با نمای سنگ دیگر اشتباه نکنید

تصویر زیر یک نمونه خرابی و ریزش سنگ نما رو نشان میده. نکته ای که قبل از شستشوی نمای سنگی بایستی مورد احتیاط و توجه قرار بگیرد و از ایجاد خطرات جانی و مالی و خطرات احتمالی پیشگیری شود این است که باید قبل از شستشو از تثبیت و محکم بودن سنگ نمای ساختمان اطمینان پیدا کنیم چرا که در صورت جدا بودن سنگ از سیمان و شل بودن سنگ احتمال ریزش سنگ در اثر فشار بالای اب خروجی واترجت را شاهد خواهیم بود پس قبل از اقدام به شستشوی نمای ساختمان، سنگ های نمارا به روش پیچ و رولپلاک سنگ تثبیت میکنیم و سپس برای شستشوی نما اقدام میکنیم. سقف شیشه ای در واقع همان پنجره است که برای نورگیری داخل هر سازه ای تعبیه می شود، منتها محل قرار گیری آن به جای دیوار، روی سقف ساختمان است. ساختار این نما به صورت یک پنجره مورب است که در سقف ساختمان قرار می گیرد. در این مقاله میخواهیم به معرفی تعدادی از جدیدترین متریالهای مدرن نمای ساختمان که به تازگی در بسیاری از کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد بپردازیم. ساختار آن به صورت قطعاتی عایق، مانند شیشه، است که در داخل قاب چوب یا آلومینیوم قرار می گیرد. Data has been gen​erated ​wi᠎th G SA  Content  G᠎enerat​or DEMO.

سرامیک نمای خشک

طوسی، رنگ یکه مخنث سبک طراحی داخلی مدرن، داخل نمای این سرویس بهداشتی زیبایی بینظیری ایجاد کرده است. سنگ ساختمانی باید مناسب و با دوام بسته بندی شود،چنان که سنگ در حمل و نقل و انبار کردن آسیب نبیند.بسته بندی باید مانع از تکان خوردن و حرکت کردن آنها در داخل بسته ها شود.بسته ها باید دارای وزن و ابعاد مناسب برای حمل و نقل باشند.جابه جایی آنها با لیفتراک،بالابرها و دیگر وسایل رایج به نحو مناسب ممکن باشد. درنتیجه ایجاد ضایعات و زبالههای ساختمانی معمول به حداقل میرسد. سرامیک خشک در دوپوسته کردن ساختمان بسیار عالی ظاهرشده و به علت اینکه از مواد کانی غیرفلزی تشکیلشده است میتواند استحکام و زیبایی را همزمان به نمایش بگذارد. این زیرسازی میتواند از جنس آلومینیوم یا فولاد باشد. نمای هتل میتواند بهتنهایی و بدون هیچ تبلیغات خاصی باعث جذب جمع کثیری از مسافران و گردشگران برای اقامت در هتل میشود. این نوع سنگ به دلیل جذب آب پایین و سوراخ های کمی که در سطح خود داره، به راحتی از سطحی که به اون چسبیده جدا میشه و همین قضیه نوعی عیب به حساب میاد. از سلیقه شخصی در سنگ کاری نما غافل نشین! از اونجایی که سنگ نما مانند لباس، بدنه ی ساختمان شما رو می پوشونه و تاثیر بسیاری بر زیبایی ظاهری اون داره، بنابر این بهتر هست که اولین معیار شما در هنگام انتخاب، سلیقه و نظر شخصی شما باشه. This con tent was done with behsaznama᠎ Content​ Generator ᠎DEMO.

مراقب کلاهبرداری نمای خشک باشید

پوسیدگی طول عمر سنگ رو کوتاه میکنه و باعث خرابی اون میشه. استفاده از عایق حرارتی در نماهای خشک باعث می شود مصرف انرژی کاهش پیدا کند. عدم استفاده از ملاط باعث میشود بار مرده ساختمان تا حدودی ۸۰ کیلوگرم به ازای هر مترمربع از نمای ساختمان کاهش یابد که باعث مقاومت بنا در برابر نیروی زلزله و کاهش خسارات و تلفات خواهد شد. در ساختار این سازه از شیشه های لمینت و یا سکوریت با ضخامت و استحکام بالا استفاده می شود. نکته مهم اینکه باید در این روش نصب آجرنما چسب با نوع آجر سازگاری داشته باشد. اگر نیاز به نصب نمای کامپوزیت دارید میتوانید از طریق شماره تلفن ۷۱-۰۲۱۲۶۴۰۶۳۷۰ از مشاوره رایگان کارشناسان آکاد بهرمند شوید. نمای اسپایدر که به آن سازه اسپایدر نیز گفته می شود، یکی از انواع پرکاربرد سازه های مدرن است. همان طور که پیش از این گفتیم، لاملها دارای انواع مختلفی همچون لاملهای فولادی، چوبی و آلومینیومی هستند که بهترین نوع آنها لامل آلومینیومی است. 4-نمای ساختمان هایی که جنس نمای آنها از شاسی کشی و ورق های کامپوزیتی ساخته شده است. مصالحی که برای اجرای نمای خشک رایج هستند عبارتاند از: صفحات رزین اشباعشده، پشم معدنی بهشدت فشرده، الیاف سیلیکات کلسیم، ورقههای آلومینیوم و کاشیها و آجرهایی سفالین که گسترهای وسیع از رنگ و بافت را در برمیگیرد. ​A​rticle w​as g᠎ener᠎ated ​wi᠎th the  help of G SA C ontent  G᠎en​erat or DE MO᠎!

در اجرای نمای خشک برای اتصال المانها به یکدیگر از ملاط استفاده نمیشود. این سنگ نسبتا کمیاب می باشد و در مناطق آتش فشانی بوجود می آید که بسیار سخت می باشد.به همین دلیل تراش و کار با آن مشکل است که در تمدن های باستان از آن برای تراش و کنده کاری سنگ گرانیت استفاده می شده از سنگ دیوریت در سنگ نما،سنگ پله،کف و در جاده سازی استفاده می شود. بسیار مهم است که نوع و رنگ این سنگ چه باشد. علاوه بر زیبایی ظاهری، هدف استفاده از این نما کم کردن میزان نور وارد شده به محیط داخلی ساختمان است. 6. مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه : هسته مرکزی ورق ها به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالا در مقابل شکستگی و یا ترک خوردگی هایی که بر اثر فشار های احتمالی در هنگار نصب بر آن ها وارد میشد مقاومت هستند. سنگ نمای ساختمان باید مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی، نور خورشید، مواد شیمیایی مثل باران های اسیدی و . این متریال سرعت نصب بالایی داره و در مقابل عوامل جوی مثل رطوبت و بارندگی مقاوم هست.

نمای خشک در ایران}

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نما های خشک.

دیدگاهتان را بنویسید