اطلاعات تکان دهنده درباره خرید کتاب های موسیقی Exposur

شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتابها و کتابخانه خود دسترسی دارید و میتوانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. این کتاب با جزییات کامل به تاریخچه موسیقی در ایران از زمان آریایی ها تا زمان حال می پردازد.به دلیل این که استاد حسن مشحون به تاریخ موسیقی در ایران تسلط کافی داشت و کلیه توضیحات تخصصی در حوزه موسیقی ایشان، دارای مستندات تاریخی قوی می باشد به همین علت منبع همه تاریخ نویسان در زمینه موسیقی و نسل موسیقی حال امروز ایران می باشد. در این قسمت میخواهیم چند منبع بسیار مناسب و کاربردی برای شما هنرجویان عزیز این رشته معرفی کنیم. یعنی ما برای هر درس، هم منابع معرفی شده سازمان سنجش و هم منابع آزاد را در یک کتاب گنجانده ایم و در مجموع برای دروس تخصصی کنکور هنر، به شما یک مجموعه هشت جلدی می دهیم که هفت جلد از این کتب، کتب توضیحی یا به عبارتی درسنامه کنکور هنر است و یک کتاب هم که کتاب تست سالهای گذشته از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۹ با پاسخ های کاملا تشریحی است. من به این دلیل تصمیم گرفتم این مجموعه را علاوه بر نگارش فارسی به ۶ زبان زنده دنیا ترجمه کنم که ساز ایرانی در دنیا معرفی شود..

برای دریافت منابع کنکور هنر، کتب زیر را دانلود کنید.

تلاش من اين بود كه كمبودهايي را كه در اين 10 سال اخير نزد هنرجويان گيتار در ايران مشاهده كردم در اين كتاب رفع كنم. دوستان من در کتابهای بعدی میتوانند از آثار دیگران هم مثال بزنند. روزهای اول خیلی تلاش می کنه که خودش رو از اون جزیره نجات بده اما بعد از چند روز زندگی توی این جزیره دیگه حتی خودش هم هیچ تلاشی برای کمک گرفتن از بقیه نمی کنه و حتی وقتی آدمی رو می بینه که نزدیک اون جزیره میشه ازش فرار می کنه. دیدن این تصویر بهتون کمک می کنه که خیلی سریع بتونید تشخیص بدید امروز در بازار چه اتفاقاتی افتاده این مطلب است. اگر دوست دارید در مورد کندل های شمعی ژاپنی بیشتر بدونید، کتاب زیر که به زبان انگلیسی هم هست خیلی بهتون کمک می کنه. برای دریافت منابع کنکور هنر، کتب زیر را دانلود کنید. همانطور که در تصویر زیر هم آمده است.

شاید برای شما هم این سوال پیش که اگر هردوی این کتاب ها راجعبه تئوریمقدماتیموسیقی هستن پس تفاوت آنها چیست؟ حسن مشحون در سال ۱۳۵۸ و پس از یک دوره طولانی بیماری در شبانگاه دوشنبه بیست هشتم خرداد هزار و سیصد و پنجاه و هشت، دار فانی را وداع گفت. وی در دبیرستانهای البرز و دارالفنون سالها تدریس کرد و بعد از آن ، چند سال در سمت مدیرکلی فرهنگ استان مازندران ، ریاست ادارهٔ محاکمات وزارت فرهنگ و مدیریت کل باستانشناسی بود تا اینکه در ۱۳۴۷ش از خدمت بازنشسته شد. به عنوان رئیس در مدرسه آمریکایی شیراز مشغول به کار شد، و پس از آن در دبیرستانهای البرز و دارالفنون، تدریس و به عنوان ریاست اداره محاکمات وزارت فرهنگ و مدیریت کل باستانشناسی در سال ۱۳۴۷ بازنشسته شد. پس از پایان تحصیلات متوسطه، و فارغ التحصیلی از مدرسه دارالفنون، در دانش سرای عالی و در رشته تاریخ و جغرافیا تحصیل کرد و به عنوان رتبه اول از این دانش سرا، مدرک لیسانس خود را دریافت کرد. پس از اتمام تحصیلات مقدماتی به دارالفنون رفت و از انجا فارغالتحصیل شد.

کشور ایران از اوایل در حیطه ی موسیقی فعالیت زیادی داشته است اما بعد از انقلاب اسلامی محدودیت هایی ایجاد شد و همین عامل باعث شد که مردم به سمت موسیقی اروپایی گرایش پیدا کنند. مشحون دو سالی هم در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به تدریس تاریخ موسیقی پرداخته بود. پس از آن به عنوان استاد در رشته تاریخ موسیقی در دانشگاه تهران و در دانشکده هنرهای زیبا مشغول به کار شد. وی پس از بازنشستگی در سال ۱۳۴۷، حدود دو سال در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به تدریس تاریخ موسیقی پرداخت. پس از این توضیحات مفصل، به تقسیمبندی موسیقی ایران به لحن، توضیحاتی در مورد ایقاع و دورهای ریتمیک و اسامی آلات موسیقی و سلسلهها و خاندانها، و رسالات کهن موسیقی میپردازد. و خواندن این منابع به راحتی شما را در زمره رتبه های تکرقمی قرار خواهد داد. با استفاده از این منابع کامل و جامع به راحتی میتوانید از پس دروس عمومی و تخصصی این رشته بربیایید. Th is da᠎ta w᠎as created wi᠎th GSA Con tent​ G᠎en​erator D emoversion​.

دیدگاهتان را بنویسید