اجرای نمای خشک Diaries

چنانچه دوده مرغوب تر باشد، دو تا سه وعده شستشو با آب و صابون، لحظه را تمیز کلیک کنید میکند. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰ ) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. این سیستم اجرایی متفاوت با روش اجرایی نمایان (کلیپسی) اجرا میشود و اتصالات نگهدارندهی تایلهای سرامیک دیده نمیشوند و سطح نمای ساختمان به سطحی یکنواخت بدل میشود، به همین دلیل است که این روش در بین کارفرمایان از استقبال بیشتری برخوردار بوده. از جمله مأموریتها و اهداف اصلی این شرکت میتوان به نصب و اجرای دقیق و مهندسی، پشتیبانی و مسئولیتپذیری، ارائه باکیفیتترین و مناسبترین کالاها و قیمت مناسب در کنار کمترین زمان اجرا اشاره کرد.

نمای خشک چیست

قیمت لوله داربستی یا هزینه اجارۀ آن. در زمان مشاهده قیمت ها، حتما گزینه «ارزش افزوده» را فعال نمایید. اجرای نمای سرامیک خشک باعث کاهش وزن نما و درکل وزن ساختمان و بعبارتی سبک سازی سازه می شود و همین موضوع باعث افزایش مقاومت ساختمان دربرابر نیروهایی مثل زلزله شده بصورتی که در زمان زلزله حرکت نما و قطعات آن بطور جداگانه انجام شده و خسارت و تلفات جانی و مالی ناشی ازسقوط قطعات را بطور چشمگیری کاهش می دهد. به دلیل مزایای نمای خشک ساختمان، متقاضیان اجرای نمای خشک ساختمان و خصوصا نمای خشک آجری نسبت به نماهای قدیمیتر بیشتر شدهاند. شستشو نما بصورت دستی ( نماشویی با طناب ) مخصوص شستن نماها و شستن سطوح صیغلی و درخشان مانند نماهای فریم لس ( شیشه ای ) ،نمای کرتین وال ،نمای کامپوزیت ،نمای اچ پی ال و … نیز قابلیت اجرا دارد که در صورت رعایت اصول اصلی و استاندارهای نصب به هیچ وجه امکان سقوط قطعات نما وجود نخواهد داشت و همین موضوع باعث افزایش عمر نماهای خشک در مقایسه با نماهای دوغابی می شود. کار در ارتفاع با طناب حدود17سال است که در ایران اجرا میشود.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

برخی از آنها هزینه بالایی برای خرید دارند که بدون شک کیفیت و دوام آنها بسیار عالی و بالا می باشد. شستشوی نما و نماشویی تاثیر مهمی برزیبایی ظاهر ساختمان شماست،معماری های نوین،استفاده از متریال گران قیمت،در پایان یک نمای ساختمان مجلل را میافریند که حفظ زیبایی نما و ماندگاری این زیبایی در گرو تمیز نگه داشتن و شستشوی نما است. فاصله موجود بین نمای ساختمان و سازه اصلی بواسطه سیستم نصب نما از تکه چوب هایی که با میخ یا پیچ مستقیما” به سازه اصلی متصل شده اند، شکل گرفته است. و قیمتی که برای نماشویی و پیچ رولپلاک تعیین می شود بسیار به صرفه و مناسب است و پس از پایان کار علاوه بر اطمینان از محکم شدن سنگ نما. به وسیله پیچ رولپلاک نما و تمیزی بی نظیر نما به وسیله شست شو با مواد و دستگاه مخصوص خواهید دید که هزینه نماشویی که پرداخت کرده اید بسیار موثر بوده است.  This art​ic le was c​reated with the help of behsaznama C on​te᠎nt Gener᠎ator᠎ Demoversi on᠎!

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

دستگاه واتر جت ،آب را با فشار ۲۰۰ تا ۳۰۰ بار از نازل خارج کرده و جرم و کثیفی را از روی سطح نما و … در شستشوی نمای شیشه ای در صورتی که کل سطح نما از شسشه باشد و مدت زیادی از نظافت و شستشوی آن گذشه باشدخاک و جرم زیادی بر سطح شیشه ها و فرم آنها نشسته است که برای تمیز کردن خاک ها نیاز به دستگاه واتر جت داریم و بعد از شستشوی شیشه نما با دستگاه واترجت با استفاده از روش ابر و طی اقدام به نماشویی می نماییم. هزینه شستشو با ابر طی سنتی و با محلول ، متری پنج هزار تومان خواهد بود. بطور مثال نمای شیشه ای را با ابر طی سنتی و با محلول شستشو میدهند. که به وسیله محلول آب و سرکه صنعتی ،الکل و مواد اسیدی و قلیایی به فراخور سطوح مربوطه و با T مخصوص و دستمال نانو یا پنبه ای صورت می پذیرد . هنگام وقوع زلزله، حرکات نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن می شود.

دیدگاهتان را بنویسید