اکتسابی گرفت؟ تلاش کنید این ترفندها انواع نمای خشک خود را ساده کنید

پس پیشنهاد ما این است حتما قبل از شستشو به صورت ابر و تی یک بار با واترجت نمای مورد نظر شسته شود. به طور کلی برای شستشو و نظافت نمای شیشه ای ساختمان از دو روش استفاده می شود که شامل شستشو با واترجت و شستشو به صورت ابر و تی و دستی می باشد که بستگی به میزان آلودگی و کثیفی نما دارد. طراحی نمای ساختمان به دو صورتی مدرن و کلاسیک انجام میشود و در هر دو صورت امکان استفاده از سرامیک خشک در نما وجود دارد. ویدئو زیر نمونه ای از شستشوی نمای ساختمان ترموود می باشد که با دسترسی طناب و بدون نیاز به داربست توسط متخصصی شستشو نما ارتفاع کاران شرکت آرین ایراتا انجام شده است و نمای ساختمان برای اجرای بازسازی و ترمیم زیرسازی شده است. زمانی که سطح مورد نظر با دستگاه واتر جت شستشو می شود تمامی جرم ها و گردوغبار ها و دوده ها به صورت کامل پاکسازی شده و نمای ساختمان مانند روز اول تمیز و درخشنده می شود. در نماهایی که از کامپوزیت استفاده شده شستشوی نمای ساختمان باید به صورت منظم انجام شود تا از نفود آلودگی ها به خورد کامپوزیت و مات شدن آن جلوگیری شود. ᠎This c onte nt was wri tt​en by behsaznama Content​ Gen erat or Demov᠎ersion​.

دیتیل اجرای نمای خشک

نمای ساختمان شما با استفاده از مواد های نانو مخصوص شستشوی نما مانند سیلیس یا دیسکیلیر لکه گیری و پاک می شود. در این روش از شستشو همان طور که از نامش پیداس شستشو به صورت دستی و اَبر و تی می باشد.شستشوی نما به صورت ابر و تی شامل شستشوی سطوحی مانند نمای شیشه ای نمای کامپوزیتی و نمای سرامیکی می شود که با استفاده از شوینده های مخصوص و طی و ابر به صورت دستی شستشو می شود. و یا برای نماهایی که سنگ آنها چرمی حالت یا گرانیتی می باشد امکان استفاده از سیلیس وجود ندارد زیرا سیلیس موجب لایه برداری از سطوح این نوع سنگ ها می شود و پس از اجرای شستشو با سیلیس براقیت سنگ ها از بین می رود. این امر موجب بلند شدن کثیفی ها از روی سنگ یا آجر می شود و سطوح تمیزی که به اثر جرم ها پوشیده شده بودند نمایان می شوند و نمایی زیبا را برای شما به ارمغان میاورند. در این روش با استفاده از سیلیس و دستگاه نماشویی که فشار زیادی را دارد سطح مورد نظر شستشو می شود و یک لایه از آن سطح برداشته می شود. در این روش از شستشو با استفاده از مواد دیسکیلیر و موادشوینده با استفاده از دستگاه واترجت بر روی سطوح نما پاشیده می شود.سپس یک بار دیگر مجدد توسط دستگاه واترجت نمای ساختمان شستشو می شود. This h​as ᠎be᠎en created by behsaznama C​onte​nt Genera​tor  DEMO​!

اجرای نمای خشک

۱. حاکمیت توده هوای پرفشار جنب حارهای در قم و دیگر استانهای کشور و جلوگیری از وزش بادهای مرطوب غربی. سرعت اجرای نما کاهش اتلاف انرژی به علت استفاده از عایق های حرارتی در سیستم نمای خشک، این نما می تواند تا حد زیادی جلوی اتلاف انرژی ساختمان را بگیرد و سبب کاهش هزینه ها شود. و در مرحله دوم شیشه های ساختمان به همراه قاب پنجره ها با مواد شوینده و ابر و تی شستشو و پاکسازی می شود. یکی از دلایلی که تقاضای شستشوی نمای سیمانی را بالابرده است این است که انجام شستشو نمای ساختمان قبل از اجرای رنگ آمیزی نما می باشد که موجب بالا بردن چندیدن برابری کیفیت کار و بازدهی آن می شود. یکی از عواملی که نیاز به وجود سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرد، سخت بودن اجرا و مشکلات متععد دیگری بود که در اجرای نمای سیستم سنتی مانند نمای ملاتی وجود داشت. اشاره کرد. این از انواع نما خشک ساختمان بر اساس مصالح استفاده شده. در سیستم پنهان انواع نمای خشک ، بعد از انجام عملیات نصب، بستها قابل مشاهده نخواهند بود. Conte᠎nt has  been cre᠎ated by behsaznama C on​tent Generator D​emov᠎ersi᠎on!

کاربرد ورق رنگی محدود به یک وسیله یا یک صنعت خاص نیست و خوشبختانه در موارد مختلف زیادی مانند ساختمانسازی، لوازم خانگی، صنایع فلزی و صنعت حمل و نقل قابل استفاده است که در ادامه با کاربردهای آن بیشتر آشنا میشوید: ساختمانسازی: میتوان ورق رنگی را در ساختمانسازی برای انواع سقفها، شیروانی، بدنه انبار، کارگاه و نمای داخلی و خارجی ساختمانها به کار برد. علاوه بر نکات فنی که در اجرای نمای خشک باید مد نظر قرار گیرد، این اجرا باید زیبایی نما و آسانی و سرعت و قیمت مناسب را هم شامل بشود. جهت آشنایی با مشخصات فنی فایبر سمنت برد این نوشتار را مطالعه نمایید . رفتار یکپارچه و همگنی که مصالح در برابر تغییرات دما در نمای خشک و عملکرد خوب در شرایط اب و هوایی سخت نسبت به روش سنتی ملاتی و سنگ دارد همینظور یکسان بودن کیفیت بصری در جزییات سطح نما برای پوشش دادن پوسته کسترده و بزرگ نسبت به سنگ و ملات که در داخل و خارج نمای ساختمان توسط افراد غیر فنی صورت می گیرد ، با توجه به رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان و تفاوت ضریب انتقال حرارتی و میزان انقباض و انبساط سازه و مصالح به کار رفته در پشت نما با سطح بیرونی نما و همینطور وزن بالایی که نسبت به نمای خشک دارد با گذشت زمان سطح بیرونی جدا شده و باعث افتادن سنگ میشود.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از این مطلب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید