بدترین توصیه جهان در اجرای نمای خشک

این متریال از زیبایی خاصی برخوردار است و جلوه متفاوتی به ساختمان میبخشد. سرامیکهای پرسلانی یکی از رایجترین مصالح برای اجرای نمای خشک هستند که نسبت به سرامیکهای معمولی از استحکام و زیبایی بیشتری برخوردار هستند. ۲۸۰۰ ( و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. در سیستم نمای خشک نصب آجر و ریل ها تنها به صورت مکانیکی می باشد، بنابراین اجرای این سیستم به کارگر حرفه ای نیاز ندارد. یکی از اصلیترین بخشهای ساختمان که هم روی زیبایی آن تاثیرگذار است و هم از جنبه ایمنی و استحکام اهمیت پیدا میکند، نمای ساختمان است.

متداول‌ترین اجرای نمای خشک بحث {آیا نیست}

گفتنی است که نمای خشک آجری هم بدون ملات روی دیوار بیرونی ساختمان نصب میشود. برای نصب نمای خشک ساختمان از تجهیزات مختلفی استفاده میکنند. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی به چه مواردی بستگی دارد؟ نمای سرامیک خشک جزو مصالح یا سرامیک هایی است که به فول بادی معروف هستند. این پایهها نسبت به چسب در مقابل عوامل خارجی مقاومتر هستند و در صورتی که اصول اولیه نصب و اجرای نمای خشک به درستی رعایت شود، تا سالهای سال بدون هیچ مشکلی در جای خود باقی میمانند. در هنگام نصب و اجرای نمای خشک، باید به آببندی دقیق همهی اجزا توجه کرد. در نمای خشک مصالحی که پوسته ساختمان را تشکیل می دهند، به اندازه ای از دیواره اصلی فاصله دارند. در اجرای نمای سنگی خشک ، ابتدا زیرسازی و شاسی کشی نما متناسب با وزن نما طراحی می شود. عایق حرارتی جداگانه و بطور مستقل با اتصالات مکانیکی یا چسب به زیر کار محکم می شود. در سیستم انکر حتی اگرسرامیک شکسته شود در اثر نیروهای وارده مثل ضربه یا زلزله به بیرون پرتاب نخواهد شد زیرا قطعات به هیچ وجه از انکر جدا نمی شوند بعلاوه بعلت زیبایی ، یکپارچه بودن نما و عدم رویت اتصالات مناسب ترین سیستم جهت استفاده در مورد ساختمان هایی می باشد که نمای نزدیک دارند.

3 راه‌هایی که اجرای نمای خشک می‌تواند شما را ورشکست کند – سریع!

اتصالات معمولا از جنس فلز و آلومینیوم هستند تا بتوانند مقاومت زیادی ایجاد کنند. به عنوان مثال، بسته به ترجیح معمار یا سازنده، نماهای مختلفی را می توان در رنگ ها و پرداخت های مختلف، از صیقلی گرفته تا زبر، خریداری کرد. تقریباً می توان گفت این نما در صنعت ساختمان سازی در حال جایگزین شدن به جای نمای کامپوزیت می باشد. از مصالح متفاوت برای اجرای سنتی نمای ساختمان می توان به: آجر ، ملات تک لایه ، سرامیک ها و… اگر نمای خشک بهصورت اصولی اجرا شده باشد، میتوان این فاصله خالی را بهگونهای طراحی کرد که هوا داخل آن حبس شود. بنابراین میتوان گفت که اولین نماهای خشک بهصورت سنگی ساخته شدند. نماهای خشک دارای انواع مختلفی هستند. صرفهجویی در هزینهها: قیمت انواع متریال برای استفاده در نماهای خشک متفاوت است، اما اگر طول عمر این نماها را در نظر بگیریم، متوجه بهصرفه بودن آنها میشویم. استفاده از نمای خشک ساختمان به دلیل مزایایی که نسبت به نماهای ملاتی دارد، بسیار محبوب شده است. استفاده از نمای خشک یکی از بهترین گزینههای برای دستیابی به تمام این ویژگیها است. توجه داشته باشید که در اجرای نمای خشک ساختمان، فاصله کمی بین دیوارها و نما وجود دارد. ᠎This con te᠎nt w as gen​erat ed ᠎wi th behsaznama Con᠎te᠎nt᠎ G enerat or D᠎emov er sion᠎!

خطر سقوط نمای خشک تقریبا نزدیک به صفر است. نمای خشک به طور گسترده در صنعت ساختمان برای پوشش نما، دیوارهای داخلی و خارجی استفاده می شود.این نما ها از نظر طراحی، رنگ، بافت،الگو و تکنیک های نصب بسیار متنوع هستند. یک نکته بسیار جالب درباره مزایای نمای خشک: آیا میدانستید که با استفاده از نمای خشک، در صورت نیاز میتوانید نمای جمعآوری شده را به آسانی در یک ساختمان دیگر اجرا کنید؟ زیرا نصب انواع سنگ نما و آجر و ریلها به صورت مکانیکی انجام میشود؛. عایقسازی در این روش بسیار مهم است و در صورت عدم توجه به این موضوع، مشکلات زیادی بهوجود خواهد آمد. مقاومت زیاد: نمای خشک در برابر شرایط آب و هوایی سخت، مقاومت زیادی دارد و در مقابل باد و باران کاملا مقاوم است. عمر مفید نمای خشک حداقل دو برابر نمای سنتی است. این عایق هم میتواند به عنوان یکی از تجهیزات نما خشک در نظر گرفته شود.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مطالب بشتر وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید