استراتژی های بی رحم نمای ساختمان مورد سوء استفاده قرار گرفت

همانطور که در بالا گفته شد، نمای سرامیک خشک جزء نماهایی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر رطوبت برای مدت طولانی روی سرامیک بماند کم کم تبدیل به لکههای زرد میشود که برای جلوگیری از این مشکل باید بعد از شستن سرامیک آن را با تی و دستمال تمیز خشک کنید. به گزارش ایرنا، این کارخانه که با حضور شماری از مسوولان استانی و محلی در شهرک صنعتی فریدن کلنگ زنی شد، با ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه بخش خصوصی در مساحت ۱۸۰ هزار مترمربع برای ۳۰۰ نفر بطور مستقیم و ۸۰۰ نفر بطور غیرمستقیم اشتغال بدنبال خواهد داشت. در این شیوه نصب سرامیک ، ابتدا نما آهن کشی میشود و سرامیک توسط نگهدارنده های مخصوص به زیر سازی متصل میگردد . در هنگام نصب سرامیک در نما به شیوه خشک فاصله ای چند میلیمتری بین سرامیک ها گذاشته میشود که هم از شکسته شدن آنها در اثر انقباض و انبساط جلوگیری میکند و هم زیبایی بیشتری دارد. در ایران از سال ۱۳۷۰ نمای سرامیک خشک مورد توجه واقع شد و بسیاری از معماران در طراحی نمای ساختمان خود از سرامیک خشک استفاده می کردند. زیرا بسیاری از طرح های ناموفق با استفاده از پوشش گیاهی عمودی از دید پنهان شده اند.

و یا تجاری استفاده نمود .

زیرا این افراد خوب میدانند که در روش های جدید اجرای نما، بسیاری از معایب اجرای نما با ملات برطرف شده است. در این مقاله می خواهیم درباره اجرای نمای ساختمان با سرامیک صحبت کنیم. این مدل نما جزء نماهای خشک به حساب می آید و از آن می توان در نما ساختمان مسکونی، نمای ساختمان اداری و یا تجاری استفاده نمود . همچنین طراحان و افرادی که ایدههای خلاقانهای برای طراحی نما دارند نیز از دیگر طرفداران اجرای نمای خشک ساختمان میباشند. اغلب افرادی که در همهی امور استفاده از روشهای جدید را به روشهای قدیمی و سنتی ترجیح میدهند، در این خصوص نیز از طرفداران نماسازی خشک هستند. ضایعات در خشک کنهای تونلی که به صورت ترک و شکستگی خود را نشان میداده گاهاً به دلایل مختلف خیلی خیلی بالا میرفته و مشکلات دیگری به علت سیستم پیل چینی کاشیهای خام (روی هم قرار دادن کاشیها) اثر برجستگیهای پشت کاشی بر روی سطح کاشیهای زیرین نقش میبسته و پس از لعاب خوردن و پختنهای کاملاً روی سطح لعاب دیده میشده در حالی که این مشکلات در سیستم جدید خشک کردن تقریباً حذف شده است. این نوع سرامیک به علت دارا بودن سوراخ هایی در بدنه، خاصیت عایق بندی خوبی دارد.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

نمای ساختمانی و طراحی نمای ساختمان مسکونی به منظره ی شهری شکل می دهد، به همین علت طراحی نماهای مختلف باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشد. چراکه در صورت بهرهگیری از این نما، منظر شهری دستخوش تغییر قرارگرفته و با سبک اصیل معماری شهر در تناقض قرار میگیرد و ارزش معماری و هویتی آن را زیر سؤال میبرد. بهتر است در پشت این سرامیک ها لایه توری پلاستیکی و یا فلزی قرار بگیرد تا در صورت شکسته شدن از سقوط آنها جلوگیری شود . این ویژگی از گذشته تا به امروز یکی از مهمترین المانهای طراحی بناها به سبک رومیان است. در این روش که وقت گیر است باید دقت کرد تا اتصال بین ملات و سرامیک محکم باشد در غیر این صورت با وارد شدن ضربه کوچکی به ساختمان و یا شوک حرارتی، سرامیک از نما جدا می شود. هانس مه یر مارکسیست در مقالهای با عنوان «دنیای جدید» نوشت: «هر عصری فرم جدید خود را میطلبد. مطابق تعاریف جدید سرامیکها عبارتند از اشیاء جامدی که اجزاء اصلی تشکیل دهنده آنها مواد معدنی غیر فلزی بوده که ابتدا شکل گرفته و سپس در حرارت سخت میگردند. Post was g enerated wi th G​SA C᠎ontent Ge nera᠎tor DEMO!

4 قانون درباره نمای ساختمان Meant To Be Broken

اجرای نمای سرامیک : نمای بیرونی به منظور یک لایه محافظتی برای ساختمان است که نه تنها آن را در برابر عوامل مختلف محافظت می نمایید بلکه نقش بسیار مهمی در زیبایی آن دارد. امروزه نیز استفاده از نمای سرامیک خشک بسیار متداول بوده و روش های مختلفی برای نصب این نما وجود دارد که در ادامه مطلب با نحوه اجرای سرامیک در نمای ساختمان آشنا می شویم. همچنین سرامیک نما طرح سنگ آنتیک دارای طرح و رنگ بندی مناسب بوده و افراد می توانند با توجه به سلیقه خود بهترین نوع آن را تهیه کنند. کدر شدن رنگ یا تغییر ظاهر خودرو از جمله عوارض استفاده نادرست از این محصول می باشد و ویژگی های مثبت آن جای خود را به نقاط منفی مجموعه ها می دهند. کاور های بی رنگ ( بادی فنس ) تغییری در رنگ ماشین به وجود نمیارن و بلکه برای محافظت بیشتر از بدنه خودرو ساخته شدن به طور کلی کاور های بی رنگ استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به کاور های رنگی دارن .

دیدگاهتان را بنویسید