این مقاله رنگ سرامیک شما را شگفت‌انگیز می‌کند: بخوانید یا از دست ندهید

همانطور که میدانیم طیف رنگی در سرامیک ها بسیار زیاد است و هر شخص با توجه به سلیقه و متراژ و فضای محیط اتاق یا ساختمان خود می تواند رنگ مورد علاقه خود را تهیه کنند. برای انتخاب رنگ سرامیک کف لازم است شما به خلق و خوی خود مراجعه نمایید پس از آن میزان استفاده و رفت و آمد محیطی را منبع در نظر بگیرید. 1- این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند . وزن پایین : وزن سرامیک نسبت به سایر متریال هایی که در اجرای نما ساختمان بکار گرفته می شود پایین تر است و نصب آن نیز آسانتر می باشد. قبل از اجرای نمای سرامیک خشک، متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و در نهایت باعث سقوط آن می شود که در این صورت خطرات جبران ناپذیری دارد. همچنین در این روش از راپل باعث زیباسازی و بهتر دیده شدن نمای ساختمان میگردد.

متریال نمای خشک

در این نوع سیستم ها به دلیل اینکه پروفیل های عمودی آلومینیومی از میان درز سرامیک ها دیده می شوند، به جهت زیبایی بیشتر این پروفیل به رنگ مشکی رنگ آمیزی می شود. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه 80 شمسی توسط مجموعه رونین پارس در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملاً مهندسی با انواع روش های ده گانه خویش طراحی و اجرا می نماید. یکی از مهمترین مصالحی که در نمای خشک امروزه به کار می رود و طرفداران بسیاری دارد کرتین وال می باشد، چرا که زیبایی و استحکام این مصالح بسیار عالی می باشد. 1- این سرامیک ها بیشتر خاصیت های سرامیک خشک پرسلانی که همان جذب آب کم می باشد را دارا هستند. Content was c᠎re᠎at᠎ed  with the he​lp ​of behsaznama Conte᠎nt G᠎enerat​or Dem oversion.

سرامیک خشک چیست

این روزها سرامیک هایی در بازار وجود دارند که هم رنگ های شیکی دارند و هم نظافت کردنشان راحت است. در ابتدا گرانول (دانه هایی به شکل سیب) به عنوان ذرات ابتدایی تولید پرسلان تولید می گردد. 4- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. 2- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا ( cladding ) می گردد. 3- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور 100 درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند. این نوع سرامیک دارای سوراخ هایی است که به عنوان عایق سرامیک است و باعث می شود هوا در آن گیر کند و سرما و گرما به آن نفوذ نکند. همه ما از تمیزکردن لکه هایی مثل جوهر، خون و رژلب واهمه داریم؛ اما آیا می دانستید که گاهی اوقات ممکن است تمیز کردن لکه آب نیز به سختی لکه های دیگر باشد؟ A᠎rtic᠎le h᠎as ​been generat᠎ed by behsaznama᠎ Content Gene᠎ra tor DEMO!

قیمت اجرای نمای سرامیک خشک

ریل های آلومینیومی توسط پیچ و مهره از طریق اتصالات نبسی آلومینیومی بر روس براکت آهنی متصل می شوند و در محل اتصال این دو از لاستیک دی الکتریکال جهت جلوگیری از خوردگی استفاده می شود. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف با مقطع مخصوص طراحی شده به صورت شیاردار ، بر روس ریل های آلومینیومی افقی قرار می گیرند و ریل های افقی بر روی زیر سازی آهنی یا آلومینیومی متصل می شوند. در پرسلان ها به علت آماده سازی پیشرفته مواد اولیه و همچنین مخلوط کردن مواد اولیه متناسب با همدیگر برای ایجاد فازهای عالی تر جهت بالابردن ویژگی های پرسلان، یک ترکیب کاملا مخلوط شده و یکنواخت تولید می گردد. پس از آماده سازی مواد اولیه به صورت پودر به وسیله فشار آن را تبدیل به بدنه کاشی می نمایند که در اصطلاح به این عمل تهیه بیسکوییت می گویند. هنگامی که بیسکویت (بدنه) در دمای بالایی پخته می شود، و تخلخل آن به صفر می رسد، دیگر نیازی به لعاب کاری نبوده و نوع بدون لعاب پرسلان ها تولید می شود. پرسلان های ساخته شده از این روش به نام پرسلان های سخت (hard-paste porcelain) معروفند.

دیدگاهتان را بنویسید