استراتژی های بی رحم رنگ سرامیک مورد سوء استفاده قرار گرفت

هنگامی که اتصال با یک لایه ملات خشک ۳ یا ملات سیمان پرتلند – لاتکس مورد استفاده قرار میگیرد، سرامیک نباید خیسانده شود. تولیدکنندگان بر اساس یک سری مسائل که در بالا به آن اشاره شد، کیفیت و قیمت محصولات شان را تعیین می کند. به عنوان مثال اپوکسی باید مخلوط شود در حالی چسب های طبیعی بدون مخلوط نمودن مستقیماً مورد استفاده قرار میگیرد. سرامیک باید بر روی چسب، فشار داده شده تا از اتصال چسب با سرامیک در حالی که فاصله و انطباق درز به صورت دقیق حفظ شده است، اطمینان حاصل شود. همه سرامیکها باید تا زمانی که بستر ملات هنوز کارا است، نصب شوند. ملاتهای خشک و ملاتهای سیمان پرتلند لاتکس میتواند به صورت یک لایه اتصال با ضخامت ۲ میلیمتری براي اتصال سرامیک به بستر ملات سیمان پرتلند که هنوز کارا است، به کار برده شود. اجزای یک سیستم نصب خشک سرامیک به شرح زیر است.  This has be᠎en c reated  by G​SA C᠎ontent Gener​at or  D em​oversi on !

تمیزکردن سرامیک

ملاتهای خشک مطابق دستورالعمل زیر باید مخلوط شود. در این مدل از نما اول قسمت نمای ساختمان شاسی کشی و شبکه بندی در اندازه های مختلف برای زیر سازی انجام میگیرد. رنگ پلاستیک باشد به آسانی لکه رنگ از روی سرامیک پاک میشوداما اگر رنگ روغنی روی سرامیک ریخته شود، برای پاک کردن آن لازم است با کاردک روی سرامیک بکشید تا لکه رنگ روغن از روی سرامیک پاک شود. یکی از عواملی که سبب شده تا کاشی و سرامیک و محصولات وابسته به آن از نظر کیفی در جایگاه بالایی قرار داشته باشد، به کارگیری به روزترین و بهترین ابزارآلات کارخانه ای است که همه تولیدکنندگان در ایران از آن بهره میبرند. این رنگ در تمام طیف ها، رنگ مناسب کاشی دستشویی است. از جمله مأموریتها و اهداف اصلی این شرکت میتوان به نصب و اجرای دقیق و مهندسی، پشتیبانی و مسئولیتپذیری، ارائه باکیفیتترین و مناسبترین کالاها و قیمت مناسب در کنار کمترین زمان اجرا اشاره کرد.  Po​st was g enerated  by G SA Conten᠎t  Ge᠎nerato r DEMO!

آب، ملات اضافه یا دیگر مواد تشکیل دهنده نباید بعد از زمان کشته شدن ملات، اضافه شود. ملات نباید بعد از اولین گیرش مورد استفاده قرار گیرد. تمامی سطوح باید در یک سطح صاف و در یک موقعیت یا تراز مناسب قرار گیرد. یک روش نصب سرامیکهای مورد استفاده در نمای سرامیکی روش نصب خشک است. سرامیکی که برای نما استفاده می شود می تواند از هر نوع رنگ و تناژی استفاده کرد. در صورتی که اتاق یا پذیرایی دارای متراژ متوسط و بزرگ باشد می توان از هر نوع رنگ و طرح سرامیک نیز برای آن استفاده کرد. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از 15 سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. طیف گسترده ای برای قیمت انواع رنگ سرامیک وجود دارد که با توجه به خصوصیات و ویژگیهای هر نمونه تعیین میشود.

مزایای نمای سرامیک خشک

ظهور تولیدکنندگان انبوه بینالمللی در این صنعت همانند چین، کشورهای جنوب شرقی آسیا و خاورمیانه و ابر قدرتهای اروپایی همانند شرکتهای ایتالیایی و اسپانیایی موقعیت را برای تولیدکنندگان کشورهای در حال توسعه دشوار کرده است. حال سؤالی که مطرح می شود این است که نوع پرسلانی سرامیک اسلب چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ همانطور که توضیح دادیم، سرامیک های خشک در دو نوع در بازار توزیع می شوند: سوراخ دار و بی سوراخ. رنگ بندی آنها با یکدیگر متفاوت است که هر یک از رنگ های آن زیبایی بی نظیری را به ساختمان شما می بخشد. هر رنگی را میتوان در کاشی و سرامیک استفاده کرد و رنگها را میتوان به صورت سفارشی با دیگر سطوح رنگآمیزی شده یا سایر عناصر تزئینی اتاق هماهنگ کرد. کاشی و سرامیک از قدیمیترین ساختههای دست بشر به شمار میروند. مخلوط ملات خشک به مقدار آب یا لاتکس تعیین شده توسط سازنده اضافه شود و اختلاط به صورت یکنواخت براي بدست آوردن ملات با رطوبتی یکنواخت از نظر بصری و کامل انجام شود. سرامیکهایی که قبل از نصب لبههای آنها خشک به نظر میرسند دوباره خیسانده شود. این نوع از سرامیک بدنه ماشین، قوی ترین پوشش موجود است که در برابر خط و خش ها مقاومت بالایی دارد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نما بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید