برای اینکه بیشترین بهره را از کسب و کار خود ببرید، معایب نمای سرامیک خشک خود را اولویت بندی کنید

7. براي انتخاب و خرید چسب کاشی و سرامیک مرغوب با استادکار یا شخص با تجربه مشورت نمایید و از خرید چسب هاي متفرقه و تاریخ گذشته خود داري فرمایید. شسشتوی نمای ساختمان به دلیل حساسیت بالایی که دارد کاملا نیازمند تجربه و دقت بالا در اجرای کار می باشد و مواد استفاده شده در نمای ساختمان کاملا باید با جنس مصالح نمای ساختمان سازگاری کاملی داشته باشد تا از آسیب رساندن به نما جلوگیری شود. در جریان کاشی کاری یا سرامیک کاری یک فضا، باید ابتدا کاشی و سرامیک دیوارها نصب و سپس به اجرای کف پرداخته شود. 1- معمولا ساختمان های تازه ساخت و نوساز بعد از تمام شدن پروژه به علت عملیات سنگکاری نما و یا برشکاری سنگ ها در محیط حیاط یا پارکینگ، گردوخاک های ناشی از این برشکاریی بر روی سطح سنگ های نما می نشیند و در آخر موجب کدر شدن سنگ های نصب شده میشود.همچنین بدلیل بی اهمیتی و کارکنان سنگ کاری و عدم سلیقه در هنگام ریختن دوغاب، روی نمای سنگ نیز دوغاب ریخته میشود و در آخر به سطح نمای ساختمان جای میماند و ظاهر نما را زشت میکند.

سرامیک نانوتیس

This post has  been wri tten by G᠎SA Con tent Gen er᠎at or D emover᠎sion!

کاشی هاي پرسلانی بدلیل جذب آب بسیار پایین و فرایند تولید خاص و منحصربهفرد از استحکام بالایی برخوردار بوده و به نوعی میتوان آنها را سنگ مصنوعی نامید. استحکام خمشی بالا (دو تا سه برار سنگ هاي گرانیتی)، جذب آب پایین تا کمتر از 0/5 درصد و مقاومت در مقابل یخبندان ( غیر قابل نفوذ در قیاس با سنگ)، مقاومت شیمیایی بالا و مقاومت در برابر لک پذیري ( مواد شوینده و پاك کننده اسیدها و بازها)، مقاومت سایش بالا ( عمر طولانی و درخشش زیاد)، سختی سطحی بالا ( عدم خراش سطحی و حفظ زیبایی) ثبات رنگ در مقابل نور خورشید ( که ناشی از عدم تاثیر اشعه بر ساختار آن است که در سنگ هاي طبیعی دیده نمی شود.)، قابلیت تولید در سایزهاي مختلف ، وجود طرح ها و رنگ هاي بدیع و بیکران، قابلیت نصب بوسیله نصب خشک در نما ، ضد حریق بودن ( نسبت به آتش مقاوم است و در برابر حرارت تغییر ساختار نمی دهد). اطلاق نام نمای خشک سرامیک به دو دلیل است، اول اجرای این نما بدون ملات و بصورت خشک و دوم به قابلیت عدم جذب رطوبت توسط این متریال که به دلیل حذف ملات از زیرسازی اجرای نما فراهم شده است. Art ic​le w as created ᠎with GS​A Cont ent Ge nera᠎to᠎r DEMO !

برای اجرای نماهای دوغابی صرف می شود بعد از اتمام کار ساختمان، باید بصورت کامل آن را مستهلک شده تلقی کرد . اگر از رنگ های روشن استفاده کنید چشم شما هیچگاه از آن خسته نمی شود و همواره نیز محیط آشپزخانه تان شاد و سرزنده است. رنگ اپوکسی به خوبی روی سطح می چسبد و ماندگاری طولانی تری نیز دارد. امروزه درمیان محصولات رایج جهت پوشش سطوح وسیع، کاشی پرسلانی به عنوان یک کاشی بدون لعاب و یا لعابدار باپخت دمابالا وتخلخل پایین وجذب آب کمتراز 5/. درصدازاهمیت بالایی برخورداربوده وحجم تولید آن نیز روزبروز بیشتر میشود. این نوع بند استفاده از تکه هاي پوشش نما در سایز متوسط و بزرگ را مجاز می سازد. پیش از انتخاب نوع شرکت، توصیه میشود شرایط و ضوابط هر یک از این قالبها را بررسی کنید. حال زمان آن رسیده است که به بررسی تمامی معایب نمای سرامیک خشک بپردازیم. اما هر نوع رنگی که بکار ببریم دوام آن موقتی است و دائمی نخواهد بود.  Th᠎is content was created ​with t he he​lp of behsaznama Con​te nt G​enerator Dem over​si on​!

متریال نمای خشک

12. بهترین زمان براي بندکشی با توجه به نوع چسب مصرفی در حدود 4 تا 20 ساعت پس از اتمام نصب است. سرامیکها بایستی در مدت 10 دقیقه بر روي ملات خمیري نصب گردند و بعد از 24 ساعت که به استحکام نهایی خود رسیدند میتوان بندکشی کرد. بعدها سرامیکها لعاب زده و پخته شدند تا سطوح صاف و رنگی ایجاد شود و تخلخل از طریق استفاده از پوششهای سرامیکی شیشه ای و آمورف بر روی زیرلایههای سرامیکی بلوری کاهش یابد. این سرامیک اسلب با استفاده از چهار سایه الهام گرفته شده از سنگ طبیعی، یک فضای داخلی طبیعی را برای مراکز بهداشتی ایجاد می کند. یک بیمه ی اثاثی و با یک با خرج میتوانید یک عمر بیمه کنید سنگ های در حال ریزش را. مواد سرامیکی مانند کاربید سیلیسیم و اکسید آلومینیوم (آلومینا) به دلیل داشتن سختی بالا، اغلب به عنوان مواد ساینده به اشکال زیر استفاده میشوند: جوش خورده به هم (مانند سنگ سنباده)، روکش شده (مانند کاغذ سنباده) و سست (مانند ترکیبات پولیش کاری و ماسههای سندبلاست).

معایب نمای سرامیک خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ادامه مطلب لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید