باز کردن دروازه‌ها برای نمای ساختمان از طریق استفاده از این ساده پیشنهادات

باز ماندن درز و شکافهای میان سرامیک زمینه را برای رشد باکتریها و قارچ فراهم میکند و خود مهمترین عامل زرد شدن سرامیک است که شما باید با درزگیری و استفاده از دوغاب تمام درزها را پوشش دهید که در این صورت سرامیک همیشه براق و تمیز خواهد بود. از دیر باز برای نصب کاشی و سرامیک از ملات که مخلوط آب و سیمان بود استفاده می شد اما با ظهور تکنولوژی های جدید، چسب ها جایگزین ملات سیمان گردید. این جا بود که فهمیدم انتخاب جنس و رنگ مخصوص سرامیک کف چقدر مهم است و من نباید موقع انتخاب فقط به شیک بودن آن توجه میکردم. این نوع سرامیک ها برای نصب هیچ نیازی به ملات های ساختمانی مانند سیمان ندارند و روش نصب آن ها متفاوت از سرامیک های عادی است به همین دلیل است که به آن سرامیک خشک می گویند. عمر این سرامیک طولانی است و دوام بالایی دارد و در صورتی که یک قسمت از آن خراب شد نیازی به تعویض تمام سرامیک ها نیست و می توان فقط عپهمان قسمت را تعویض و بجای آن یک سرامیک سالم جایگزین کرد. بنابراین با خیال راحت میتوان از این نوع نما استفاده کرد و جلوی آتش سوزی ساختمان را تا حدود زیادی گرفت.

تمیزکردن سرامیک

به طور کلی برای رنگ کردن کاشی و سرامیک باید از رنگهایی استفاده کرد که چسبندگی بالایی دارند و بر پایه آب نیستند. با اینکه اکثر ما ترجیح می دهیم از انجام آن شانه خالی کنیم؛ بهتر است به خاطر داشته باشیم تمیز بودن آن تاثیر شگرفی بر تمام فضای خانه دارد و حس تمیزی و آرامش را در محیط جاری می کند.راه های زیادی برای تمیز کردن کاشی های سرامیکی وجود دارد. استفاده از چسب ها در نمای سرامیکی علاوه بر ایجاد راحتی در نصب عدم یکنواختی که در استفاده از ملات وجود داشت را از بین برده و ظاهر نمای سرامیکی با استفاده از این چسب ها زیبا تر و یکنواخ تر گردیده. علاوه بر تناسب با شرایط آب هوایی و محیط عواملی مثل سلیقه افراد و مهمتر از آن میزان هزینه در نظر گرفته برای نمای ساختمان هم می تواند در انتخاب متریال نما تاثیرگذار باشد. یکی از مهم ترین معایب سرامیک اسلب سرد بودن آن ها در فصل های سرد به دلیل اندازه بزرگ آن ها می باشد. جلوه ی زیبای سرامیک های اسلب که به دلیل یکپارچگی نمای آن ها که از اندازه بزرگ آن ها ناشی می شود از دیگر مزایای این نوع سرامیک است.

رنگ پلاستیک باشد به آسانی لکه رنگ از روی سرامیک پاک میشوداما اگر رنگ روغنی روی سرامیک ریخته شود، برای پاک کردن آن لازم است با کاردک روی سرامیک بکشید تا لکه رنگ روغن از روی سرامیک پاک شود. به طور خاص، سرامیک های اسلب ساخته شده با اندازه های جدید، یک محصول ایده آل برای استفاده در دیوارها، کف ها و در فضاهای بزرگ چه در بخش خصوصی و چه در سطح عمومی است. حضور حفره ها و حفره ها این محل را به طور بالقوه ضعیف تر می کند و وقتی یک بار متمرکز ظاهر می شود، سرامیک می تواند شکسته شود. این نوع سرامیک دارای سوراخ هایی است که به عنوان عایق سرامیک است و باعث می شود هوا در آن گیر کند و سرما و گرما به آن نفوذ نکند. استفاده از سرامیک در نما به دلیل مشخص بودن بندهای آن و مشکل پیوستگی باعث می شود تا زیبایی ساختمان کاهش پیدا کند. نخست مواد اضافی و زائد و دانههای سنگ را از داخل آن جدا میکنند، بعد از شستشو و جدا کردن دانههای اضافی و یکنواخت نمودن خاک آن را هوا میدهند، بعد آن را آسیاب میکنند تا به گرد یکنواختی تبدیل گردد.

نمای ساختمان سمینار برای دلار

لازم به ذکر است که این اکلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد. مقدار آبی که توسط سرامیک جذب می شود بسیار کم است اما باز هم برای سرامیک های پرسلان میزان جذب آب تقریبا نزدیک به صفر است. استفاده از سرامیک در نمای ساختمان علاوه بر زیبایی بصری محاسن دیگری هم دارد. صرفه جویی در زمان اجرای پروژه از دیگر مزیت های نمای سرامیک خشک است. حداقل تا 3 روز بعد از اجرای سرامیک نباید بهش ضربه وارد بشه. ۵- کاشی مینیاتوری. کاشی سنتی به روش دستی و با رنگ آمیزی دستی ساخته میشد البته امروزه با استفاده از دستگاه های مدرن و به روز در تولید کاشی مساجد صورت میگیرد. هر چند سرامیک از نظر زیبایی و استحکام زبانزد خاص و عام است، اما به مرور زمان از زیبایی اولیه این نما کاسته شده و طرحهای جدید جایگزین آن خواهد شد. البته با استفاده از روش های نصب می توان تا حدودی مشکل پیوستگی آن را کاهش داد. با استفاده از این محصول می توان از خلاقیت هر معمار یا طراحی آن پشتیبانی نمود. این سرامیک از مواد طبیعی ساخته شده و در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف به مشتریان عرضه می شود. Data was gener ated  by behsaznama  C on tent G​enerat​or Dem over sion!

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ادامه مطلب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید