با کرتین وال دیگر اشتباه نکنید

در طراحی نما کلاسیک باید مفاهیم عظمت و شکوه و تناسبات نورپردازی نما را در نظر بگیریم. همچنین این شرکت در ساخت سازه (اجرای ساخت کامل، بازسازی، طراحی داخلی و دکوراسیون و نمای صنعتی ساختمان ) دارای تخصص و تجربه بسیار بالا می باشد. بافت نمای ساختمان های این منطقه در گذشته آجر بوده و امروزه تقریبا این بافت با ساخت و ساز ها جدید در حال از بین رفتن می باشد. یکی از مهمترین مصالحی که در نمای خشک امروزه به کار می رود و طرفداران بسیاری دارد کرتین وال می باشد، چرا که زیبایی و استحکام این مصالح بسیار عالی می باشد. کلیه پروفیل های (AGK) نمای کرتین وال(AGK) به صورت سازه های نردبانی در داخل کارخانه با دقت بسیار بالا و بدون خطای انسانی توسط ابزار دقیق ، ساخته و جهت نصب در محل ax های از پیش اجرا شده به پروژه ارسال میشوند. مقاطع نمای کرتین وال (AGK) دارای تأییدیه مرکز پژوهش متالورژی رازی در محدوده دامنه گواهینامه استاندارد ISO/ IEC 17025 و دارای مرجع آزمون ASTM-E1251-11 و مطابق با استاندارد امریکائی 6063 می باشد. علاوه بر اين شرکت هاي مختلف براي اجراي نماي کرتين وال هزينه هاي مختلفي را از کارفرما طلب مي کنند، بنابراين بهتر است به مکان مناسب مراجعه کنيد تا بتوانيد تخفيفات خوبي براي اجراي نماي کرتين وال دريافت کنيد.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

طراحی شده بدون دیوار تا استفاده کننده دید خوبی در محیط داشته باشدو در مکان هایی همچون ویلاها، پارک ها و منازل جهت استراحت و استفاده از محیط باغ مورد استفاده قرار می گیرد. شستشوی نمای دیوار و اجرای نانو نمااز مواد نانو علاوه بر شستشوی نمای ساختمان و ابگریز کردن سنگ نما در منازل و رستوران ها و لوکس اتومبیل استفاده میشود. اصولا قیمت کاغذ دیواری گزینه مهمی در انتخاب آن برای یک فضای خاص است، مثلا استفاده از انواع گران قیمت کاغذ دیواری در یک راهرو پر رفت و آمد و یا در اتاق کودکان گزینه مناسبی نیست و این قبیل پوشش ها را میتوان در فضاهای خلوت تر یا اتاق پذیرایی و نشیمن های خصوصی استفاده کرد. این ضریب که عددی بین صفر تا یک است، میزان جذب صوت را توسط سطوح پوشش داده شده را نشان می دهد. Vinyl Coated Paper : این نوع از کاغذ دیواری با استفاده از زیر لایه کاغذی تولید می شود که روی سطح نمای آن پوششی از آکلریک اسپری میشود و با آن پوشش داده می شود. آنچه که در این میان تاثیر گذار است، این است که کاربری سازه چه بوده و نوع سازه چیست. اگر چه معمولا سلیقه و روحیه افراد در گزینش یک طرح و رنگ خاص، حرف نخست را می زند، ولی به هر حال در طراحی داخلی یک محیط نمی توان از پاره ای نکات و اصول معماری و ترکیب بندی غافل ماند.

دانستن اینکه در نظر گرفتن نما برای ساختمان­ها چه هدفی را دنبال می ­کند، و چه عواملی در نوع و شیوه اجرایی این قبیل نماها موثرند، لازم و ضروری است. این نوع کاغذ دیواری قابلیت تمیزکاری و قابلیت کندن از سطح دیوار را دارد و نسبت به کاغذ معمولی (بدون پوشش) از مقاومت بالاتری نسبت به رطوبت برخوردار است. حالا که صحبت از راهرو ها شد بیایید یک پیشنهاد دیگر را هم با هم بررسی کنیم، اگر راهروهای تان طول زیادی دارند و به نسبت سقف آن ها کوتاه است، از کاغذ دیواری هایی استفاده کنید که در آن ها المان های عمودی استفاده شده است، ان ها سقف را بلند تر جلوه می دهند و حس بسته بودن فضا را کاهش می دهند، برای روز های پاییزی خوب است که از کاغذ دیواری هایی با طرح درختان بی شاخ و برگ استفاده کنید که بسیار جذاب هستند. 3-ساختمان ها با نمای شیشه ای دارای ویژگی هایی از جمله زیبایی نمای ساختمان و تابش نور به داخل و روشن کردن محیطو همچنین ایمنی بالاتر نسبت به دیگر نماها را دارد. حضور دیگر عناصر محیطی و سایر اسباب و لوازم موجود همچون مبلمان ، پرده ها و . تنها عناصر فلزی اجرا شده در این سیستم، پروفیل های فلزی کمربندی ها میباشد که با توجه به وزن طرح محاسبه و در محل پوتر یا تیرهای فلزی ساختمان و براکت های آهنی که اتصال بین پروفیل های عمودی آلومینیومی و کمربندی های فلزی میباشند و توسط لاستیک های دی اکتیریکال از یکدیگر جدا میگردند، اجرا میگردد.

نصاب نمای سرامیک خشک

در این روش ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها توسط دستگاه شیارزن ، شیارهای ویژه ای در دو جهت معکوس ایجاد می شود و سپس کلمپ ها به وسیله برجستگی هایی که دارند توسط چسب مخصوص داخل این شیارها کاملا محکم می شوند و سرامیک ها از طریق کلمپ روی ریل مستقر شده و به وسیله پیچی که روی کلمپ تعبیه شده است در محل خود رگلاژ می شوند. نمای رومی له مبنای استتار بس و یا سهم اعظمی از نمای ساختمان با واحد جريان آب ( تراورتن ایجاد شده است. نمای قلمدانی زیر تذكره نما رومی و نما سیمانی میباشد که دارای سهم بندی و پارت های مربعی شکل یا مستطیلی شکل میباشد. Non-woven Fabric Backing : این زیر لایه نوعی از صفحات است که توسط ماشین آلات کاغذ سازی از ترکیب رشته های بلند خمیر سلولز و الیاف پارچه با نوعی چسب ساخته می شود و سپس برای استحکام و تثبیت رنگ به آن رنگدانه و اکریلات می افزایند. ​This ​post has be en g enerated with the help of G SA C᠎ontent G ener᠎ator D emover si​on .

روش اجرای نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دتایل اجرای نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید