برخی از اطلاعات درباره نمای ساختمان That will باعث شود احساس کنید بالا

نوع نصب سرامیک ها می تواند تأثیر زیادی روی مزایا و معایب داشته باشد برای مثال در هنگام نصب به صورت خشک ابتدا نما را آهن کشی می کنند سپس سرامیک را با نگهدارنده های مخصوصی به زیر ساز وصل می کنند، برای جلوگیری از شکستن و سقوط سرامیک باید از لایه های توری پلاستیکی یا فلزی استفاده کنند. نصب نمای سرامیکی به روش خشک مناسب ساختمان های اداری تجاری و برج های بلند نیست زیرا با توجه به برآورد هزینه های کل، به خصوص هزینه ی نصب آهن کشی و کلیپس، اجرای آن مقرون به صرفه نمی باشد. در این مطلب انواع مدل سرامیک کف پذیرایی با طرح ها و رنگ های مختلف را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها سرامیک ها با طرح و رنگ مناسبی را برای پذیرایی منزل خود انتخاب کنید. 5- نوع کاشی یا سرامیک خود را اعلام کنید تا موارد خوش قیمت برای شما معرفی و ارائه شود و از بین آنها یکی را انتخاب نمایید.

سرامیک خشک نمای ساختمان

Th is post was w᠎ri tten  wi th G​SA Conte nt Gener᠎ator Demov er᠎sion.

سرامیک نانوتیس

9. تجربه و مهارت شرکت طراح و مجری نمای سرامیکی و مهارت اکیپ اجرایی آن در قیمت تمام شده نما تاثیر دارد. تمیز کردن آسان تنها عامل است که باید انتخاب خود را تحت تاثیر قرار نیست. داشتن نمایی که عملکرد حرارتی خوبی داشته باشد مستقیماً مصرف انرژی را تحت تأثیر قرار میدهد لذا در نمای ساختمان، استفاده از مصالحی که ضریب انتقال حرارتی کمتری دارند، باید مورد توجه قرار گیرد. همه ميدونن که عرشه استخر چقدر ميتونه خطرناک باشه شما می توانید بسیاری از حوادث جلوگیری و استخر خود را امن برای شما و برای خانواده خود را با خرید کاشی های مقاوم در برابر لغزش. رنگ، شکل و هر چیز دیگری مهم است زمانی که شما در حال انتخاب کاشی برای استخر خود را، بنابراین بهتر است این را از طریق فکر می کنم قبل از اینکه شما شروع به خرید. قبل از اینکه شما تصمیم به خرید نوع خاصی از کاشی cermaic آبی و یا برخی از کاشی های دیگر، با این حال، شما باید در مورد اثر که شما می خواهید برای رسیدن به با آنها فکر می کنم. یکی از روشهای جدید برای نماسازی ساختمانها اجرای نمای خشک است. چرا که هوای موجود در حفره های خالی (cavity) از نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری می نمایند و نقش عایق را در ضخامت سرامیک خشک پرسلانی بازی می کنند.

مثلا ساختمانهایی که در مرکز و جنوب که هوای گرمسیری دارد ، میتوانند از سرامیک معمولی یا غیر پرسلان برای نمای خارجی استفاده نمایند. در ادامه به انواع نمای سرامیک پرسلان ساختمان اشاره میکنیم. انتخاب نوع سرامیک به منطقه و نوع آب و هوا بستگی زیادی دارد.مثلا ساختمانهایی که در مرکز و جنوب که هوای گرمسیری دارد، می توانند از سرامیک معمولی یا غیر پرسلان برای نمای خارجی استفاده نمایند. به طور کلی میتوان گفت سرامیکها برای استفاده در نمای ساختمان نامناسب هستند؛ زیرا در اثر تغییرات آب و هوا، تاثیرات بدی روی آنها گذاشته میشود و زیبایی آنها روز به روز کاهش پیدا میکند. از دیر باز برای نصب کاشی و سرامیک از ملات که مخلوط آب و سیمان بود استفاده می شد اما با ظهور تکنولوژی های جدید، چسب ها جایگزین ملات سیمان گردید. اما از چون که سرامیک و سایر متریال دارای انواع مختلفی هستند، نمی توان برای آن قیمت ثابتی در نظر گرفت. این کاشی سرامیکی آبی متعلق به موزائیک کاشی استخر است که بیشتر برای استخرها مناسب است، اما می تواند در حمام ها و آشپزخانه ها backsplash نیز مورد استفاده قرار گیرد. سرامیک ها جدیدا در انواع طرح های چوبی نیز طراحی می شوند و این مدل سرامیک ها در واقع توانسته اند توجه بیشتر طراحان داخلی و افراد را به سوی خود جلب کنند.

اگر می خواهید برنده شوید، اکنون فلسفه نمای ساختمان خود را تغییر دهید!

علاوه بر این تنوع زیاد در طرح و رنگ این سرامیک ها سبب افزایش کاربرد آن ها در نما شده است. با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن معماری، صنعت دکوراسیون و ساختمان، نمای ساختمان و روش های اجرای آن هم دستخوش تغییراتی شده اند. با اندکی تأمل درمی یابیم که اجرای نما به روش خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از اکیپ های آموزش دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آموزش لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن ضمن تأثیر مستقیمی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوباره کاری های احتمالی خواهند داشت قطعاً در افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

​Da​ta was g​en​er ated by G SA Con​tent G en erator Demov᠎ersion!

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید