اب خروجی واترجت را شاهد خواهیم بود پس قبل از اقدام به شستشوی نمای ساختمان، سنگ های نمارا به روش پیچ و رولپلاک سنگ تثبیت میکنیم و سپس برای شستشوی نما اقدام میکنیم. تولید کاشی و سرامیک و کاشی گرانیت جدید در ایران رشد چشمگیری داشته، در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد، پخش و عرضه کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی در این مجموعه انجام میگیرد. فریم نگهدارنده: برای ساخت و نصب چهارچوب و یا فریم نگهدارنده از پروفیل های فلزی و یا چوب اشباع شده استفاده میشود که مهمترین مورد در طراحی و نصب آن اجرا در فواصل مناسب است به گونه ای که فریم نگهدارنده نما مقاومت خوبی در برابر عوامل جوی و نیروهای وارده داشته باشد.  Th is c᠎on tent w as wri tt en ​with the he​lp ​of behsaznama​ C ontent G en er᠎ator Demover sion .

دیتیل نمای خشک سرامیک

نکته ی قابل توجه طراحی اصولی فواصل و اندازه ها است که باید به گونه ای باشند که در برابر عوامل مخرب جوی ازجمله باد و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند. در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کرد چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. سرامیک پرسلان یا کاشی پرسلان هم مانند سرامیک معمولی از پخت و ترکیب خاک رس سفید با کائولینیت، فلداسپات، گرانیت و مواد دیگر در دمای بالاتر از 1200 سانتی گراد همراه با اعمال فشار بسیار زیاد توسط دستگاههای پرس با توان بالا، تولید میشود که همین شرایط خاص تولیدش باعث میشود تا سطحی مقاومتر و زیباتر را در اختیار قرار دهد. چه تفاوتی بین نمای معمولی و نمای خشک وجود دارد؟ لازم به ذکر است که هر چه مصالح مورد استفاده برای نما ابعاد بزرگتری داشته باشند، میزان هزینه ای که برای مصالح زیرسازی پرداخت می شود کمتر خواهد بود. This conte nt was wri᠎tten ​with t he  help ᠎of behsaznama Co​ntent Generato​r DEMO!

نحوه نصب نمای خشک

نکته: لازم به ذکر است که هر چه مصالح مورد استفاده برای رویه ابعاد بزرگتری داشته باشند، میزان هزینه ای که برای مصالح زیرسازی پرداخت می شود کمتر خواهد بود. با تکمیل شدن خط افقی و تراز مورد نیاز جهت شاسی کشی، پروفیلهای افقی و عمودی را با توجه به نقشه اجرایی مورد نظر، نصب و جوشکاری می نمایند و پس از آن، در صورت نیاز به نصب توری رابیتس، زیرسازی آن (بطور معمول به کمک میلگرد) انجام شده و توری های رابیتس را توسط سیم های مفتولی گالوانیزه به آن شاسی کشی خواهند بست. پس از لعاب کاری و برای تثبیت آن کاشی و سرامیک را پخت می نمایند و این کار باعث می شود که در سطح کاشی ولعاب ذوب شده و به صورت شفاف در این عمل در کوره انجام می گیرد. این نوع نما معمولا از مصالح سبک به ویژه ترکیب آلومینیوم و شیشه ساخته می شود. فضایی که بین لایه عایق حرارتی و لایه رویی نما وجود دارد و اصطلاحا به آن فضای تهویه نیز می گویند حکم لایه ضد رطوبتی را داشته و مانع از انتقال رطوبت به بدنه ساختمان می شود. فضای تهویه: فضایی خالی است بین نما و بدنه ساختمان که از انتقال رطوبت به ساختمان جلوگیری می کند.

معماری را باید با مناسبات خود معماری درک کرد.

سیستم نمای خشک غیر نمایان: در سیستم نمای خشک نامشهود یا غیرنمایان بعد از نصب نما بست های مورد استفاده مشاهده نمی شوند. در این مورد باید بگوییم که سرامیک های تیره تر و مات تر ، لکه و کثیفی را کمتر نشان می دهند. البته این را هم در نظر بگیرید در شرایطی که برای بند کشی از کلیپس و گوه استفاده گردد، به خودی خود کار تراز شده و مقدار ملات مورد نیاز مشخص میشود. معماری را باید با مناسبات خود معماری درک کرد. برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت پنج میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر استفاده کنید. مفتخریم تا با بیش از 10 سال سابقهی خود در حوزه انواع نماهای ساختمانی اعم از کرتین وال، اسپایدر، سقف شیشهای، نرده شیشهای، سرامیک، سمنت برد و … ۵ و نیز یک شکل شش ضلعی را به قطر ۳/۳ سانتیمتر در بیش از ۷۵ نوع رنگ مختلف تولید مینماید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت این مطلب.

دیدگاهتان را بنویسید