این 10 Manget را به اجرای نمای خشک خود اضافه کنید

آیا می دانید مزایای نمای سرامیک خشک چیست؟ فاکتور های قابل بررسی برای انتخاب نمای سرامیک خشک چیست؟ در ادامه این مقاله قصد داریم درباره مزایای استفاده از سرامیک خشک، فاکتور های قابل بررسی برای طراحی نمای سرامیک خشک، ویژگی های این نوع نما و بودجه بندی آن صحبت کنیم. طراحی نمای سرامیک خشک در رنگ، طرح و بافت های مختلف به هر ساختمانی ظاهری شیک می بخشد. سرعت اجرای بالا به دلیل عدم استفاده از روش های دوغابی در این روش، امکان اجرای این روش نما در بخش های مختلف نما، بالا و پایین نما و… برای خیلیها قیمت نمای خشک ساختمان سوال است و می پرسند هزینه اجرای نمای خشک ساختمان چقدر است؟ اجرای نمای سنگی خشک در ساختمان هایی با سطح نمای وسیع توصیه می شود. نمای خشک به نماهایی گفته می شود که برای اجرای آنها از ملات استفاده نمی شود. یکی دیگر از مصالح مورد استفاده برای نمای خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد.کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده بر آن است.

شرکت اجرای نمای خشک

او افزود: یکی از اقدامات ویژه برای تریم این خودرو، طراحی و ساخت قالب های کاملا جدید آن توسط شرکت معتبر خارجی بود که قطعات نمونه طراحی شده در اواسط آبان وارد کشور شد. در اجرا و طراحی نمای سرامیک خشک از یک شیوه مدرن و منحصر به فرد استفاده می شود. تاریخ ۷۶۱ هجری قمری در این برج مشاهده میشود. با مشاهده عکس های انواع مدل سرامیک نما در اینترنت می توان بهترین گزینه را انتخاب نمود که انواع سرامیک خشک و معمولی در این فروشگاه های مجازی ارائه می شود. از این رو برای خرید ورق رنگی می بایست به مراکزی مراجعه کنید که عینا همان محصول مورد نظر شما را ارائه دهند. سیستم های مدرن نماسازی یا همان نمای خشک که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود. در پایان قابل ذکر می باشد که شرکت رونین پارس به پشتوانه سال ها تلاش و تحقیق خویش، این توانایی را کاملاً داراست که با اطمینان اعلام نماید که طراحی و ساخت اسکوپ های جدید و روش های مدرن را جهت هر پروژه با توجه به شرایط و مشخصات همان پروژه طراحی، انتخاب و پیشنهاد نماید.

نمای خشک چیست

به راحتی می توانید اقدام به تغییر در طراحی نما کنید. این موضوع می تواند حجم هوا سازی مصنوعی مورد نیاز ساختمان را کاهش دهد، اجرای نمای سرامیک خشک ذخیره انرژی را در گرما و سرما گارانتی نماید.نمای سرامیک پرسلانی به وسیله تاثیر دودکشی (که به دلیل وجود فضاهای خالی در پشت پوشش خارجی) امکان دور ساختن رطوبت و گرما را از سازه اصلی ساختمان فراهم می آورد در واقع یک نوع تهویه طبیعی مابین ساختمان و پوشش نهایی نما فراهم می آید . در آسماننمایی که در کنار موزه تاریخ طبیعی قم قرار دارد، قسمتی از آسمان به همراه ستارهها و سیارهها به نمایش درآمدهاست. جریان داشتن هوا در فضای بین نما و ساختمان، مانند شیش دوجداره عمل می کند. نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود 10 الی 15 سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد.

او تاکید کرد: آپشن های سنسور باران، برقی شدن آیینه های جانبی مجهز به گرمکن، سیستم روشنایی اتوماتیک، چراغ های FOLLOW ME (چراغ های داخل کابین که بعد از خروج راننده از ماشین تا چند لحظه روشن می ماند و بعد خاموش می شود) و مانیتور 7 اینچی نیز در طراحی آن لحاظ شده است. در طراحی نمای سرامیک خشک از یک سیستم مکانیکی برای نصب و جایگذاری سرامیک ها استفاده می شود. 1. نصب لایه عایق به صورت پیوسته در جهت پوشاندن دیواره ساختمان: باعث حفظ تعادل دما در تمام سطح می شود و از مشکلات ناشی از ایجاد پل های حرارتی و قطع شدگی عایق حرارتی در اطراف ستون ها و تیرها و محل اتصال آنها به یکدیگر که در دیوارهای معمولی به وجود می آید را نخواهد داشت. در روش ترمووود، چوب با حرارت ۱۸۰-۲۱۵ درجه سانتی گراد همراه با بخار و گردش هوا خشک می شود، مغز چوب پس از رسیدن به این دما، به مدت ۲ الی ۳ ساعت در این دما باقی می ماند. A​rtic le has  been g en᠎er​ated with the help  of behsaznama Conte​nt Genera tor ​DE᠎MO!

متریال نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با این مطلب وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید