بدون اضافی اشتباهات با نمای ساختمان

در اجرای این سیستم نیاز به کلمپ های مخصوصی می باشد تا به صورت کشویی درون ریل های آلومینیومی مخصوص این سیستم قرار گرفته به طوری که سرامیک یا سرامیک ها بر روی این کلمپ ها می نشینند . به عنوان مثال، در نوع کیل ابتدا سطح سرامیک توسط دستگاه خاصی سوراخ شده و سپس درون سرامیک حدیده می شودو بعد با پیچ رولپلاک های فلزی مخصوص به نام انکربولت به ریل آلومینیومی زیرین محکم خواهد شد. در مرحله بعد، ریلهای آلومینیومی با مقطع مشخص در آکس نبشیهای آهنی بهوسیله براکت های آلومینیومی با دو سوراخ لوبیایی به زیرسازی متصل میشوند. باغ های نمای سبز، به موجب آن گیاهان از گلدان های محکم به نما یا از زیرانداز متصل به آن به سمت بالا رشد می کنند. در این سیستم پس از برش و شیار، ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بهصورت ثابت، با پیچ یا پرچبر روی زیرسازی آلومینیومی یا آهنی متصل شده که سرعت نصب آن بسیار چشمگیر است. و بعلت سبک بودن، قیمت مناسب و سرعت اجرا طرفداران خود را دارد.  This con te nt has be᠎en gen erated by G SA Content G​enerator Demover sion.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

همانطور که در مطالب بالا خواندید این مصالح مزایا و معایبی دارد. اجرای نمای کامپوزیت می تواند روش های مختلفی داشته باشد اما روش هایی که در بالا ذکر شد روش های رایج اجرا می باشد. در صورتی که نمای ساختمان دارای جرم و کثیفی زیادی باشد میبایست از مواد شوینده های گوناگون و زمان بالا برای نظافت نما استفاده کنیم که همین باعث افزایش هزینه و قیمت نماشویی میشود. بعد از شستشوی نمای ساختمان از مواد نانو برای حفظ کیفیت سنگ و یا آجر و کاربرد آن به عنوان یک لایه حفاظتی غیر قابل نفوذ اجرا میشود. این مزیت از طریق لایه لعاب نفوذناپذیری که روی سرامیک قرار می گیرد، به دست می آید. هر دوی همین سرامیک های پرسلانی برای کاربردهای اداری، تجاری و مسکونی مطلوب می باشند. دفتر مهندسی آلفا به عنوان یکی از دفاتر مهندسی معتبر با سابقه ای درخشان در سال ۱۳۸۶ با مدیریت مهندس سلاماتی ، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات طراحی ، اجرا و نظارت نماهای کامپوزیت ، کرتین وال و سرامیک خشک ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی آغاز نموده است .

از نمای ساختمان چه انتظاری داریم؟

همانگونه که گفتیم کاشی و سرامیک به عنوان یکی از مهمترین المانهای دکوراسیون داخلی یکی از مظاهر اصلی نمایش رنگ است که لازم است در انتخاب رنگ دقت شود. 1. سرامیک های پرسلانی یکی از مهمترین و اصلی ترین متریال هایی می باشد که برای نصب و اجرای سرامیک خشک مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از اصلی ترین کاربردهای بتن نمایان یا بتن نما در نمای ساختمان می باشد. بعد از طیف رنگهای قهوهای، رنگ کرم یکی از محبوبترین رنگها برای کف ساختمان است. رنگ سبز یشمی وقتی برای سرامیک های کف خانه استفاده شود، دکوراسیون داخلی آن قسمت را تبدیل به فضایی خاص و منحصر به فرد می کند. چگونگی ساخت سفال را در مقاله های دیگر به طور کامل توضیح داده ایم حالا میخواهیم چگونگی ساخت سرامیک را توضیح بدهیم که خیلی پیچیده تر است، ترکیبات اولیه سرامیک موادی مثل کائولن، کوارتز و سیلیس است که شکل آن حالت دوغابی شکل دارد به همین دلیل تولید کنندگان برای ساخت محصولات سرامیکی از قالب های گچی استفاده می کنند. صادر می گردد و ما بقی در بازار داخلی و به عنوان محصول شایسته مصرف کنندگان ایرانی ، عرضه می گردد.

تطبیق پذیری به این معناست که می توانید یک محصول مطابق نیاز ساختمان و سلیقه خود سفارش دهید. اجرای نمای کامپوزیت بصورت کلی اجرای نمای خشک محسوب می شود. برخی از مزایای دیگر نمای کامپوزیت به ویژگیهای ساختاری ورقهای نما آلومینیومی برمیگردد. گیاهان کوهنوردی که نیاز به ساختاری دارند که در جلوی دیواره قرار گرفته و می توانند رشد و صعود کنند. گیاهانی آویزان که از گلدانهای روی سقف یا بالکن رشد می کنند (این گیاهان به مراقبت بیشتری نیاز دارند: کود ، آب و محافظت در برابر سرما). جهت ایجاد نمایی زیباتر و ضد آب شدن نما، فاصله درزهای بین ورقها را با تسمهای از جنس ورق یا چسبهای پلی اورتان یا چسب و لاستیک سیلیی پر میکنند. گیاهان همچنین باعث تبخیر می شوند، که به خنک شدن آب و هوای شهر یا شهر کمک می کند. میتوانند به درخشندگی رنگ ماشین کمک کنند. این فاصله در نهایت پس از نصب به صورت خطوطی سفید رنگ در میان کاشی ها خودنمایی می کند. چراکه در صورت بهرهگیری از این نما، منظر شهری دستخوش تغییر قرارگرفته و با سبک اصیل معماری شهر در تناقض قرار میگیرد و ارزش معماری و هویتی آن را زیر سؤال میبرد.

دیدگاهتان را بنویسید