بالا 7 در متریال نمای خشک

در حال حاضر چندین سال است که جایگاه ایران در بین 10 تولید کننده برتر کاشی و سرامیک جهان تثبیت شده و در چشم انداز 1404 پیش بینی شده که ایران به رتبه 4 جهان و رتبه اول خاورمیانه در تولید کاشی و سرامیک دست یافته و این رتبه را حفظ نماید. رشد صنایع کاشی و سرامیک ایران در سه دوره اول (یعنی از سال 1338 تا 1339) رشدی متوازن و منطبق بر نیاز بازار داخلی و همچنین توان صادراتی این صنعت کلیک بوده است. سفید رنگ مناسب کاشی توالت است که هرگز از مد نمی افتد و ظاهری نو را حفظ می کند. برای انتخاب رنگ مناسب سرامیک در سرویس بهداشتی، میتوانید طیفهای مختلف رنگ سرمهای را انتخاب نمایید که در ترکیب با رنگ سفید نصبیات سرویس بهداشتی ترکیب رنگ بسیار زیبایی را ایجاد میکند. به طور کلی 32 کشور در جهان به عنوان تولید کننده عمده و اصلی کاشی و سرامیک شناخته میشوند. این قسمت به مراتب ضخامت خیلی بیشتری نسبت به سطح رویی دارد و میزان فشاری که موزاییک می تواند تحمل کند به دلیل وجود این لایه است. این سوراخ ها سرامیک را به یک عایق حرارتی بی نظیر تیدیل می کنند که از نفوذ هوای سرد یا گرم به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

᠎This post was done with behsaznama C onte nt G᠎enerator DE MO .

امروزه این صنعتاز جمله معدود صنایعی در کشور است که از حاشیه سود نسبتاً مناسبی برخوردار است که از جمله دلایل آن بازار مصرف مناسبی است که در داخل کشور و کشورهای همسایه وجود دارد.براساس آمارهای ارائه شده از انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور، در ۵ سال اخیر، صادرات این صنعت بیشتر به کشورهای همسایه عراق، افغانستان و پاکستان انجام شده است و سهم عراق از صادرات کاشی و سرامیک بیش از ۷۵ درصد بوده است. و در صورتیکه سازه ساختمان بتنی باشد، برای اتصال زیر سازی فلزی به ساختمان ،صفحات فلزی ( پلیت ) را به درون تیر های بتنی بولت می کنند و سپس دستک ها رو به این پلیت ها جوش می دهند. شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی صنعت کاشی و سرامیک دنیا سعی دارد تا سبد کاملی از انواع کاشی های مورد نیاز در ساختمان سازی را با رعایت کامل استانداردهای ملی و بین المللی در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد که از آن جمله می توان استانداردهای ISO 17025 ،ISO 14001 ،ISO 9001 و بخصوص استانداردهای GC MARK و CE MARK را که ویژه صادرات محصول به اتحادیه اروپا می باشد را نام برد. پس بهطور کلی میتوان مولفه دانش در تولید یک محصول را بهعنوان معیاری برای تعیین پیشرفته یا سنتی بودن آن در نظر گرفت، به طوری که سرامیک خشک نما به دلیل نوع تولید آن که بر اساس دو گونه اکسترودی و استفاده از دستگاه های پیشرفته ورقه ورقه نمودن سرامیک به ضخامت یک سانتی متر تقسیم بندی می گردد از دسته سرامیک های پیشرفته محسوب می شود.

انواع نمای سرامیک خشک

کاشی و سرامیک طی مراحلی پیچیده ای در کوره پزیها با بهترین مواد اولیه نظیر خاک رس، دولومیت و سیلیکا ساخته و تولید میشوند که با دو نوع لعاب دار و بدون لعاب طبقه بندی میشوند. سایزهای بزرگ به دلیل وسعت بیشتر، از پتانسیل بالایی برای نمایش طرح و نقش در فضا برخوردارند و در ایجاد ترکیببندی زیبا نقش بسزایی دارند. وقتی دما افت میکند، سطح نوارها جمع میشود تا نور بیشتری به داخل بیاید که از جدیدترین انواع نمای خشک به شمار می آید. رس به خاکهایی که دارای خاصیت پلاستیسیته باشد گفته میشود. اجزاء تشکیل دهنده اصلی سرامیک شامل مواد غیرآلی و غیرفلزی است، به طورکلی این محصول به دو گروه سنتی و نوین تقسیم میشود. قیمت این سرامیکها نسبت به نوع پرسلانی و مجوف کمتر است. رنگ و طرح را با توجه به سلیقه شخصی و فضای آشپزخانه تان انتخاب کنید ولی اگر بخواهیم در این رابطه به صورت تخصصی به شما کمک کنیم، می گوییم که برای دیوار آشپزخانه و سرویس بهداشتی رنگ های شاد و با توناژ گرم را انتخاب کنید. ممکن است یافتن رنگ لعاب سرد مناسب بسیار سخت باشد، در واقع شما به رنگی نیاز دارید که در نهایت بتواند ظاهر دلخواه شما را ایجاد کرده و دوام کافی را در طول استفاده حفظ کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، پیشرفت تکنولوژی در چند دهه اخیر برای کم کردن مصرف انرژی ، صنعت تولید کاشی و سرامیک را به سمت استفاده از ماشین آلات و ابزارهایی هدایت کرده که سرعت تولید را افزایش می دهد. دوم، ابزار ارزیابی معتبر نشان می دهد که اگر مدیران بخواهند تا یادگیری سازمانی را توسعه دهند، انها باید تعهدات را برای یادگیری از طریق تشویق کارمندان برای ریسک پذیری، داشتن ایده های جدید، مشارکت در تصمیم گیری، بحث، کار تیمی و حل مسئله افزایش دهند. در صورت نیاز به دانلود رایگان اصل مقاله انگلیسی و ترجمه آن می توانید به پست دانلود ترجمه مقاله نوآوری شرکت و تاثیر یادگیری سازمانی در سایت ای ترجمه مراجعه نمایید. این مقاله ISI در سال 2012 در نشریه امرالد و در مجله مدیریت اطلاعات سازمانی، توسط گروه مهندسی صنایع منتشر شده و در سایت ای ترجمه جهت دانلود ارائه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید