این 5 آسان رنگ سرامیک نکات فروش ناخالص تقریبا بلافاصله شما را افزایش می‌دهند.

بستگی دارد. به طور کلی در صورتیکه برای اجرا نمای سرامیک خشک از متخصصان کارازموده استفاده شود، کار اجرای نمای سرامیک خشک از سرعت خوبی برخوردار خواهد بود. فقط خراشهای کوچک را میتوان با سرامیک خودرو از بین برد و اگر به اندازه کافی نیرو وارد شود، حتی با وجود پوشش سرامیکی خراش اتفاق میافتد. مزیت روش بند باز این است که بواسطه فضای بیشتر بین تکه های پوشش نمای همجوار (معمولا” ۶ میلیمتر) هرگونه بی دقتی در نصب می تواند محو گردد. همانگونه که از نام این مدل سرامیک پیدا است، سرامیک خشک مجوف دارای سوراخ هایی در ساختار خود می باشد و به همین دلیل عایق صوتی و حرارتی مناسبی برای نما های ساختمانی است و همچنین وزن کمتری نسبت به نمونه های دیگر داشته و بار مرده کمتری به ساختمان وارد می نماید. برای اجرای نمای سرامیک خشک در مرحله اول لازم است که تیم اجرایی کار برداشت از نما را انجام دهند. درصورتیکه از تیم فنی، مهندسی و اجرایی متخصص و کارآزموده در نصب و اجرای نمای سرامیک خشک استفاده شود می توان از مزایای این سیستم بهره مند شد. شرکت آلوم کاردینه (آلوکد) با بهره گیری از تیم طراحی و اجرایی متخصص ماهر و کارآزموده آماده همکاری با مشتریان و سازندگان عزیز در زمینه اجرای نماهای ساختمانی خشک اعم از سرامیک خشک، کرتین وال، ورق کامپوزیت و…

به هیچ وجه تغییر نمای ساختمان در نهایت شما را نابود خواهد کرد

سیستم نما بخش مهمی از یک ساختمان مسکونی است که شامل عوامل متعددی از جمله شیک بودن، مدرن بودن، آرامش، عایق بودن صدا و حرارت و ایمنی می باشد و از اتلاف انرژی در ساختمان جلوگیری می کند و همچنین نمای ساختمان باید به گونه ای طراحی شود که با وجود حفاظت از محیط داخلی، به خوبی با محیط داخلی ارتباط برقرار کند که در این حالت به نمای خشک می رسیم وبه بررسی این نوع نما می پردازیم .در اجرای نمای خشک به منظور اتصال پوشش نما به ساختمان به جای دوغاب و ملات سیمانی از اتصالات مکانیکی استفاده می کنند. استفاده از سرامیک اسلب موجب می شود نمای ساختمان شما شکلی طبیعی و بدیع به خود بگیرد و در نتیجه گزینه ی بسیار مناسبی برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما است. سرامیک کف پذیرایی دارای طرح های شیک و متنوعی هستند و در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند. برای مثال چون رنگ های روشن سرامیک در معرض کثیف شدن می باشند افراد ترجیح می دهند از سرامیک هایی با تناژ تیره تر برای این منظور استفاده کنند.

دیگر هرگز نمای ساختمان خود را از دست ندهید

یکی از مدرن ترین انواع نماهای ساختمانی، نمای سرامیک می باشد که در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی ویژگی های آن می پردازیم. رگلاز هر کدام از نل های سرامیکی و یا تعویض آن ها به راحتی قابل انجام می باشد. پس از جای گذاری براکت های فلزی و پروفیل های عمودی و افقی آلومینیومی نوبت به نصب سرامیک خشک می رسد. پس از تهیه نقشه های کارگاهی بر اساس وضع موجود نمای ساختمان و اجرای زیر سازی فلزی برای رفع بی نظمی های نما و همچنین اتصال نمای خشک به سازه اصلی ساختمان، براکت های فلزی با اتصالات مکانیکی و یا از طریق جوش به شبکه فلزی زیرسازی ادامه مطلب اتصال می یابند. پس از کاملکردن یک قسمت اجازه دهید ۱ تا ۵ دقیقه بماند تا خود را بگیرد. لایه اولیه باید کمی نازک شود تا یک لایه صاف و بدون برجستگی یا لکه ضخیم ایجاد کند. در نوع شیاری ابتدا سطح زیرین سرامیک شیار ایجاد شده و کلیپس ها با چسب درون شیار قرار گرفته و سپس روی ریل سوار میشوند. همین مدل نما مطابق پایانی استانداردهای روز عالم ایجاد می گردد.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

This c onte᠎nt has been wri tten wi th behsaznama Content G en᠎erator Dem oversion !

منزلمان باید در نظر بگیریم، چه مواردی هستند.

و در صورتیکه سازه ساختمان بتنی باشد، برای اتصال زیر سازی فلزی به ساختمان ،صفحات فلزی ( پلیت ) را به درون تیر های بتنی بولت می کنند و سپس دستک ها رو به این پلیت ها جوش می دهند. امروزه و با رواج مدرنیته، ساخت نماهای ساختمانی با فرم ساده رواج پیدا کرده است و یکی از گزینه های مناسب برای اجرای نمای این ساختمان ها استفاده از نمای سرامیک خشک می باشد. در ادامه به شرح و توضیح هر یک از این روش ها می پردازیم. نما خشک ساختمان یک قابلیت فوقالعاده است که ظاهر مدرن و زیبایی را برای ساختمان به ارمغان میآورد و مزایای زیادی به همراه دارد. در این مطلب قرار است به سراغ این برویم که بهترین رنگ سرامیک برای کف پذیرایی منزل مان را چطور باید انتخاب کنیم و شرایطی که قبل از سرامیک کردن منزلمان باید در نظر بگیریم، چه مواردی هستند. صفحه های سرامیکی، قطعات پیش ساخته ای هستند که در انواع طرح و رنگ، تولید و به بازار عرضه می شوند و طراحان و سازندگان عزیز بر حسب سلیقه خود می توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. نمای سرامیک خشک یکی از انواع نما های خشک می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید