باید فهرست کرتین وال شبکه‌ها

در برخی پروژه ها شاهد شکستگی های متعدد در سطح نما هستیم که مغایر با ضوابط شهرداری در زمینه کاهش تنوع متریال وشلوغی بیش از اندازه نمای ساختمان است. همچنین از لحاظ زیبایی شناسی در نمای ساختمان که یکی از مهم ترین بخش های طراحی هر ساختمان می باشد نمای یکدست دیگر استفاده نمی شود بلکه از ترکیب متریال ها استفاده می شود. در طراحی نمای ساختمان استفاده از ریتم های عمودی و افقی و زاویه دار همچنین مصالح نوین و تکنولوژی های جدید به جذابیت نمای ساختما شما می افزاید. متریال اصلی در طراحی نمای این ساختمان مسکونی، آجر بود که در ترکیب با بتن به کار رفته است. در صورتی که می خواهید چنین نقشه ای را در نمای مدرن ساختمان اجرا کنید، توصیه می شود ساختمان را در قالب یک حجم یکپارچه از کنار هم قرار گرفتن چند مکعب در نظر بگیرید و ترکیب آن ها را به بهترین شکل تصور کنید. از این رو طراح سعی براین داشته تا با تأکید بر استفاده از آجر به عنوان متریال اصلی نما، ساختمانی به صورت لندمارک ایجاد کند و توجه مردم را به استفاده آجر در نمای ساختمان ها مجددا جلب کند. از جهت مهندسی نمای تراکوتا را می توان با متریال هایی همچون کرتین وال ها و نمای آلومینیوم کامپوزیت ترکیب کرد.

ی این ساختمان از برج طغرل الهام گرفته است.

یا سوال هایی در مورد محل تکیه گاه و اتصال و بخش های اولیه و ثانویه در سازه نما برای ما آشکار نباشند، می پرسیم که همه این ها در طراحی نمای مدرن ساختمان به همان پیچیدگی های کار مهندس طراح بر می گردد. در رابطه با قوانین شهری در طراحی نمای مدرن این مجموعه با سابقه پیاده سازی نماهای مدرن شهری و اطلاعات کامل نسبت به تغییرات اخیر قانونی در انجام پروژه موردنظر شما کمک بزرگی می کند. این نما تقریبا مانند نمای کامپوزیت اجرا می شود و مانند نمای کامپوزیت هم سرعت اجرای بالایی دارد. بسیاری از ساختمان های قدیمی به خصوص در اروپا از این نما استفاده نمودند. ساختمانهای همکف مدرن امروزه بیشتر به عنوان ویلاهایی لوکس و لاکچری ساخته میشوند و طرفداران بسیاری دارند، در حالی که ساختمانهایی که نمای رومی دارند ما را به یاد ساختمانهای شهر میاندازند و کمتر درخواست میشوند. از طرفی طراح در طراحی نمای این ساختمان از برج طغرل الهام گرفته است. حتما در بعضی از ساختمان ها دیده اید که طراحی مدرن دفرمه شده و در آن شکستگی های بسیاری به وجود آمده است. با استفاده از نمای کامپوزیت نانو هیچ نگرانی در مورد تمیز کردن نمای ساختمان وجود نخواهد داشت زیرا آن ها گرد و غبار و آلودگی را به خود جذب نمی کنند.

در نماهای جی ار سی مشبک باید دیوار پشتی نمای جی ار سی عایق باشد که درصورت نفوذ آب مشکلی برای ساختمان ایجاد نشود. متریال کامپوزیت آلومینیوم یک مصالح کاملا مدرن می باشد و تنوع رنگی دارد و به راحتی امکان اجرای نقش ها و نماهای مدرن با خطوط شکسته یا منحنی را داراست. و کاربردهای زیاد آن باعث شده است که بسیاری از طراحان و سازندگان ساختمانی برای زیبایی بیشتر نما از HPL در طرح ها و ابعاد گوناگون استفاه نمایند. تفاوت نمای مدرن و کلاسیک در نوع طراحی و استفاده از المان های موجود در نما است؛ برای مثال در نمای سبک کلاسیک استفاده از عناصر معماری کلاسیک غرب مانند ستون، سرستون با جزئیات زیاد انجام میشود. طراحی نماهای مدرن ساختمان در ظاهر، ساده اما در باطن، پیچیده هستند که به صبر، حوصله و همچنین خلاقیت نیاز دارند. همچنین لوور هایی از جنس تراکوتا وجود دارد که در هنگام نیاز می تواند تکمیل کننده نمای تراکوتا باشد. علاقه ی کارفرما به متریال آجر منجر به استفاده ی آن به عنوان پوسته دوم در نمای ساختمان همانند پرده نشد. که هریک ازین طراحی ها بنا به طرح معمار و سلیقه کارفرما میتواند در طراحی نمای ساختمان مورد استفاده قرار گیرد.

نصاب نمای سرامیک خشک

Post w as g enerated by behsaznama C᠎onte᠎nt G​en​erat or ​DE᠎MO!

این ساختمان مسکونی چهار طبقه در منطقه لواسان تهران قرار گرفته و توسط دفتر مشاور آتی زیست طراحی شده نما است. علاوه بر آن وزن سبک این مصالح استفاده از آنها را آسان تر نموده است. می باشد. به همین جهت دیگر نیاز به فارسی بر کردن و برش دادن تراکو برای نصب در گوشه های کار نیست بلکه با استفاده از لوازم جانبی خود متریال امکان ایجاد هرگونه کنج و نبشی بدون کثیف کاری می باشد. طراحان در طراحی این پروژه از بعد سوم آجر برای ایجاد سایه، حدف انعکاس نور و صدا استفاده کرده اند. درصورتی که سادگی بیش از حد را نمی پسندید و همچنین سبک مدرن را نیز دوست دارید، می توانید از تعدادی مصالح مختلف در طراحی استفاده نمایید. جهت انجام خدمات و اجرای انواع نما، همچنین تعویض پنجره و شیشه ها، از جمله شیشه کرکره ای با ما در ارتباط باشید. به بیان ساده، بروز شدن معماری از جمله فاکتور هایی است که اثر خود را سبک جدید و مدرن طراحی نمای ساختمان نشان می دهد. دیگر مانند سابق طراحی های پر زرق و برق و تجملاتی توجه ها را به خود جلب نمی کنند. در ایران بعد از سال ها ساخت و ساز یکی از چالش هایی که سازندگان ساختمان ها، مجتمع های تجاری، مال ها، هتل ها و…

دیدگاهتان را بنویسید