اطلاعات واضح و بی طرفانه درباره اجرای نما (بدون همه هیپ)

در صورتی که چندین سال از عمر ساختمان بگذرد و ما هیچ اقدامی در رابطه با شستشوی نما انجام ندیم جرم و الودگی سطح نمای اجر را میپوشاند و به ان نفوذ میکند و واتر جت به هیچ عنوتن از پس این همه جرم و کثیفی بر نمی اید که باید توسط واتر سندبلاست اقدام به لایه برداری و شستو کنیم. زیرسازی بهصورت شبکهای و متناسب با ابعاد سرامیک درنهایت دقت در ایجاد فاصله مناسب بین سرامیکها در جهت جلوگیری از شکستن آنها به علت انقباض و انبساطهای همیشگی این عناصر از نکاتی است که باید در هنگام نصب دقت فراوان شود. به طور مثال عایق صوت در ساندویچ پانل به دلیل داشتن فوم پلی اورتان در پشت ساندویچ پانل باعث شده این نما تا 60 دسی بل صوت رابا ارائه گواهینامه بین المللی از خود عبور نداده و همچنین بعلت وجود این فوم از امکان عایق حرارتی نیز برخوردار می باشد و هدر رفت انرژی نسبت به دیگر نما های نوین تا حد زیادی کاهش می یابد. وزن: نمای ساندویچ پانل به دلیل استفاده از فلزات سبکی مانند آلومینیوم، روی و آلیاژی از فلز گالوانیزه تا حدود زیادی سبک بوده و از این بابت بار مرده ساختمان را به مقدار شایان ذکری کاهش می دهد .

قیمت نمای خشک

این کار باعث کاهش مصرف انرژی در بخش سیستم سرمایش می شود. در این سیستم پس از برش و شیار، ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بهصورت ثابت، با پیچ یا پرچبر روی زیرسازی آلومینیومی یا آهنی متصل شده که سرعت نصب آن بسیار چشمگیر است. سرعت اجرا: نمای ساندویچ پانل بدلیل بهره گیری از شیوه نصب آسان و علم روز جهان توانسته تا حدود زیادی سرعت اجرای نما را به افزایش دهد. جرم پذیری: ساندویچ پانل بدلیل برخورداری از رنگ استاتیک که با روش الکترو استاتیک انجام می شود از امتیاز عدم جذب معلقات موجود در هوا بهره مند می باشد. کمک به افزایش دوام و پایداری ساختمانها در برابر شرایط نا مساعد جوی و محیطی (زلزله، باد، باران اسیدی و رطوبتهای خورنده، یخبندان، گازهای اسیدی موجود در هوای آلوده شهرهای بزرگ، پرتوهای مضر خورشید مثل اشعه ماورائ بنفش، گرد و خاکها و دوده های حاوی مواد شیمیایی) و در نتیجه افزایش عمر مفید ساختمان. استفاده از سرامیک خشک: جهت عایق شدن دیوارهای خارجی می توان از فضای مجوف موجود میان سرامیک ها و دیوارهای خارجی جهت نصب مواد عایق صوتی و حرارتی استفاده کرد. انتخاب چهارچوب نگه دارنده و اتصالات مقاوم و ماندگار در برابر سرما و گرما و بخار آب و گازهای موجود در هوا در زمان اتصال، شرایط زیر کار و بارهای اضافی از قبیل فشار و باد و باران و نوع ارتباط چهارچوب با سازه از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرامیک مجوف پرسلانی در ضخامت خود دارای سوراخهایی ست، از آنجایی که هوای موجود در حفرههای خالی از نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری میکند، سرامیک مجوف پرسلانی عایق هوا محسوب میشود. نکته بسیار حائز اهمیت در این روش، بندکشی آجرها است که از نفوذ آب به پشتنما جلوگیری کند. بانه در دامنه شمالی کوههای زاگرس واقع شده و از آب و هوای کوهستانی برخوردار است. اصلی ترین تفاوت میان دو گونه رومی و یونانی ظاهر شدن سیمان پوزولانی ، شن در ترکیب با آهک بود که این مخلوط سیمانی را شکل می داد که پس از ترکیب با آب به شدت غیرقابل نفوذ می شد. با این حال سپردن این امر مهم به معمار و طراح ساختمان امری منطقی تر خواهد بود. تاثیر نمای ساختمان در قیمت ساختمان نیز قابل توجه بوده و چه بسا ساختمانی با کیفیت ساخت بالا و با یک نمای سطح پایین قابلیت رقابت در بازار املاک را نخواهد داشت و برچسب قیمتی پایین می خورد. اما نكته ای كه در اینجا و قبل از پرداختن به بحث اهداف و انواع نماها باید به آن اشاره شود، اینكه هر نوع نمایی كه با هر نوع مصالح ساختمانی و با هر هزینهای كه ساخته شود، باید به طور كاملاً صحیح و اصولی نگهداری شوند و در صورت آسیب دیدگی نما، برای اجتناب از صدمات جدی تر و در نهایت تخریب كلی نما و ساختمان و نیز به منظور حفظ و احیای منظره و جلوه ساختمان، باید قسمتهای آسیب دیده كاملاً مرمت و تعمیر شوند.

نمای اسپایدر هم مثل همه نماها دارای مزیت ها و عیب هایی است که مصرف آن را در موقعیت های خاصی محدود می نماید. سپس سرامیک ها از طریق کلمپ بر روی ریل مستقر شده و به وسیله پیچی که بر روی کلمپ تعبیه شده است در محل خود رگلاژ می شوند. نمای ساختمان دارای سبک های مختلف مدرن و کلاسیک است که هر فرد می تواند با توجه به سلیقه شخصی خود نمای بیرونی زیبا و بی نظیری را انتخاب نماید. طراحی و ساخت آبنما, آبنمای شیشه ای, آبنمای خانگی, قیمت سنگ نمای خشک باطراحی مدرن و سنتی با بهترین کیفیت توسط گروه مهندسین مدرن استخر برای مشاوره و سفارش تماس بگیرید.تلفن ۰۹۱۲۰۷۰۴۰۳۷ – ۰۲۱۲۲۲۵۳۶۶۰. نماهای ساختمانی عموماً به سبکهای کلاسیک و مدرن و با استفاده از متریال های مختلفی همچون آجر،چوب (ترموود) سنگ(تراورتن،گرانیت،آنتیک،مرمریت و….) شیشه، ورق های کامپوزیت آلومینیوم و… شرکت ساختمانی آراز زرین ماندگار با ایجاد ساختاری منسجم، در بکارگیری تکنولوژی روز و در اختیار داشتن کادری مجرب از متخصصین، مهندسین و اکیپ های اجرائی توانمند توانسته دانش و تجربه ارزشمندی را در صنعت ساختمان بدست آورد. ۳- همچنین این روش نخاله ساختمانی زیادی ایجاد میکند.

نما های خشک

​Article was cre​ated by behsaznama C᠎ontent Gen᠎er᠎at or Demov ersion.

دیدگاهتان را بنویسید